#1
Ik slaap goed op zoplicon,maar dan wel 2 pillen
Oxycodon ontspant , maar kan ook juist energie geven, tip. Neem dus je oxy op het moment van rust , lichten uit, in bed liggen, eventueel iets relaxend lezen of kijken ( YouTube heeft veel tips voor slaap muziek, asmr video’s. ) geef je over aan t gevoel.Dat slaap nodig is, is me onderhand al pijnlijk duidelijk.
M'n arts heeft inmiddels besloten contra-indiceringen aan de kant te leggen en gaat opiatan (oxycodon) voorschrijven met een midazolam neusspray erbij. Hoop dat dat iets doet.
de rc ook?Zo te lezen heeft ts al heel veel medicatie geprobeerd.
hij zoekt slaapmiddelenGeen idee maar valt ook onder slaapmiddelen
Same here, ben blij dat dit heel erg helpt, ook tegen ptss. Ik leef weer!Absoluut.
Ik gebruik dit al jaaren, en zowaar, ik kan er echt goed door slapen. Icm 1 zolpidem.
Binnen 10 minuten ben ik vertrokken.
Want bijna niet kunnen slapen heeft mij een daverende, dreunende burn-out opgeleverd, en deze heeft verrekte lang geduurd...
I feel you!En datzelfde is bij mij nu het geval.
Ptss is heel zwaar om mee te moeten leven.
En dan nog eens niet slapen...ga der maar aan staan!
Xyrem is nog een optieDag allen,
Met de handen in het haar hier maar een account aangemaakt, in de hoop dat enige ervaringsdeskundigen o.i.d. nog tips hebben.
Het probleem is, zoals de gebruikersnaam aangeeft, slapen.
Het lukt me simpelweg niet. Het heeft niet te maken met piekeren, onrust, wat dan ook; ik kom gewoon niet in slaap.
Hiervoor ook onder behandeling van een psychiater/Slaap-Waakcentrum, maar ook zij zitten onderhand met de handen in het haar wat te doen.
Onderhand heb ik alle benzo's (voorgeschreven) afgetikt. Van (voor mijn doen als onervaren gebruiker) monsterdoseringen tot combinaties, niets schijnt te helpen. Opiaten zouden de volgende stap zijn; deze zijn helaas vanwege epilepsie gecontraindiceerd.
M'n behandelend artsen hebben geen opties meer en geven aan dat ik een second-opinion kan aanvragen, maar een andere arts kan gok ik niet opeens nieuwe medicatie tevoorschijn toveren.
Zijn er hier mensen die toevallig nog ideeen hebben qua medicatie die eventueel als goede bijwerking in slaap vallen hebben?
Promethazine, benzo's en combinaties van deze zijn al geprobeerd.
Das ook wel een aardige dosis, zo opgebouwd door tolerantie? Ik heb een tijdje 25mg gebruikt en ging daar echt nokkie van maar ben gestopt vanwege sufheid overdag. Met benzo's heb ik dat daarin tegen nietZelf neem ik 200mg seroquel
Ik voelde zelf pas effect op 100mg, maar niet genoeg om te zeggen dat ik er in slaap van viel.Das ook wel een aardige dosis, zo opgebouwd door tolerantie? Ik heb een tijdje 25mg gebruikt en ging daar echt nokkie van maar ben gestopt vanwege sufheid overdag. Met benzo's heb ik dat daarin tegen niet
Mijn vader neemt een paar druppels THC olie en zweert erbij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."