Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNog steeds paniekaanvallen ondanks gebruik benzo's.

Nog steeds paniekaanvallen ondanks gebruik benzo's.

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Heftig man. Soms verlang ik ook naar een opname ofzo. Even gewoon een weekje of 2 binnen de psychiatrie. Momenteel functioneer ik door middel van de combinatie Lorazepam en Diazepam. Alleen dat kan uiteraard niet zo door blijven gaan zegmaar.

Jij sterkte met de situatie. Kijk of je ergens via een vastgoedbeheerder tijdelijke verhuur kan huren. Daar woon ik nu ook. 6 maanden minimaal maar uitzicht is vanaf nu nog 15 maanden woonruimte.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tip! En ja, over de combinatie en Benzodiazepinen in het algemeen. Het is geen oplossing maar symptoom bestrijding. Dus altijd tijdelijk..
M
MissButterflyyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je werkt zelf in de zorg schrijf je. Een eerste stap als je ontevreden bent is dan toch het gesprek aangaan met je behandelaar en je onvrede uiten. Als je er dan niet uitkomt kun je een klacht indienen. Tuchtcommissie en dergelijke gaat nog wel wat verder.
M
MissButterflyyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tip: seroquel heeft mij geholpen met paniekaanvallen en dat ik weer kon slapen. Een lage dosering

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."