#1
Bedankt voor de tip! En ja, over de combinatie en Benzodiazepinen in het algemeen. Het is geen oplossing maar symptoom bestrijding. Dus altijd tijdelijk..Heftig man. Soms verlang ik ook naar een opname ofzo. Even gewoon een weekje of 2 binnen de psychiatrie. Momenteel functioneer ik door middel van de combinatie Lorazepam en Diazepam. Alleen dat kan uiteraard niet zo door blijven gaan zegmaar.
Jij sterkte met de situatie. Kijk of je ergens via een vastgoedbeheerder tijdelijke verhuur kan huren. Daar woon ik nu ook. 6 maanden minimaal maar uitzicht is vanaf nu nog 15 maanden woonruimte.