Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGBP hernia's Oxycodon vraag

GBP hernia's Oxycodon vraag

92 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Anne M Dexter zei:
Zie nu jouw antwoord, lijkt op mijn reactie ook. Kratom kan veel goeds doen. Even zoeken naar de juiste . Dosis laag houden , geeft energie ook.
Klik om te vergroten...
Ik lekker hoog totdat m'n oren ervan gaan suizen haha!

Maar ik koop van alles wat ik gebruik altijd maar een beetje, harm reduction is my life of choice!
B
Bas1978Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Mrloverdj @Anne M Dexter allemaal heel erg bedankt heb veel gelezen etc. over kratom en heb de Borneo red besteld, ik ga proberen in eens te stoppen met de oxy en dat vervangen met 4gr. Kratom vol ik afkickverschijnselen dan neem ik nog een dosis. Heb begrepen dat de oxy afkick piek rond de 72 uur is dus denk dat het na 5 dagen zeker uit mijn systeem is en dan de kratom weer afbouwen naar een onderhoudsdosis tegen de pijn.
Klinkt dit als een goed plan ?

Als jullie persoonlijk nog meer ervaring / tips hebben hoor ik deze graag.
Nogmaals heel erg bedankt
B
Bas1978Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Uiteraard ga ik jullie op de hoogte houden.
B
Bas1978Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tur4x zei:
Thank god!!

Goed aanpakken? Hoe doe ik dat?
Klik om te vergroten...
@Tur4x hoe gaat het nu met jou?
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas1978 zei:
@Mrloverdj @Anne M Dexter allemaal heel erg bedankt heb veel gelezen etc. over kratom en heb de Borneo red besteld, ik ga proberen in eens te stoppen met de oxy en dat vervangen met 4gr. Kratom vol ik afkickverschijnselen dan neem ik nog een dosis. Heb begrepen dat de oxy afkick piek rond de 72 uur is dus denk dat het na 5 dagen zeker uit mijn systeem is en dan de kratom weer afbouwen naar een onderhoudsdosis tegen de pijn.
Klinkt dit als een goed plan ?

Als jullie persoonlijk nog meer ervaring / tips hebben hoor ik deze graag.
Nogmaals heel erg bedankt
Klik om te vergroten...
Goed van je ! Als het bevalt zou ik voor overdag ook een keer witte bestellen voor energie en een helder hoofd.
Rood geeft vooral de rust en kalmte en een beetje energie. Dus doe je goed. Ik ben destijds meteen gestopt met tramadol overdag.
Nu alleen oxy bij erge pijn . Werkt ook weer beter dan. Hou me op de hoogte ! En begin laag , bouw t op per gram indien nodig. Succes 💪🏼🍀🙏🏼
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tur4x zei:
Thank god!!

Goed aanpakken? Hoe doe ik dat?
Klik om te vergroten...
Zie bovenstaande post van mij waarin ik uit probeer te leggen hoe je dit met vloeibare oxcycodon kunt afbouwen.
T
Tur4xLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Zie bovenstaande post van mij waarin ik uit probeer te leggen hoe je dit met vloeibare oxcycodon kunt afbouwen.
Klik om te vergroten...
Ik ben er inmiddels al een tijdje af vriend. Trap niet meer in die bende haha
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is natuurlijk prachtig om te horen!
Maar stel, dat je een operatie nodig hebt.
Dat ging bij mij dus alsnog fout.
T
Tur4xLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Dat is natuurlijk prachtig om te horen!
Maar stel, dat je een operatie nodig hebt.
Dat ging bij mij dus alsnog fout.
Klik om te vergroten...
Zo ging het bij mij vorige keer ook. Ik had toen wel een limiet voor mezelf gesteld. 6 weken Max en niet verder.

Daarna nog een keer een week en toen ook ineens gestopt. Ik kon het genoeg en op recept krijgen maar wist dat ik er mee kappen moest. Het zou me niets goed brengen.

Ik denk dat ik pas na een jaar “clean” kan zeggen dat mijn receptoren / transmitters hersteld zijn
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je leest, dat mensen met een dosis van 800 tot 900 mg p e r dag zitten opgescheept, ga daar maar eens aanstaan!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat duurde bij mij ook al zo lang..
T
Tur4xLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Als je leest, dat mensen met een dosis van 800 tot 900 mg p e r dag zitten opgescheept, ga daar maar eens aanstaan!
Klik om te vergroten...

dat is echt een zieke dosis. Was dit nadat je al eens een oxy verslaving had gehad?

Heeft de dokter je toen weer zo ver omhoog laten schieten?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, ikzelf had een recept voor 60 mg.
Ik heb hier op df van andere medeleden een en ander gelezen....maar ik ben gelukkig nooit zo hoog uitgekomen.
a
alienwishboneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bas1978 zei:
Beste allemaal,

Ik ben een 42 jarige man en heb veel gelezen op dit forum en getwijfeld of ik mijn verhaal en vraag hier überhaupt wil gaan delen.

In 2014 een GBP maag verkleining gehad vanwege veel pijn in de rug en nek dit kwam allemaal door mijn gewicht. 74kg afgevallen maar de klachten werden niet minder, nee ze werden erger maar volgens de artsen kwam het nu door stress burnout e.d. want er zou geen medische oorzaak zijn in september 2019 zelfs mijn relatie hierdoor beëindigd, hulp gezocht bij GGZ maar zoals ik al jaren probeer duidelijk te maken is de oorzaak niet psychisch, ja het wordt natuurlijk vanzelf psychisch als je zo lang met veel pijn loopt.
laatste week van februari 2020 kon ik opeens mijn linker been niet meer optillen en bepaalde bewegingen niet meer maken hoeveel kracht ik ook zette dit was een hele nare ervaring.
Waardoor ik bij een Duitse huisarts terecht kwam namelijk die van mijn ouders een uur later lag ik in de MRI en een half uur later de uitslag. 4 hernia's een 5de opkomst 2 in de nek de rest onder in de rug en over de gehele wervel flinke artrose. Ik ben met deze uitslag naar mijn Nederlandse huisarts gegaan die heeft mij langwerkende oxycodon gegeven. Aangezien ik een maag verkleining heb merkte ik niet heel veel van de oxycodon dus gestopt met de oxycodon en fentanyl pleisters en kort werkende oxycodon. Een ontsteking remmer nsaids zijn geen optie in combinatie met een maag verkleining helaas. De pleisters ben ik snel mee gestopt want bah wat een vervelende bijwerkingen maar de kortwerkende oxycodon was een geschenk uit de hemel.
Al snel was duidelijk dat een operatie noodzakelijk zou zijn om mij van de ergste pijn af te helpen tot die tijd dan maar oxycodon. Door corona zijn we inmiddels een jaar verder de operatie is al 2x afgezegd en merk dat mijn lichaam steeds meer behoefte heeft aan oxycodon eerst was 3x 10 mg voldoende nu mag ik 5x 10 mg maar heb soms echt meer nodig dus neem dan anderhalve tablet.
Ik heb aanvaard dat ik dan maar een junk ben maar het maakt de pijn dragelijk, mijn gedachten eerst de pijn weg en dan maar afkicken. maar zou ook eigenlijk niet meer dan dit willen gaan gebruiken maar mijn lichaam schruuwt om meer om hetzelfde resultaat te bereiken zeg maar.

HEbben jullie tips wat kan ik doen om de oxycodon in ieder geval niet te hoeven verhogen?
Kun je bijvoorbeeld wiet olie gebruiken in combinatie met ? Of heb wat gelezen over kratom of zo ?
Echter alles met verlengde of gereguleerde afgifte werkt bij mij minder of niet.
Hoop dat jullie iets weten zit echt met de handen in het haar en anders moet ik maar naar de arts vragen of hij het recept wil verhogen naar 7 of 8 x 10 mg maar dat doe ik liever niet.

Alvast heel erg bedankt
Klik om te vergroten...
Beste .. ik heb oxycodon 40mg in overvloed en benzo's valium 10mg en rohypnol 1mg ..zoveel je wilt .. *modknip* is mijn naam op wickr.. Greetz alien
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
alienwishbone zei:
Beste .. ik heb oxycodon 40mg in overvloed en benzo's valium 10mg en rohypnol 1mg ..zoveel je wilt .. *modknip* is mijn naam op wickr.. Greetz alien
Klik om te vergroten...
Forumregel 1, verkoop is verboden. Je krijgt een permanente ban. Fijne avond!
B
Bas1978Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Beste allemaal,

Ik ben een 42 jarige man en heb veel gelezen op dit forum en getwijfeld of ik mijn verhaal en vraag hier überhaupt wil gaan delen.

In 2014 een GBP maag verkleining gehad vanwege veel pijn in de rug en nek dit kwam allemaal door mijn gewicht. 74kg afgevallen maar de klachten werden niet minder, nee ze werden erger maar volgens de artsen kwam het nu door stress burnout e.d. want er zou geen medische oorzaak zijn in september 2019 zelfs mijn relatie hierdoor beëindigd, hulp gezocht bij GGZ maar zoals ik al jaren probeer duidelijk te maken is de oorzaak niet psychisch, ja het wordt natuurlijk vanzelf psychisch als je zo lang met veel pijn loopt.
laatste week van februari 2020 kon ik opeens mijn linker been niet meer optillen en bepaalde bewegingen niet meer maken hoeveel kracht ik ook zette dit was een hele nare ervaring.
Waardoor ik bij een Duitse huisarts terecht kwam namelijk die van mijn ouders een uur later lag ik in de MRI en een half uur later de uitslag. 4 hernia's een 5de opkomst 2 in de nek de rest onder in de rug en over de gehele wervel flinke artrose. Ik ben met deze uitslag naar mijn Nederlandse huisarts gegaan die heeft mij langwerkende oxycodon gegeven. Aangezien ik een maag verkleining heb merkte ik niet heel veel van de oxycodon dus gestopt met de oxycodon en fentanyl pleisters en kort werkende oxycodon. Een ontsteking remmer nsaids zijn geen optie in combinatie met een maag verkleining helaas. De pleisters ben ik snel mee gestopt want bah wat een vervelende bijwerkingen maar de kortwerkende oxycodon was een geschenk uit de hemel.
Al snel was duidelijk dat een operatie noodzakelijk zou zijn om mij van de ergste pijn af te helpen tot die tijd dan maar oxycodon. Door corona zijn we inmiddels een jaar verder de operatie is al 2x afgezegd en merk dat mijn lichaam steeds meer behoefte heeft aan oxycodon eerst was 3x 10 mg voldoende nu mag ik 5x 10 mg maar heb soms echt meer nodig dus neem dan anderhalve tablet.
Ik heb aanvaard dat ik dan maar een junk ben maar het maakt de pijn dragelijk, mijn gedachten eerst de pijn weg en dan maar afkicken. maar zou ook eigenlijk niet meer dan dit willen gaan gebruiken maar mijn lichaam schruuwt om meer om hetzelfde resultaat te bereiken zeg maar.

HEbben jullie tips wat kan ik doen om de oxycodon in ieder geval niet te hoeven verhogen?
Kun je bijvoorbeeld wiet olie gebruiken in combinatie met ? Of heb wat gelezen over kratom of zo ?
Echter alles met verlengde of gereguleerde afgifte werkt bij mij minder of niet.
Hoop dat jullie iets weten zit echt met de handen in het haar en anders moet ik maar naar de arts vragen of hij het recept wil verhogen naar 7 of 8 x 10 mg maar dat doe ik liever niet.

Alvast heel erg bedankt
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet olie werkt erg goed tegen pijn maar dan moet men er echt in geloven, zeker wanneer men al sterk afhankelijk is van opiaten. (Oxycodon is toch al snel 2x zo sterk als diacetylmorphine/heroïne)

De kratom (zeker de rode strains) gaan je ontzettend helpen om af te wenden van de opiaten, maar ik zal zeker niet de twee tegelijk gebruiken omdat er verhalen rondgaan dat kratom de werking van de medicijnen kan verminderen.

Ook is het dubbel zo slecht voor je organen zeker wanneer men rauwe poeder inslikt (tosh and wash manier)

Thee zetten is daarom ook sterk aan te raden (bitter smaakje met een vleugje rotte vis)

Tot slot kan ik je enkel aanraden om eens naar alternatieven te kijken i.p.v. de boel opschroeven, specialisten zijn namelijk vrij huiverig voor verslaving en in de medische wereld word men dan al snel binnen een maand van de medicatie afgewend.

Met alle gevolgen van dien.

Ik zeg lees lees en lees alles wat er te lezen is over pijn en pijnbestrijding (ook de minder leuke verhalen van de horror des opiaten)

Good luck man! You kick ass.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18

Haal kratom ook nooit in onduidelijke shops!

Altijd naar het beste zoeken, zeker in Nederland zijn er een aantal online vendors op het clearnet die top kwaliteit kratom aanbieden die zelfs getest word op eventuele vervuiling.

Denk aan,

Zware metalen
Syntetische opiaten (o-dsmt)
Onzuiverheden in verwerkingsproces

Be safe!
B
Bas1978Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Eve's drop zei:
Wiet olie werkt erg goed tegen pijn maar dan moet men er echt in geloven, zeker wanneer men al sterk afhankelijk is van opiaten. (Oxycodon is toch al snel 2x zo sterk als diacetylmorphine/heroïne)

De kratom (zeker de rode strains) gaan je ontzettend helpen om af te wenden van de opiaten, maar ik zal zeker niet de twee tegelijk gebruiken omdat er verhalen rondgaan dat kratom de werking van de medicijnen kan verminderen.

Ook is het dubbel zo slecht voor je organen zeker wanneer men rauwe poeder inslikt (tosh and wash manier)

Thee zetten is daarom ook sterk aan te raden (bitter smaakje met een vleugje rotte vis)

Tot slot kan ik je enkel aanraden om eens naar alternatieven te kijken i.p.v. de boel opschroeven, specialisten zijn namelijk vrij huiverig voor verslaving en in de medische wereld word men dan al snel binnen een maand van de medicatie afgewend.

Met alle gevolgen van dien.

Ik zeg lees lees en lees alles wat er te lezen is over pijn en pijnbestrijding (ook de minder leuke verhalen van de horror des opiaten)

Good luck man! You kick ass.
Klik om te vergroten...
Heel erg bedankt voor je antwoord, de oxycodon is door een specialist voorgeschreven en na één jaar gebruik lijkt mij afhankelijkheid bijna vanzelfsprekend. Eerst wilde ik dat niet, maar als je maar genoeg pijn hebt ga je daar vanzelf anders over denken.

Wat zijn in jou ogen alternatieven ? Ik kan ze namelijk niet vinden.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou, ik ben zelf nooit opiaat afhankelijk geweest laten we dat even voorop stellen.

Maar ik ben er wel heel erg mee bezig geweest en heb zo ongeveer alle informatie opgezocht over de werkzame stoffen in medicijnen.

Tuurlijk blijft het natte vinger werk hoor maar ik ben zelf ontzettend gebaat bij koude therapie.

Koud water zwemmen/natuur zwemmen.

Ik loop al even met een geknakte knie (ripped kniebandjes knik knak auw) en ben zelf altijd al een rauwe straatsoldaat geweest in het verleden dus ik heb met pijn een bijzondere relatie, zowel fysiek als mentaal kan ik extremiteiten handelen zonder ook maar een paracetamolletje aan te raken.

Drugs is voor mij enkel recreatief en enkel nog natuur cannabis.

Kou is wonderbaarlijk sterk om je drie-enige brein te versterken en daarbij je immuniteit, pijn grens en mentale krachten te verbeteren. Vroeger deden we niet anders dan in de wilde natuur leven. Dat is nog niet eens zo gek lang geleden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."