Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlprazolam (Xanax)

Alprazolam (Xanax)

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geneesmiddel zei:
Dat helpt niet nee 😅 Als je moe bent val je vanzelf wel in slaap zonder middelen hoor. Geen zorgen
Klik om te vergroten...
Ehm, nee. Stress is wel degelijk reden genoeg om je van het slapen af te houden. Stress, spanning, depressie, epilepsie, al die dingen kunnen je wakker houden alsof je naast een kerkklok ligt te slapen.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Ehm, nee. Stress is wel degelijk reden genoeg om je van het slapen af te houden. Stress, spanning, depressie, epilepsie, al die dingen kunnen je wakker houden alsof je naast een kerkklok ligt te slapen.
Klik om te vergroten...
Het is daarom ook af te raden om stress te hebben als je wil slapen. Niet hele slimme combo he of wel? Harm reduction is een groot goed op dit forum Dirkjan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Het is daarom ook af te raden om stress te hebben als je wil slapen. Niet hele slimme combo he of wel? Harm reduction is een groot goed op dit forum Dirkjan.
Klik om te vergroten...
Ja shit, sorry, ik zet mijn stress wel even uit. *klik
Wise ass
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dude81 zei:
Ok, 9mg pyro is way too much... knock out als gevolg en ook de ochtend erna nog aardig wazig. 3 mg is meer dan genoeg en daar hou ik het voortaan maar bij en dan ook nog met tussenpozen. Potent spul hoor dat pyrazolam. Had ik overigens niet gedacht met mijn tolerantie😊
Klik om te vergroten...
9mg pyra is kapot veel ouwe ! Heerlijk zijn ze wel , meest euphorische benzo voor mij .
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pleuny zei:
9mg pyra is kapot veel ouwe ! Heerlijk zijn ze wel , meest euphorische benzo voor mij .
Klik om te vergroten...
9mg was idd niet wijs, heb sowieso wel moeite met doseren (zeker onder invloed) en zoek graag het randje op voor de beste roes of buzz. Lees me zeker in, maar mijn tolerantie is vaak veel minder dan die van menig ander.. met een fuck-up als gevolg. Tis me nu 2 keer overkomen, ook met norflurzepam en ik lijk er van te leren. Het gezegde is niet voor niet, doseren moet je.... pak nu af en toe pyrazolam 3mg, af en toe kratom en af en toe een drankje of wietje... dan blijft het leuk. Bingen slaat volgens mij (althans bij mij) gaten in mn geheugen en daar ben ik wel van geschrokken. Dat is voor mij echt een no-go. Al met al voorzichtigheid is geboden bij al die RC's😅 wel kapot zin om binnenkort weer eens mdma te gaan doen, is nu 2,5 jaar geleden dus ik verwacht een mooi festival😎

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."