#1
Sinds ongeveer 2,5 maanden gebruik ik dagelijks 1mg lorazepam of 1mg Etizolam 's avonds tegen mijn anxiety.. De anxiety is een gevolg van de uitwerking van mijn ADHD medicatie dextroamfetamine en daarnaast ook andere persoonlijke zaken waar ik nu doorheen ga. Na 12 jaar is mijn relatie tot een einde gekomen en krijg ik binnenkort de sleutels van mijn nieuwe woning.
Uiteraard is het niet de bedoeling dat ik mijn emoties/gevoelens onderdruk met medicatie/benzo's maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik naast mijn full-time job de boel kan regelen omtrent de verhuizing en overgang. Nadat alles achter de rug is wil ik zsm mijn benzo gebruik stoppen/afbouwen. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten qua afkickverschijnselen. Is met mijn gebruik cold turkey aan te raden of is het toch verstandiger om af te bouwen en wat is dan in dit geval wijsheid?
Om de eventuele rebound te verzachten heb ik ook kratom en phenibut bij de hand..
Uiteraard is het niet de bedoeling dat ik mijn emoties/gevoelens onderdruk met medicatie/benzo's maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik naast mijn full-time job de boel kan regelen omtrent de verhuizing en overgang. Nadat alles achter de rug is wil ik zsm mijn benzo gebruik stoppen/afbouwen. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten qua afkickverschijnselen. Is met mijn gebruik cold turkey aan te raden of is het toch verstandiger om af te bouwen en wat is dan in dit geval wijsheid?
Om de eventuele rebound te verzachten heb ik ook kratom en phenibut bij de hand..