Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fighter1980 zei: Dankjewel. Klik om te vergroten... Dankjewel voor de info bedoelde ik"
"Dopemonster zei: Heroine in pilvorm. Heb je kratom en tramadol al geprobeert? Deze middelen zijn wat zwakker dan oxy. Pas op met opiaten. Na een tijdje loop je met je kop tegen de muur te rammen omdat je niet genoeg oxycodon meer hebt en je het leven niet meer ziet zitten. Dat is waT oxycodon met je gaat doen als je niet uitkijkt, stay safe! Klik om te vergroten... Yep gelukkig te laf om zelfmoord te plegen. Maar ik fantaseer erover. Hoe lang duurt t voor oxy uit je lijf is en hoelang kratom nemen? Ik heb green malay."
"Tur4x zei: De eerste 2 weken zijn het heftigst.. daarna word het heel langzaam minder. Ik slaap nog wel heel onrustig maar wel dusdanig dat ik overdag niet moe ben. Je moet echt in de beweging man, echt.. verveling is echt killing. Ga sporten, ga wandelen, ga fietsen… doe iets. Ik weet dat je daar absoluut geen zin in hebt en dat je daar behoorlijk chagrijnig om zult zijn maar als je dat doet krijg je echt 70% meer rust… Klik om te vergroten... Klopt. Nergens zin in. Maar jouw tekst geeft wel juist die drive in beweging te komen. Alleen die koppijn. Wtf. Elke dag..."
"Confabulus zei: Have u tried pregabalin or gabapentin to avoin increasing the oxy dose? Another alternative would ne Norspan buprenorphine patches. Klik om te vergroten... Buprenorhine...no way. Schijnt net als klotemethadon te erg te zijn. Heb heleboel over de datum suboxone van iemand. Maar kreeg er nog meer koppijn van. En is de ene verslaving voor de andere"
"Eve's drop zei: Mooi gezegd, lastig uit te voeren maar echt 100% waar! Klik om te vergroten... Hey Tur4x ik ga vanmiddag fietsen dankzij jou. Die 30mg ga ik halen vandaag."
"Fighter1980 zei: Hey Tur4x ik ga vanmiddag fietsen dankzij jou. Die 30mg ga ik halen vandaag. Klik om te vergroten... Oja Tur4x qua eten. Wat werkt."
"Ik las dat in kratom een stof zit die slecht is voor je lijf. En vroeger uit de handel is genomen. Maar dus in kratom zit. Iets wat invloed heeft op het bloed. Shit vergeten hoe t heette."
"Kittekatty zei: Je kan ook eens Kratom nemen ipv oxy of methadon . Ik slikte 9 pijnstillers per dag, nu 4 . Soms 3 . En neem 3 kopjes 3 mg Kratom thee . En ben helderder, geen oxy cravings meer. En energieker , rust in mijn hoofd ook ( ADD) . Misschien een idee .? Klik om te vergroten... Welke kratom?"
"Mrloverdj zei: Het gaat over, echt! Je zit nu zonder tramadol wat niet wenselijk was, maar grijp die kans aan! Het is juist goed dat je ziek bent. 5 dagen heel ziek, misschien 2 dagen langer en daarna ben je duizenden dagen..je hele leven clean! Is het echt waard. Zie het als een strijd die je al aangegaan bent, en die kan je winnen door het uit te zitten. Hoe klote ook..accepteer het. Elke ochtend dat je wakker wordt ben je niet wéer een dag ziek, maar juist dichter bij je herstel. Nog maar een paar daagjes te gaan.Misschien wel korter. Klik om te vergroten... Echt? Geldt dit ook voor oxys? Nu op 30 mg. Vandaag door terugval 60 genomen. Voel me angstig depressief en zie niets meer zitten. W il er af. Maar de verhalen over afkick oxys lijken heftiger dan bruin of methadon? Wat is slim.ct of afbouwen nu en iedere paar dagen de helft eraf?"
"Eve's drop zei: Wiet olie werkt erg goed tegen pijn maar dan moet men er echt in geloven, zeker wanneer men al sterk afhankelijk is van opiaten. (Oxycodon is toch al snel 2x zo sterk als diacetylmorphine/heroïne) De kratom (zeker de rode strains) gaan je ontzettend helpen om af te wenden van de opiaten, maar ik zal zeker niet de twee tegelijk gebruiken omdat er verhalen rondgaan dat kratom de werking van de medicijnen kan verminderen. Ook is het dubbel zo slecht voor je organen zeker wanneer men rauwe poeder inslikt (tosh and wash manier) Thee zetten is daarom ook sterk aan te raden (bitter smaakje met een vleugje rotte vis) Tot slot kan ik je enkel aanraden om eens naar alternatieven te kijken i.p.v. de boel opschroeven, specialisten zijn namelijk vrij huiverig voor verslaving en in de medische wereld word men dan al snel binnen een maand van de medicatie afgewend. Met alle gevolgen van dien. Ik zeg lees lees en lees alles wat er te lezen is over pijn en pijnbestrijding (ook de minder leuke verhalen van de horror des opiaten) Good luck man! You kick ass. Klik om te vergroten... Heroïne is veel euforischer en verslavender dan oxy. Het valt me op dat dit forum mensen bang maakt. Ik ben nooit bang geweest en heb veel doorstaan. Door de horror verhalen hier lijkt de afkick van oxy wel 20000x erger dan van heroïne en methadon. Niet helpend . Ondersteun mensen hier en geef ze hoop. Het zijn vooral de niet opiaatgebruikers hier die alles schijnen te weTen."