#1
Yep daar vrees ik ook voor en verliest het uiteindelijk zijn waardeJe krijgt tolerantie ja en als je elke week 2 dagen achter elkaar Het slikt ga je ook dagen in de week moeilijker kunnen slapen ja
Yep daar vrees ik ook voor en verliest het uiteindelijk zijn waardeJe krijgt tolerantie ja en als je elke week 2 dagen achter elkaar Het slikt ga je ook dagen in de week moeilijker kunnen slapen ja
Ehm, nee. Stress is wel degelijk reden genoeg om je van het slapen af te houden. Stress, spanning, depressie, epilepsie, al die dingen kunnen je wakker houden alsof je naast een kerkklok ligt te slapen.Dat helpt niet nee 😅 Als je moe bent val je vanzelf wel in slaap zonder middelen hoor. Geen zorgen
Het is daarom ook af te raden om stress te hebben als je wil slapen. Niet hele slimme combo he of wel? Harm reduction is een groot goed op dit forum Dirkjan.Ehm, nee. Stress is wel degelijk reden genoeg om je van het slapen af te houden. Stress, spanning, depressie, epilepsie, al die dingen kunnen je wakker houden alsof je naast een kerkklok ligt te slapen.
Ja shit, sorry, ik zet mijn stress wel even uit. *klikHet is daarom ook af te raden om stress te hebben als je wil slapen. Niet hele slimme combo he of wel? Harm reduction is een groot goed op dit forum Dirkjan.
9mg pyra is kapot veel ouwe ! Heerlijk zijn ze wel , meest euphorische benzo voor mij .Ok, 9mg pyro is way too much... knock out als gevolg en ook de ochtend erna nog aardig wazig. 3 mg is meer dan genoeg en daar hou ik het voortaan maar bij en dan ook nog met tussenpozen. Potent spul hoor dat pyrazolam. Had ik overigens niet gedacht met mijn tolerantie😊
9mg was idd niet wijs, heb sowieso wel moeite met doseren (zeker onder invloed) en zoek graag het randje op voor de beste roes of buzz. Lees me zeker in, maar mijn tolerantie is vaak veel minder dan die van menig ander.. met een fuck-up als gevolg. Tis me nu 2 keer overkomen, ook met norflurzepam en ik lijk er van te leren. Het gezegde is niet voor niet, doseren moet je.... pak nu af en toe pyrazolam 3mg, af en toe kratom en af en toe een drankje of wietje... dan blijft het leuk. Bingen slaat volgens mij (althans bij mij) gaten in mn geheugen en daar ben ik wel van geschrokken. Dat is voor mij echt een no-go. Al met al voorzichtigheid is geboden bij al die RC's😅 wel kapot zin om binnenkort weer eens mdma te gaan doen, is nu 2,5 jaar geleden dus ik verwacht een mooi festival😎9mg pyra is kapot veel ouwe ! Heerlijk zijn ze wel , meest euphorische benzo voor mij .
Dat helpt niet nee 😅 Als je moe bent val je vanzelf wel in slaap zonder middelen hoor. Geen zorgenStress namelijk zo hard dat ik weeral niet slaap en dat maakt het er natuurlijk niet beter op
Pyrazolam 'strong dose' is >4 mg, oraalHi guys, wellicht een beetje offtopic.. maar net net 9 mg (met tusseposen) pyrazolam ingenomen waarvan de laatste 3 mg nasaal. Geen idee ofdat war uithaalt.. Daarnaar een beetje bij gedronken ( niet veel, 3 drankjes). Iemand bekend met deze binge? Ik voel me nog goed nog wel... doel was ook een beetje vd kaart gaan en zeker geen onverantwoorde doodswens ofzo😊
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."