Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNog steeds paniekaanvallen ondanks gebruik benzo's.

Nog steeds paniekaanvallen ondanks gebruik benzo's.

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey hallo!

Raver hier, enkele jaren geleden vast gebruiker van drugsforum.

Zo verslaafd als t maar zijn kan aan GHB en benzo's. Al ruim 4 jaar clean van de GHB.
Maar m'n benzo's blijven toch zo lastig om vanaf te blijven. Al is dat ook ruim 3 jaar gelukt hoor haha.

Momenteel door een hele moeilijke tijd; relatie over, plots geen woning meer, problemen met m'n eigen zaak. Mede door paniekstoornis en PTSS nogal in de put geraakt mentaal. Na 2 maal crisisdienst nodig te hebben gehad besloten weer wat benzo's te kopen aangezien m'n psych alleen maar citalopram wilt starten.. Eh ja daar heb ik op korte termijn niets aan!

Ga van paniekaanval in paniekaanval, slaap al dagen slecht.

Gisteren 1mg lorazepam genomen samen met seroquel, lekker op geslapen.

Maar Diazepam had toch een hele andere werking ofzo.. Ondanks dat het de eerste uren prima werkte ben ik meerdere keren enorm in paniek geraakt vanavond.. Terwijl m'n ervaring van het verleden is dat die shit alles toch wel goed dempt, helemaal met zo'n lage tolerantie als mij op t moment...

Het is toch ook echt wel legit spul, doosje alles klopt. Barcodes gecontroleerd; komt allemaal overeen met de bestanden voor geneesmiddelen. Dus twijfel niet aan de echtheid van de Diazepam..

Andere mensen ook ervaring met hoge periode's van stress die niet even goed kunnen worden gedempt door benzo's???
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ahh I feel you! Ik heb niet echt tips, maar ik ga een beetje door het zelfde heen. Hele stressvolle periode en sinds kort weer heel veel paniekaanvallen. Altijd al last van gehad maar nu is het echt erg.

Ik gebruik al heel lang (voorgeschreven) benzo's, en bij mij werkte het eerst ook heel goed en nu haalt hoogstens nog een klein beetje het scherpe randje eraf. Ik gebruik altijd oxazepam.

Ben je dan net gestart met citalopram of ga je het niet doen? Want als je net begint met SSRI kunnen je angstklachten eerst veel erger worden naar mijn ervaring. Ik gebruikte zelf escitalopram wat bijna hetzelfde is geloof ik, dat was eerst echt zwaar maar na een paar weken waren mijn paniekklachten zo goed als verdwenen. Zit te twijfelen weer aan deze meds te gaan. Misschien toch een kans geven...?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rat zei:
Ahh I feel you! Ik heb niet echt tips, maar ik ga een beetje door het zelfde heen. Hele stressvolle periode en sinds kort weer heel veel paniekaanvallen. Altijd al last van gehad maar nu is het echt erg.

Ik gebruik al heel lang (voorgeschreven) benzo's, en bij mij werkte het eerst ook heel goed en nu haalt hoogstens nog een klein beetje het scherpe randje eraf. Ik gebruik altijd oxazepam.

Ben je dan net gestart met citalopram of ga je het niet doen? Want als je net begint met SSRI kunnen je angstklachten eerst veel erger worden naar mijn ervaring. Ik gebruikte zelf escitalopram wat bijna hetzelfde is geloof ik, dat was eerst echt zwaar maar na een paar weken waren mijn paniekklachten zo goed als verdwenen. Zit te twijfelen weer aan deze meds te gaan. Misschien toch een kans geven...?
Klik om te vergroten...

Die paniekaanvallen zijn zo vreselijk. Ik heb altijd het gevoel dat ik dood ga of gek word ofzo.. Zo wanhopig word ik dan. Dat heb ik 2.5 week zonder iets van benzo's of medicatie volgehouden. Tot ik gisteren weer ben begonnen met zelfmedicatie pff.

Nee nog niet begonnen met de citalopram. Vrijdag een afspraak met de psych hierover. Maar ja, twijfel er wel 'n beetje over aangezien ik zo enorm opkijk tegen die eerste weken. Dan nog niet gesproken over de mogelijke bijwerkingen van gewichtstoename en libido verlies. Daar zit ik echt niet op te wachten zegmaar. 😅

Nu weer slapeloos op m'n bed, ga echt niet nog extra diazepam erbij nemen.. Al 10mg op vandaag, en het heeft me op een paar uur na niet echt goed geholpen nog.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Die paniekaanvallen zijn zo vreselijk. Ik heb altijd het gevoel dat ik dood ga of gek word ofzo.. Zo wanhopig word ik dan. Dat heb ik 2.5 week zonder iets van benzo's of medicatie volgehouden. Tot ik gisteren weer ben begonnen met zelfmedicatie pff.

Nee nog niet begonnen met de citalopram. Vrijdag een afspraak met de psych hierover. Maar ja, twijfel er wel 'n beetje over aangezien ik zo enorm opkijk tegen die eerste weken. Dan nog niet gesproken over de mogelijke bijwerkingen van gewichtstoename en libido verlies. Daar zit ik echt niet op te wachten zegmaar. 😅

Nu weer slapeloos op m'n bed, ga echt niet nog extra diazepam erbij nemen.. Al 10mg op vandaag, en het heeft me op een paar uur na niet echt goed geholpen nog.
Klik om te vergroten...
Awh ja ik heb dat ook. Soms hoef ik alleen maar te merken dat mijn hartslag wat hoog is, of hartkloppingen, en dan ga ik me zorgen maken en dan maakt het elkaar erger *boem* full blown paniekaanval. Terwijl ik wel weet dat er eigenlijk niks is, ben ik zo bang om dood te gaan.

Heel begrijpelijk. Laag libido (en zombie gevoel) is ook de voornaamste reden dat ik ermee stopte, mijne was eigenlijk non-existent met deze medicatie. :( Its choosing between the lesser of two evils. Ik wou dat ik nog tips voor je had.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rat zei:
Awh ja ik heb dat ook. Soms hoef ik alleen maar te merken dat mijn hartslag wat hoog is, of hartkloppingen, en dan ga ik me zorgen maken en dan maakt het elkaar erger *boem* full blown paniekaanval. Terwijl ik wel weet dat er eigenlijk niks is, ben ik zo bang om dood te gaan.

Heel begrijpelijk. Laag libido (en zombie gevoel) is ook de voornaamste reden dat ik ermee stopte, mijne was eigenlijk non-existent met deze medicatie. :( Its choosing between the lesser evil. Ik wou dat ik nog tips voor je had.
Klik om te vergroten...

Gelukkig ben ik dus niet de enige met deze problemen haha.

Lijkt ook wel alsof m'n hartslag sowieso al hoger is standaard de laatste dagen. Soms is die gewoon 100 in rust, omdat m'n lijf constant in stress stand staat zegmaar.

Maar goed, voor nu is het gewoon doorbijten en hopen dat ik zo in slaap val door de vermoeidheid. Zelf lukt het me niet om de rust te vinden helaas.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
Door Citalopram en Estaciloptam neemt je gewicht niet toe.( oke, na long term use maar het is niet zo moeilijk onder controle te houden)
Met mirtazapin is het idd anders.
Probeer te denken aan langdurige perspectieven en niet kortdurende.
Met onverantwoordelijk benzo gebruik wint je maar even here and now .
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Javelin zei:
Door Citalopram en Estaciloptam neemt je gewicht niet toe.( oke, na long term use maar het is niet zo moeilijk onder controle te houden)
Met mirtazapin is het idd anders.
Probeer te denken aan langdurige perspectieven en niet kortdurende.
Met onverantwoordelijk benzo gebruik wint je maar even here and now .
Klik om te vergroten...

Mirtazepine hoeft ook geen gewichtstoename te geven. M’n moeder gebruikt dat al een tijd en is er niet van aangekomen. Het is persoonlijk of het wel of niet gebeurt. Al is het wel een frequente bijwerking, dus de kans erop (door meer eetlust) is wel aanwezig.

Het wordt ook voorgeschreven aan katten die slecht eten, mijn kat kreeg het toen ze ziek was door haar sonde en die ging echt - acuut - eten als een bootwerker ervan. :wink: Bijzonder om te zien.

@Raver: heel veel sterkte. Klinkt als iets wat je goed met je arts moet bespreken. Het kan zijn dat de paniekaanvallen ‘doorkomen’ op het moment dat de benzo uitwerkt, en dat dat eerder dan vroeger gebeurt omdat je angstdrempel nu lager ligt. Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je met je arts tot een passende oplossing komt.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#8
Helaas de trek neemt enorm toe. Ik stopte ooit met mirtazapin omdat ik binnen een paar weken 4 kg ben aangekomen. Daarna veel erover gelezen. C5025B83-45A5-4011-B18D-F5B14B347ED3.jpeg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Javelin zei:
Helaas de trek neemt enorm toe. Ik stopte ooit met mirtazapin omdat ik binnen een paar weken 4 kg ben aangekomen. Daarna veel erover gelezen. Bekijk bijlage 45955
Klik om te vergroten...

Ja, het risico erop is wel hoog. En het wordt dus zowel bij mensen als bij katten als eetlustopwekker gebruikt. Toch hoeft het dus niet altijd tot gewichtstoename te leiden. Nu moet ik wel zeggen dat mijn moeder iemand is die sowieso altijd (vrij obsessief) op haar eten gelet heeft.

Lijkt me erg vervelend om een middel te gebruiken waar je zo van aankomt. Dat is eigenlijk alleen wenselijk als je iemand bent die van nature een neiging heeft tot ondergewicht. Snap dus wel dat je er snel mee gestopt bent. Daar zit bijna niemand op te wachten.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
@Raver: heel veel sterkte. Klinkt als iets wat je goed met je arts moet bespreken. Het kan zijn dat de paniekaanvallen ‘doorkomen’ op het moment dat de benzo uitwerkt, en dat dat eerder dan vroeger gebeurt omdat je angstdrempel nu lager ligt. Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je met je arts tot een passende oplossing komt.
Klik om te vergroten...

Momenteel gebruik ik de benzo's op eigen houtje via de zwarte markt. Merk dat mijn spanning gewoon te hoog is voor de dosis benzo's in mijn lijf momenteel. Voel me psychisch vrij kalm, het is alleen alsof m'n adrenaline constant aan staat haha. Soort intense knoop in m'n maag.

Heb voor vanavond de keus tussen seroquel 50mg of lorazepam 2.5mg. Even kijken wat het gevoel zegt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Raver zei:
Momenteel gebruik ik de benzo's op eigen houtje via de zwarte markt. Merk dat mijn spanning gewoon te hoog is voor de dosis benzo's in mijn lijf momenteel. Voel me psychisch vrij kalm, het is alleen alsof m'n adrenaline constant aan staat haha. Soort intense knoop in m'n maag.

Heb voor vanavond de keus tussen seroquel 50mg of lorazepam 2.5mg. Even kijken wat het gevoel zegt.
Klik om te vergroten...

Ik snap dat paniek moeilijk vol te houden is, en het is begrijpelijk dat je dan zelf naar middelen grijpt. Maar dit is wel een enorme oppasser en glijdende schaal, zoals je zelf weet. Zeker met jouw gevoeligheid voor verslaving hieraan, is de kans enorm dat dit een grote terugval gaat worden - of zelfs nu al is. Ik zou dit dus echt zo snel mogelijk met een professional bespreken, en dan ook eerlijk zijn over je gebruik.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Ik snap dat paniek moeilijk vol te houden is, en het is begrijpelijk dat je dan zelf naar middelen grijpt. Maar dit is wel een enorme oppasser en glijdende schaal, zoals je zelf weet. Zeker met jouw gevoeligheid voor verslaving hieraan, is de kans enorm dat dit een grote terugval gaat worden - of zelfs nu al is. Ik zou dit dus echt zo snel mogelijk met een professional bespreken, en dan ook eerlijk zijn over je gebruik.
Klik om te vergroten...

Zeker!

Ik zag het nu gewoon even als "nood breekt wet".

In 2 weken tijd 3 keer de HAP aan de lijn gehad waarvan 2 keer de crisisdienst nodig was. Ik trok/trek het gewoon niet meer. Alsof alles me teveel is geworden de afgelopen maanden. Daarbij het slechte slapen en mijn paniekstoornis en PTSS hebben er gewoon voor gezorgd dat ik geen andere uitweg zag dan benzo's halen.

Momenteel Lorazepam, werkt veel beter dan de Diazepam.

Ik ga dit aangeven bij mijn psychiater, kijken wat hij ervan zegt. Maar ben bang dat hij dan zegt dat hij me niet kan helpen en dat ik naar de verslavingszorg moet ofzo. Althans dat zien we dan wel weer. Laat dat wel ff weten hier op DF. Sowieso goed om weer even terug te zijn hier. Helpt me toch wel om m'n ellende hier van me af te schrijven.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is verslaving toch sluw he.. Meteen verlangens naar GHB nadat ik de keuze gemaakt heb om benzo's te gaan gebruiken. Snel maar weer even m'n oude topics lezen hoe diep ik in de put gezeten heb. 😂
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Raver zei:
Hey hallo!

Raver hier, enkele jaren geleden vast gebruiker van drugsforum.

Zo verslaafd als t maar zijn kan aan GHB en benzo's. Al ruim 4 jaar clean van de GHB.
Maar m'n benzo's blijven toch zo lastig om vanaf te blijven. Al is dat ook ruim 3 jaar gelukt hoor haha.

Momenteel door een hele moeilijke tijd; relatie over, plots geen woning meer, problemen met m'n eigen zaak. Mede door paniekstoornis en PTSS nogal in de put geraakt mentaal. Na 2 maal crisisdienst nodig te hebben gehad besloten weer wat benzo's te kopen aangezien m'n psych alleen maar citalopram wilt starten.. Eh ja daar heb ik op korte termijn niets aan!

Ga van paniekaanval in paniekaanval, slaap al dagen slecht.

Gisteren 1mg lorazepam genomen samen met seroquel, lekker op geslapen.

Maar Diazepam had toch een hele andere werking ofzo.. Ondanks dat het de eerste uren prima werkte ben ik meerdere keren enorm in paniek geraakt vanavond.. Terwijl m'n ervaring van het verleden is dat die shit alles toch wel goed dempt, helemaal met zo'n lage tolerantie als mij op t moment...

Het is toch ook echt wel legit spul, doosje alles klopt. Barcodes gecontroleerd; komt allemaal overeen met de bestanden voor geneesmiddelen. Dus twijfel niet aan de echtheid van de Diazepam..

Andere mensen ook ervaring met hoge periode's van stress die niet even goed kunnen worden gedempt door benzo's???
Klik om te vergroten...
Ik kan alleen maar zeggen dat er heel veel soortgelijke ervaringen zijn als die van jou. Je bent niet alleen. De huidige medische wetenschap werkt wel, maar slechts een beetje en het duurt heel lang, plus er zijn veel mensen bij wie niks echt helpt. Er zijn dus een hoop mitsen en maren. Dat komt omdat de medische wetenschap eigenlijk een verkeerd naar de zaken kijkt. Er is een interactie tussen je omgeving in het verleden verleden, je geheugen, je psychologie, én je lichamelijke reacties in het heden. Wetenschap bestuurt al dat soort dingen apart, en daarom is het heel lastig om de samenhang ervan te onderzoeken. Het gevolg is dat therapieën die bewezen-effectief zijn, toch maar lage succespercentages behalen. Ze werken voor een beperkt aantal mensen.

Mijn kennis is wel redelijk beperkt tot drugs-gerelateerde zaken. Dus ik kom al snel bij een break-through therapy met MDMA (en getrainde psychologen plus een intensief zorgtraject). Maar Ben Sessa legt heel goed uit hoe MDMA kan helpen bij een integrale en holistische aanpak waar de kern van het probleem wordt aangepakt: iemand in staat stellen om therapie te verwerken op professionele wijze.


Hoe die therapieën precies te werk gaan zie je in veel groter detail in de documentaire A Trip of Compassion. Daarin kan je meekijken bij de therapiesessies van verschillende mensen uit Israël. Wel een waarschuwing: je houdt het niet droog. Het meebeleven van hun trauma's is echt heel heftig om mee te krijgen. Maar het geeft wel een heel eerlijk beeld van hoe MDMA-assisted psychotherapie werkt, en waarom het zo'n andersoortige therapie is dan wat nu gangbaar is.

www.imdb.com

Trip of Compassion (2017) ⭐ 8.3 | Documentary

1h 23m
www.imdb.com www.imdb.com

Uiteraard zijn er nu ook bewezen-effectieve behandelingen die resultaten weten te behalen. EMDR is daar zo'n voorbeeld van. Daarbij wordt gebruik gemaakt van trillende ogen om traumatische ervaringen langzaam een klein beetje los te weken. Voor een aanzienlijk deel van de mensen werkt die therapie goed. Aangezien het bij MDMA gaat om experimentele behandelingen is er het verstandig eerst bewezen-effectieve behandelingen te proberen.

Benzo's


Over je vraag van paniekaanvallen ondanks benzo's: je kunt juist paniekaanvallen krijgen door langdurig gebruik van benzodiazepinen. Dat komt doordat je lichaam allerlei aanpassingen doet om zichzelf te beschermen als het constant wordt beïnvloedt door bepaalde factoren. Je lichaam maakt zich dus ongevoelig voor een medicijn zoals benzodiazepinen om weer normaal te kunnen functioneren. Maar door die veranderingen kun je dus ook een verschil voelen in de hoeveelheid angstklachten die je ervaart. En dat is niet altijd in de goede richting.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/j.1600-0447.1990.tb01376.x
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is misschien geen troost, maar, hier iemand met een paniek en angststoornis, vaak benzos voorgeschreven gekregen. Druppeltjes alprazolam, pilletjes, altijd benzos maar gelukkig heb ik een kinesist die wat therapeut is voor mij en steeds opnieuw zei: NIET doen! Het is enorm verslavend + het komt alleen maar erger terug. Het onderdrukt jouw gevoel alleen maar. Ik moet zeggen dat ik het een plaats heb gegeven, het heeft 2 jaar geduurd voordat ik het soort van “aanvaarde” dat het paniek is, en ik heb die op een bepaalde manier onder controle nu. Ik heb in die 2 jaar tijd heel veel moeite gehad om het te geloven dat het angst was. Maar ja hoor, angst kan je alles wijsmaken! Het is nog steeds een dagelijkse strijd en ik heb veel moeilijke dagen waar ik het minder onder controle heb, maar ik erken het wel en probeer mezelf gerust te stellen. Meestal is het dan moeilijker op een moment dat ik vermoeid ben of gestresst of overprikkeld. Dan weet ik dat ook. Deze weg heeft me sterk gemaakt in bewustwording en ik heb vooral geleerd naar mezelf te luisteren. Angst is een HEEL vies beest maar alstublieft DF’ers, laat die benzos achterwege. Je hebt het niet nodig, echt niet, het is moeilijk maar moeilijk kan ook! Liever tegenkomen, erkennen en leren begrijpen wat je voelt dan er van weg te lopen of te onderdrukken met drugs/medicatie/… er zijn zoveel andere manieren, het is gewoon echt een zoektocht ❤️
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hiyou zei:
(..) het heeft 2 jaar geduurd voordat ik het soort van “aanvaarde” dat het paniek is, en ik heb die op een bepaalde manier onder controle nu. Ik heb in die 2 jaar tijd heel veel moeite gehad om het te geloven dat het angst was. Maar ja hoor, angst kan je alles wijsmaken!
Klik om te vergroten...
Traumatische herinneringen kunnen de amandelkern, de amygdala, in het brein triggeren. Dat stuk van je hersenen is betrokken bij de 'fight, flight, freeze' respons. Het is de allereerste reactie die je vertoont als er iets totaal onverwachts gebeurd. De amygdala veroorzaakt een onwillekeurige respons van vluchten, vechten of bevriezen en je kunt daar verder weinig aan doen juist omdat je er geen rationele controle over hebt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raver zei:
Wat is verslaving toch sluw he.. Meteen verlangens naar GHB nadat ik de keuze gemaakt heb om benzo's te gaan gebruiken. Snel maar weer even m'n oude topics lezen hoe diep ik in de put gezeten heb. 😂
Klik om te vergroten...
Dat is het zeker! En al helemaal met benzo's. Die verlagen voor mij alle grenzen sowieso al. Dus dan is het inneens heel makkelijk om andere middelen te gaan gebruiken.

Zijn er geen andere manieren om even een 'break' te nemen uit je huidige situatie? Het klinkt een beetje alsof dat is wat je nodig hebt.
Detox voelde voor mij echt even als vakantie. Even helemaal weg uit die ellende waar ik toen in zat.

Ik weet niet of ze voor hevige angststoornissen opnames doen van bijvoorbeeld 2 weken. Ik noem maar wat, heb daar geen ervaring mee.
Maar dat is misschien fijner dan afglijden in drugsgebruik.

Sterkte in elk geval!
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Traumatische herinneringen kunnen de amandelkern, de amygdala, in het brein triggeren. Dat stuk van je hersenen is betrokken bij de 'fight, flight, freeze' respons. Het is de allereerste reactie die je vertoont als er iets totaal onverwachts gebeurd. De amygdala veroorzaakt een onwillekeurige respons van vluchten, vechten of bevriezen en je kunt daar verder weinig aan doen juist omdat je er geen rationele controle over hebt.
Klik om te vergroten...
Dat weet ik. Ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Paniekaanvallen heb ik 2 jaar veel gehad, NU heb ik het onder controle en komt het niet zover meer tot een paniekaanval. Omdat het voor mij nu erg bekend is én omdat ik nu weet en aanvaard dat het de angst is.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#19
Raver zei:
Hey hallo!

Raver hier, enkele jaren geleden vast gebruiker van drugsforum.

Zo verslaafd als t maar zijn kan aan GHB en benzo's. Al ruim 4 jaar clean van de GHB.
Maar m'n benzo's blijven toch zo lastig om vanaf te blijven. Al is dat ook ruim 3 jaar gelukt hoor haha.

Momenteel door een hele moeilijke tijd; relatie over, plots geen woning meer, problemen met m'n eigen zaak. Mede door paniekstoornis en PTSS nogal in de put geraakt mentaal. Na 2 maal crisisdienst nodig te hebben gehad besloten weer wat benzo's te kopen aangezien m'n psych alleen maar citalopram wilt starten.. Eh ja daar heb ik op korte termijn niets aan!

Ga van paniekaanval in paniekaanval, slaap al dagen slecht.

Gisteren 1mg lorazepam genomen samen met seroquel, lekker op geslapen.

Maar Diazepam had toch een hele andere werking ofzo.. Ondanks dat het de eerste uren prima werkte ben ik meerdere keren enorm in paniek geraakt vanavond.. Terwijl m'n ervaring van het verleden is dat die shit alles toch wel goed dempt, helemaal met zo'n lage tolerantie als mij op t moment...

Het is toch ook echt wel legit spul, doosje alles klopt. Barcodes gecontroleerd; komt allemaal overeen met de bestanden voor geneesmiddelen. Dus twijfel niet aan de echtheid van de Diazepam..

Andere mensen ook ervaring met hoge periode's van stress die niet even goed kunnen worden gedempt door benzo's???
Klik om te vergroten...
Ik heb dit kort geleden ook gehad, dat niks hielp om te dempen en ben toen opgenomen geweest met zware anti psychotica en daarna heb ik één week een time out behandeling gekregen. Ik raak namelijk ook binnen 15 dagen dakloos.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
BenzoLiefhebber zei:
Ik heb dit kort geleden ook gehad, dat niks hielp om te dempen en ben toen opgenomen geweest met zware anti psychotica en daarna heb ik één week een time out behandeling gekregen. Ik raak namelijk ook binnen 15 dagen dakloos.
Klik om te vergroten...

Heftig man. Soms verlang ik ook naar een opname ofzo. Even gewoon een weekje of 2 binnen de psychiatrie. Momenteel functioneer ik door middel van de combinatie Lorazepam en Diazepam. Alleen dat kan uiteraard niet zo door blijven gaan zegmaar.

Jij sterkte met de situatie. Kijk of je ergens via een vastgoedbeheerder tijdelijke verhuur kan huren. Daar woon ik nu ook. 6 maanden minimaal maar uitzicht is vanaf nu nog 15 maanden woonruimte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."