#1
Ze was mijn hartsvriendin, ze namen haar weg.
De dienstdoende arts heeft haar laten overbrengen naar Enschede waar ze direkt is gecremeerd, haar ouders hebben haar ontvangen via PostNL.Is zo iemand dan niet onder medisch toezicht na die injectie? Hoe werkt zoiets?
Ik snap niet dat zo een arts niet iets heeft om de ademhaling weer op gang te helpen, een stimulant oid. Anyway, dit is echt verschrikkelijk en een van de meest donkere uithoeken die de Nederlandse (psychische) gezondheidszorg kent!De dienstdoende arts heeft haar laten overbrengen naar Enschede waar ze direkt is gecremeerd, haar ouders hebben haar ontvangen via PostNL.
Dan bedoel ik de crematie resten, alle dossiers zijn gesloten.
Ik kan niet zeggen hoe het voelt als een hartsvriendin via PostNL wordt bezorgd. Ik kan het niet uitlegggen, ik kan het niet uitleggen hoe dit voelt.
In sommige psychiatrische instellingen doen patiënten net alsof ze hun medicijnen doorslikken door ze achter hun kiezen te klemmen en een bekertje water op te drinken terwijl ze aangekeken worden om vervolgens die pillen door de wc weg te spoelen.Ik snap niet dat zo een arts niet iets heeft om de ademhaling weer op gang te helpen, een stimulant oid. Anyway, dit is echt verschrikkelijk en een van de meest donkere uithoeken die de Nederlandse (psychische) gezondheidszorg kent!
Ik vind het ook oneerlijk. Wat is normaal? Ben je normaal als je mee kan draaien in deze ***maatschappij? Iedereen is normaal in z'n eigen wereld toch?Maar het zijn ook mensen en vaak normaler dan je denkt, je zou er zelf maar terrecht komen.
Is dit niet heel vreemd van die arts? of mis ik iets?De dienstdoende arts heeft haar laten overbrengen naar Enschede waar ze direkt is gecremeerd, haar ouders hebben haar ontvangen via PostNL.
Geloof je hetzelf of ?De dienstdoende arts heeft haar laten overbrengen naar Enschede waar ze direkt is gecremeerd, haar ouders hebben haar ontvangen via PostNL.
Dan bedoel ik de crematie resten, alle dossiers zijn gesloten.
Ik kan niet zeggen hoe het voelt als een hartsvriendin via PostNL wordt bezorgd. Ik kan het niet uitlegggen, ik kan het niet uitleggen hoe dit voelt.
Ik vind het lastig om te dit geloven zonder enige vorm van bewijs, sorry.Helaas is een hartsvriendin overleden vlak na injectie van depot
zuclopentixol
https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/bladeren/preparaatteksten/z/zuclopentixol
Ze heeft voor haar dood duidelijk aan ouders en mij aangegeven dat ze deze medicatie niet meer aankon.
In het laatste gesprek na de injectie kon ze niet meer uit haar woorden komen, ze kwam in ademhalingsproblemen,
Verbinding werd verbroken per telefoon, daarna geen respons meer,
Verloop, 2 wekelijkse injectie tegen het idee vermoord te worden, geen verbetering in deze schizofrenie achtige situatie.
Ze bleef denken dat ze vermoord zou worden.
Na verbreken verbinding blijkt achteraf dat ze 4 uur lang niet kon ademhalen, dit is echter helaas een normaal erkende werking van dit product.
Ik zal haar missen, maar ze was niet de enige, ik ben er kapot van, en dit is eerder gebeurd bij anderen.
Patienten geven zo vaak aan dat de medicatie te veel is, dat het niet verder kan, maar waarom blijven de psychiaters doorgaan?
Waarom doen ze dit?
Waarom?
Vertel mij in godsnaam waarom?
Waarom?
Ze doen dit steeds weer!
Het houdt niet op niet vanzelf.
Ik ben gaan geven om de mensen in de psychiatrie en kan er geen afstand van nemen. Haar ouders geven ook aan dat ze minimaal 20 jaar ouder had moeten worden.
De eerste keer dat ik iemand zag sterven aan medicatie was 1 milligram Risperdal, hij kon plotseling niet meer ademhalen na 1 milligram Risperdal, en dit is geen uitzondering.
Het gebeurd waarschijnlijk vaker dan wat in statistiek zichtbaar is.
Na een crematie blijven de asresten daar 30 dagen in een asbus ter bewaring.De dienstdoende arts heeft haar laten overbrengen naar Enschede waar ze direkt is gecremeerd, haar ouders hebben haar ontvangen via PostNL.
Dan bedoel ik de crematie resten, alle dossiers zijn gesloten.
Ik kan niet zeggen hoe het voelt als een hartsvriendin via PostNL wordt bezorgd. Ik kan het niet uitlegggen, ik kan het niet uitleggen hoe dit voelt.
En hoe , zogenaamd als dit werkelijk was gebeurd kom je dit ook medendelen op drugsforum.nl 😅Ik vind het lastig om te dit geloven zonder enige vorm van bewijs, sorry.
Want je mag alleen maar aardig zijn op het internet? Er klopt qua feiten niet veel aan dit verhaal en er is 0 bewijs/tegenargumentatie. Plus het internet staat vol onzin.Waar of niet, het verhaal is toch vreselijk?
Als je niets aardigs te zeggen hebt, kan je een topic ook gewoon overslaan, hè.
Dat is niet wat ik zei.Want je mag alleen maar aardig zijn op het internet? Er klopt qua feiten niet veel aan dit verhaal en er is 0 bewijs/tegenargumentatie. Plus het internet staat vol onzin.
Mee eens maar het klopt van geen kant.Dat is niet wat ik zei.
Als dit verhaal klopt, is het intens verdrietig en vreselijk als je t mij vraagt.
Heb trouwens weinig zin hierover te discussiëren, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."