Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"User007 zei: Hii. Ik heb een vraagje Ik haal normaal altijd oxycodon 10 mg. Nu heb ik omdat ik diegene vertrouw dus het stripje aangepakt betaald, en niet op het stripje gekeken. Nu blijkt t dus morfine 10 mg te zijn. Ik slik oxycodon als drugs niet voor lichamelijke klachten. Ik kring hier een vrolijk gevoel van en energie hoe raat het ook klinkt Ga ik van morfine ditzelfde krijgen? Iemand ervaring? Klik om te vergroten... Beste , Ik heb oxycodone van 40 mg en benzo's ( valium en rohypnol) te koop .. wickr naam : *modknip* , indien interesse of mensen die je kent met interesse.. greetz Alien"
"Bas1978 zei: Beste allemaal, Ik ben een 42 jarige man en heb veel gelezen op dit forum en getwijfeld of ik mijn verhaal en vraag hier überhaupt wil gaan delen. In 2014 een GBP maag verkleining gehad vanwege veel pijn in de rug en nek dit kwam allemaal door mijn gewicht. 74kg afgevallen maar de klachten werden niet minder, nee ze werden erger maar volgens de artsen kwam het nu door stress burnout e.d. want er zou geen medische oorzaak zijn in september 2019 zelfs mijn relatie hierdoor beëindigd, hulp gezocht bij GGZ maar zoals ik al jaren probeer duidelijk te maken is de oorzaak niet psychisch, ja het wordt natuurlijk vanzelf psychisch als je zo lang met veel pijn loopt. laatste week van februari 2020 kon ik opeens mijn linker been niet meer optillen en bepaalde bewegingen niet meer maken hoeveel kracht ik ook zette dit was een hele nare ervaring. Waardoor ik bij een Duitse huisarts terecht kwam namelijk die van mijn ouders een uur later lag ik in de MRI en een half uur later de uitslag. 4 hernia's een 5de opkomst 2 in de nek de rest onder in de rug en over de gehele wervel flinke artrose. Ik ben met deze uitslag naar mijn Nederlandse huisarts gegaan die heeft mij langwerkende oxycodon gegeven. Aangezien ik een maag verkleining heb merkte ik niet heel veel van de oxycodon dus gestopt met de oxycodon en fentanyl pleisters en kort werkende oxycodon. Een ontsteking remmer nsaids zijn geen optie in combinatie met een maag verkleining helaas. De pleisters ben ik snel mee gestopt want bah wat een vervelende bijwerkingen maar de kortwerkende oxycodon was een geschenk uit de hemel. Al snel was duidelijk dat een operatie noodzakelijk zou zijn om mij van de ergste pijn af te helpen tot die tijd dan maar oxycodon. Door corona zijn we inmiddels een jaar verder de operatie is al 2x afgezegd en merk dat mijn lichaam steeds meer behoefte heeft aan oxycodon eerst was 3x 10 mg voldoende nu mag ik 5x 10 mg maar heb soms echt meer nodig dus neem dan anderhalve tablet. Ik heb aanvaard dat ik dan maar een junk ben maar het maakt de pijn dragelijk, mijn gedachten eerst de pijn weg en dan maar afkicken. maar zou ook eigenlijk niet meer dan dit willen gaan gebruiken maar mijn lichaam schruuwt om meer om hetzelfde resultaat te bereiken zeg maar. HEbben jullie tips wat kan ik doen om de oxycodon in ieder geval niet te hoeven verhogen? Kun je bijvoorbeeld wiet olie gebruiken in combinatie met ? Of heb wat gelezen over kratom of zo ? Echter alles met verlengde of gereguleerde afgifte werkt bij mij minder of niet. Hoop dat jullie iets weten zit echt met de handen in het haar en anders moet ik maar naar de arts vragen of hij het recept wil verhogen naar 7 of 8 x 10 mg maar dat doe ik liever niet. Alvast heel erg bedankt Klik om te vergroten... Beste .. ik heb oxycodon 40mg in overvloed en benzo's valium 10mg en rohypnol 1mg ..zoveel je wilt .. *modknip* is mijn naam op wickr.. Greetz alien"