#1
Het is de bedoeling dat als ik de buprenorphine opgebouwd heb tot 8 mg per dag dan stopt de oxycodon. Het is dan zo dat de buprenorphine op dezelfde receptoren zitten als die van de oxycodon...en dus de oxycodon niet meer werkt. En het afbouwen van de buprenorphine zou beter gaan dan de methadon. Dus mijn vragen was idd hoe hebben jullie de overgang ervaren en wat was voor jullie het moeilijkste deel ?20 stuks oxyxodon per dag na een week in een kliniek te zitten? Hmmm
je vraagt of je er zo doorheen rolt.. daar kan ik je geen antwoord op geven. Ik heb het nu 1x met en 2x cold turkey zonder begeleiding gedaan.
mijn valkuil om weer te nemen is elke keer de pijn in mijn rug waar ze geen oorzaak voor vinden.
ik zal daar mee moeten leren leven.
ik ben er nu weer 14 dagen vanaf, ik heb het nog steeds elke dag in mijn rug en heb het ijskoud.