#1
Is dit niet heel vreemd van die arts? of mis ik iets?De dienstdoende arts heeft haar laten overbrengen naar Enschede waar ze direkt is gecremeerd, haar ouders hebben haar ontvangen via PostNL.
En natuurlijk ook gecondoleerd.
Is dit niet heel vreemd van die arts? of mis ik iets?De dienstdoende arts heeft haar laten overbrengen naar Enschede waar ze direkt is gecremeerd, haar ouders hebben haar ontvangen via PostNL.
Geloof je hetzelf of ?De dienstdoende arts heeft haar laten overbrengen naar Enschede waar ze direkt is gecremeerd, haar ouders hebben haar ontvangen via PostNL.
Dan bedoel ik de crematie resten, alle dossiers zijn gesloten.
Ik kan niet zeggen hoe het voelt als een hartsvriendin via PostNL wordt bezorgd. Ik kan het niet uitlegggen, ik kan het niet uitleggen hoe dit voelt.
Ik vind het lastig om te dit geloven zonder enige vorm van bewijs, sorry.Helaas is een hartsvriendin overleden vlak na injectie van depot
zuclopentixol​
https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/bladeren/preparaatteksten/z/zuclopentixol
Ze heeft voor haar dood duidelijk aan ouders en mij aangegeven dat ze deze medicatie niet meer aankon.
In het laatste gesprek na de injectie kon ze niet meer uit haar woorden komen, ze kwam in ademhalingsproblemen,
Verbinding werd verbroken per telefoon, daarna geen respons meer,
Verloop, 2 wekelijkse injectie tegen het idee vermoord te worden, geen verbetering in deze schizofrenie achtige situatie.
Ze bleef denken dat ze vermoord zou worden.
Na verbreken verbinding blijkt achteraf dat ze 4 uur lang niet kon ademhalen, dit is echter helaas een normaal erkende werking van dit product.
Ik zal haar missen, maar ze was niet de enige, ik ben er kapot van, en dit is eerder gebeurd bij anderen.
Patienten geven zo vaak aan dat de medicatie te veel is, dat het niet verder kan, maar waarom blijven de psychiaters doorgaan?
Waarom doen ze dit?
Waarom?
Vertel mij in godsnaam waarom?
Waarom?
Ze doen dit steeds weer!
Het houdt niet op niet vanzelf.
Ik ben gaan geven om de mensen in de psychiatrie en kan er geen afstand van nemen. Haar ouders geven ook aan dat ze minimaal 20 jaar ouder had moeten worden.
De eerste keer dat ik iemand zag sterven aan medicatie was 1 milligram Risperdal, hij kon plotseling niet meer ademhalen na 1 milligram Risperdal, en dit is geen uitzondering.
Het gebeurd waarschijnlijk vaker dan wat in statistiek zichtbaar is.
Na een crematie blijven de asresten daar 30 dagen in een asbus ter bewaring.De dienstdoende arts heeft haar laten overbrengen naar Enschede waar ze direkt is gecremeerd, haar ouders hebben haar ontvangen via PostNL.
Dan bedoel ik de crematie resten, alle dossiers zijn gesloten.
Ik kan niet zeggen hoe het voelt als een hartsvriendin via PostNL wordt bezorgd. Ik kan het niet uitlegggen, ik kan het niet uitleggen hoe dit voelt.
En hoe , zogenaamd als dit werkelijk was gebeurd kom je dit ook medendelen op drugsforum.nl 😅Ik vind het lastig om te dit geloven zonder enige vorm van bewijs, sorry.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."