Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGBP hernia's Oxycodon vraag

GBP hernia's Oxycodon vraag

92 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
T
Tur4xLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Ga naar een echte deskundige, een verslavingsarts. Laat je verwijzen.
Deze mensen kunnen je uitstekend begeleiden!
Volg hun advies exact op en je krijgt een goede kans om te slagen!
Klik om te vergroten...

Ik heb een afbouw traject van een half jaar via een verslavingszorg gedaan. Sorry maar ik kreeg van hun alles behalve professionele hulp. Ze belden 1x per week: “hoe gaat deze dosis?” Goed? Ok 5 naar beneden! Niet zo goed? Weekje blijven, fijne week!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan ben je naar de verkeerde instelling geweest....
Ik heb er zeer goede ervaringen mee , zoals een goede begeleiding om te stoppen met zuipen.
Dat is gelukt.
Zonder de kliniek was me dit beslist niet gelukt....
C
ConfabulusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Have u tried pregabalin or gabapentin to avoin increasing the oxy dose? Another alternative would ne Norspan buprenorphine patches.
F
Fighter1980Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tur4x zei:
De eerste 2 weken zijn het heftigst.. daarna word het heel langzaam minder. Ik slaap nog wel heel onrustig maar wel dusdanig dat ik overdag niet moe ben.

Je moet echt in de beweging man, echt.. verveling is echt killing. Ga sporten, ga wandelen, ga fietsen… doe iets. Ik weet dat je daar absoluut geen zin in hebt en dat je daar behoorlijk chagrijnig om zult zijn maar als je dat doet krijg je echt 70% meer rust…
Klik om te vergroten...
Klopt. Nergens zin in. Maar jouw tekst geeft wel juist die drive in beweging te komen. Alleen die koppijn. Wtf. Elke dag...
F
Fighter1980Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Confabulus zei:
Have u tried pregabalin or gabapentin to avoin increasing the oxy dose? Another alternative would ne Norspan buprenorphine patches.
Klik om te vergroten...
Buprenorhine...no way. Schijnt net als klotemethadon te erg te zijn. Heb heleboel over de datum suboxone van iemand. Maar kreeg er nog meer koppijn van. En is de ene verslaving voor de andere
F
Fighter1980Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Eve's drop zei:
Mooi gezegd, lastig uit te voeren maar echt 100% waar!
Klik om te vergroten...
Hey Tur4x ik ga vanmiddag fietsen dankzij jou. Die 30mg ga ik halen vandaag.
F
Fighter1980Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fighter1980 zei:
Hey Tur4x ik ga vanmiddag fietsen dankzij jou. Die 30mg ga ik halen vandaag.
Klik om te vergroten...
Oja Tur4x qua eten. Wat werkt.
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mrloverdj zei:
Ik kwam dit pareltje tegen over opiodsaddiction..


Maar wel met een addertje onder het gras.. er word heel vlot en luchtig vermeld dat ze er af kan komen door therapie en....medicatie..

Waarschijnlijk suboxone, methadon(vooral bij hero) en ja..Dan hoort kratom zeker in dat rijtje thuis maar imo als de allerbeste optie!

Want ook suboxone moet je blijven slikken..en succes met het afbouwen van methadon :(

Fysiek gezien kan je kratom in 1 keer stoppen.Er zijn nog geen gevallen klinisch opgenomen die enkel verslaafd waren aan kratom.
Psychisch verslaafd aan kratom..ja kan.. maar wat meer naar voren komt is de gewenning dan de beruchte cravings.
Ik ken gevallen die naast andere drugs ook kratom gebruikten en ambulante hulp kregen.
kratom was het makkelijkst om vanaf te komen.

Het is echt jammer als het een slechte naam krijgt. Als je kijkt wat wiet bij parkinson patiënten doet..die gun je ook elke dag gebruik.
Dat heb ik ook bij kratom gebruikers voor heftige pijnen waar ze anders oxy, morfine, fentanyl voor gebruiken.


Ik ontken je verslavingspunt niet, ik nuanceer hem wel. En maak onderscheid tussen:

Afkickgebruik
bestrijding bij pijn(ook bij ptss en autisme)
Recreatief gebruik

Klik om te vergroten...
Dat filmpje over die heroïne verslaafde jongen lijkt zowat te mooi om waar te zijn.. maar het word ook nog soort van wetenschappelijk onderbouwd (wist nog niet dat er idd wat onderzoek is gedaan naar kratom).

Ik herken veel van wat ik hier lees.. ben zelf 8 jaar lang 180mg per dag oxy-verslaafd geweest. In 9 tot 12 maanden afgebouwd.
Januari 2020 dus clean van die zooi. Heb wel nog een benzo-verslaving plus wat quetiapine allemaal voor de nacht om te slapen.
Vroeger langdurig alcohol en coke-verslaafd.

Toen ik net van de oxy af was was ik blij/trots. Ging proberen te wandelen dagelijks, en naar de winkel voor het eerst in jaren, weer wat magnetronmaaltijdrn, fruitsmoothies etc. Lekker bezig dacht ik.

Tot ik na 9 maanden clean opeens al mn energie, eetlust verloor en depri werd. Van te mager ging ik naar te dik uit het niks. 2 maanden erna nog een opdonder: mn ex, vader van m'n dochter had opeens longkanker. Dat is 7 maanden hel geweest en heeft me ook uitgeput denk ik. Nu 2 maanden dood dus daar is nog steeds veel verdriet en gepieker.

In die rollercoastertijd ben ik weer wat oxy gaan pakken. Slechts 10 mg, soms 20.. geprobeerd alleen wanneer ik die positieve vibe en fysieke energie of pijnverlivhting nodig had. Want op oxy ben je idd NOOIT moe of chagrijnig en je kan veel dingen doen die je normaal niet kan.

Wist wel dat dat fout was en voelde de tolerantie ook toenemen en mn secret stash is bijna op. Dus op zoek naar alternatieven. Hash.. werkt niet meer. Alcohol.. werkt niet meer.

Las vorige week voor het eerst het woord kratom. Gelijk vanalles snel opgezocht en capsules en vloeibaar extract gekocht. Op desbetreffende website zie ik waarschuwingen dat het verslavend kan zijn (fysiek) en dat je het eigenlijk niet vaker dan eens per week zou moeten gebruiken. Ik lees reviews dat mensen vanwege het euforisch effect het gebruiken om door een lange werkdag heen te komen, het huis op te ruimen, zelfs als partydrug gebruiken. Dat je niet teveel moet nemen want dan is het juist sederend.

Nou ben ik al dagen aan het experimenteren met capsules Rode Thai ofzo in de aanbevolen dosering en een extract wat alleen energie zou moeten geven. Wat voorzichtiger gedoseerd maar bijpakken. Bijwerkingen zoals droge mond enzo krijg ik wel.. plus ietsje minder gefrustreerd dat ik de hele dag op mijn nest lig. Ook iets minder spierpijnen.

Maar niet het beoogde effect van energie, euforie of gewoon simpelweg doen wat je moet doen. Opstaan, boodschappen, naar je familie.. gewoon léven!!! In de avond ben ik meestal wel opgewekt/vrolijk.. in de ochtend 9 van de 10 dagen spijt dat ik op aarde ben. Toen ik nog oxy-verslaafd was had ik dit NOOIT. Eerste maanden clean ook niet.

Dus ik vraag me vanalles af:

1. Is mn brein nog verziekt van 8/9 jaar oxy?

2. Of komt het door het beetje oxy-gebruik vd laatste maanden? Dat ik soort afkick-gedoe heb? Soms ook weleens ijskoud op hete dagen. En die vreselijke stemmingen.

3. Een burn-out door de persoonlijke drama's van laatste 9 maanden?

4. Moet ik toch poeder kratom bestellen en thee van maken? Of is dat ook weer verspild geld?

5. En waarom lees ik zoveel verschillen over of het wel of niet gevaarlijk is (omdat ik nog 4 voorgeschreven middelen slik) en het zou dus toch fysiek verslavend zijn, slecht voor je lever etc.. je wangen zouden bruin verkleuren bij dagelijks gebruik.. nou goed dan zie ik niet meer zo bleek🤣.

Ja.. ik ben een stuk ongeduld... maar dat spul hoort toch direct te werken? Ik weet dat capsules uiteraard trager werken of misschien omdat ik al eigenlijk niet eet dat maag/darmen moeilijk doen. Maar dat gaat niet op voor dat extract wat dus net als een oxy-smelttablet vooral door de slijmvliezen in de mond word opgenomen.
Dus ik krijg het spul wel binnen maar het doet niet wat je mag verwachten.

Kan zijn dat er wat mis is met mij of dat het niet werkt door de benzo's die ik in de avond neem al 27 jaar: al behoorlijk afgebouwd: 100 mg oxazepam, 2 mg clonazepam, 5 mg nitrazepam en 75 mg quetiapine anders slaap ik helemaal niet door. Maar dat is natuurlijk altijd al gecombineerd geweest met alcohol, coke of opiaten.

Iemand een helder idee? Ben ik gewoon weer even aan het ontwennen van dat beetje oxy laatste maanden? Is het misschien normaal dat je na een heftig sterfbed ff de kluts kwijt ben?
Moet ik stug doorgaan met kratom?
Moet ik poeder nemen voor thee (nou ja of gewoon doorklikken en wegspoelen want het is niet te drinken lees ik).

Ik heb nog geen poeder want hoe weeg ik 5 gram af? Daarom koos ik voor capsules.

Oh en heb enige jaren terug ook een herseninfarct gehad wat wellicht ook ervoor zorgt dat ik mezelf 6x herhaal en chaotisch doe. Iets met prikkelverwerking, focus etc maar kan ook erg moe maken. Daarmee maak ik anderen ook heel moe... mijn excuses🙈😁
T
Tur4xLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fighter1980 zei:
Hey Tur4x ik ga vanmiddag fietsen dankzij jou. Die 30mg ga ik halen vandaag.
Klik om te vergroten...
Lekker bezig pik!! Zet door.. pak een sauna etc, werkt ook heel goed. Zoek afleiding, zoek een serie, ga gamen! Counterstrike global offensive helpt mij goed hahaha
Fighter1980 zei:
Oja Tur4x qua eten. Wat werkt.
Klik om te vergroten...
Tja…. Ik heb mijn eten nooit veranderd.. alleen veel water drinken en vaak sauna zodat je je lijf zuivert en dat helse spul uit je lijf is.

ik ben er nu 4 weken af. Voel me goed, soms gravings maar dat komt door die verrekte rugpijn
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Donna zei:
Dat filmpje over die heroïne verslaafde jongen lijkt zowat te mooi om waar te zijn.. maar het word ook nog soort van wetenschappelijk onderbouwd (wist nog niet dat er idd wat onderzoek is gedaan naar kratom).

Ik herken veel van wat ik hier lees.. ben zelf 8 jaar lang 180mg per dag oxy-verslaafd geweest. In 9 tot 12 maanden afgebouwd.
Januari 2020 dus clean van die zooi. Heb wel nog een benzo-verslaving plus wat quetiapine allemaal voor de nacht om te slapen.
Vroeger langdurig alcohol en coke-verslaafd.

Toen ik net van de oxy af was was ik blij/trots. Ging proberen te wandelen dagelijks, en naar de winkel voor het eerst in jaren, weer wat magnetronmaaltijdrn, fruitsmoothies etc. Lekker bezig dacht ik.

Tot ik na 9 maanden clean opeens al mn energie, eetlust verloor en depri werd. Van te mager ging ik naar te dik uit het niks. 2 maanden erna nog een opdonder: mn ex, vader van m'n dochter had opeens longkanker. Dat is 7 maanden hel geweest en heeft me ook uitgeput denk ik. Nu 2 maanden dood dus daar is nog steeds veel verdriet en gepieker.

In die rollercoastertijd ben ik weer wat oxy gaan pakken. Slechts 10 mg, soms 20.. geprobeerd alleen wanneer ik die positieve vibe en fysieke energie of pijnverlivhting nodig had. Want op oxy ben je idd NOOIT moe of chagrijnig en je kan veel dingen doen die je normaal niet kan.

Wist wel dat dat fout was en voelde de tolerantie ook toenemen en mn secret stash is bijna op. Dus op zoek naar alternatieven. Hash.. werkt niet meer. Alcohol.. werkt niet meer.

Las vorige week voor het eerst het woord kratom. Gelijk vanalles snel opgezocht en capsules en vloeibaar extract gekocht. Op desbetreffende website zie ik waarschuwingen dat het verslavend kan zijn (fysiek) en dat je het eigenlijk niet vaker dan eens per week zou moeten gebruiken. Ik lees reviews dat mensen vanwege het euforisch effect het gebruiken om door een lange werkdag heen te komen, het huis op te ruimen, zelfs als partydrug gebruiken. Dat je niet teveel moet nemen want dan is het juist sederend.

Nou ben ik al dagen aan het experimenteren met capsules Rode Thai ofzo in de aanbevolen dosering en een extract wat alleen energie zou moeten geven. Wat voorzichtiger gedoseerd maar bijpakken. Bijwerkingen zoals droge mond enzo krijg ik wel.. plus ietsje minder gefrustreerd dat ik de hele dag op mijn nest lig. Ook iets minder spierpijnen.

Maar niet het beoogde effect van energie, euforie of gewoon simpelweg doen wat je moet doen. Opstaan, boodschappen, naar je familie.. gewoon léven!!! In de avond ben ik meestal wel opgewekt/vrolijk.. in de ochtend 9 van de 10 dagen spijt dat ik op aarde ben. Toen ik nog oxy-verslaafd was had ik dit NOOIT. Eerste maanden clean ook niet.

Dus ik vraag me vanalles af:

1. Is mn brein nog verziekt van 8/9 jaar oxy?

2. Of komt het door het beetje oxy-gebruik vd laatste maanden? Dat ik soort afkick-gedoe heb? Soms ook weleens ijskoud op hete dagen. En die vreselijke stemmingen.

3. Een burn-out door de persoonlijke drama's van laatste 9 maanden?

4. Moet ik toch poeder kratom bestellen en thee van maken? Of is dat ook weer verspild geld?

5. En waarom lees ik zoveel verschillen over of het wel of niet gevaarlijk is (omdat ik nog 4 voorgeschreven middelen slik) en het zou dus toch fysiek verslavend zijn, slecht voor je lever etc.. je wangen zouden bruin verkleuren bij dagelijks gebruik.. nou goed dan zie ik niet meer zo bleek🤣.

Ja.. ik ben een stuk ongeduld... maar dat spul hoort toch direct te werken? Ik weet dat capsules uiteraard trager werken of misschien omdat ik al eigenlijk niet eet dat maag/darmen moeilijk doen. Maar dat gaat niet op voor dat extract wat dus net als een oxy-smelttablet vooral door de slijmvliezen in de mond word opgenomen.
Dus ik krijg het spul wel binnen maar het doet niet wat je mag verwachten.

Kan zijn dat er wat mis is met mij of dat het niet werkt door de benzo's die ik in de avond neem al 27 jaar: al behoorlijk afgebouwd: 100 mg oxazepam, 2 mg clonazepam, 5 mg nitrazepam en 75 mg quetiapine anders slaap ik helemaal niet door. Maar dat is natuurlijk altijd al gecombineerd geweest met alcohol, coke of opiaten.

Iemand een helder idee? Ben ik gewoon weer even aan het ontwennen van dat beetje oxy laatste maanden? Is het misschien normaal dat je na een heftig sterfbed ff de kluts kwijt ben?
Moet ik stug doorgaan met kratom?
Moet ik poeder nemen voor thee (nou ja of gewoon doorklikken en wegspoelen want het is niet te drinken lees ik).

Ik heb nog geen poeder want hoe weeg ik 5 gram af? Daarom koos ik voor capsules.

Oh en heb enige jaren terug ook een herseninfarct gehad wat wellicht ook ervoor zorgt dat ik mezelf 6x herhaal en chaotisch doe. Iets met prikkelverwerking, focus etc maar kan ook erg moe maken. Daarmee maak ik anderen ook heel moe... mijn excuses🙈😁
Klik om te vergroten...
Beste is om gewoon de poeder te bestellen via internet dat werkt een stuk beter als de capsules en extracten.
Ook kun je beter 3 verschillende soorten inslaan, bijvoorbeeld 2 groenen en 1 rode.
Kratom is een lichtere ontwenning vergeleken oxycodon of heroine of morfine maar waar je wel rekening mee moet houden is: de ontwenning is minder heftig vergeleken zware opiaten maar kratom werkt op de opiaat receptoren en kan stimulerende/verdovende effecten geven, kratom werkt op de serotonine en noradrenaline en dopamine net als een srni wat betekend dat je een opiaat en anti depressiva ontwenning krijgt tegelijkertijd
Dus als je elke dag 50gr kratom gaat nemen ga je zeker wel een flinke detox tegemoet.
Voordeel is wel dat kratom een anti depressiva en pijnstiller in 1 is. Tramdol is dat ook soort van maar kratom werkt echt heel anders met veel minder bijwerkingen.
Nu weet je wel de belangrijkste dingen over kratom
O en wissel dagelijks de soort af dit voorkomt tolerantie voor de kratom of houdt hem heel laag.
Soorten die ik aanbeveel: green maeng da, green malay, green borneo, red maeng da, red horn
T
Tur4xLid
01-01-2024, 00:00
#11
Donna zei:
Dat filmpje over die heroïne verslaafde jongen lijkt zowat te mooi om waar te zijn.. maar het word ook nog soort van wetenschappelijk onderbouwd (wist nog niet dat er idd wat onderzoek is gedaan naar kratom).

Ik herken veel van wat ik hier lees.. ben zelf 8 jaar lang 180mg per dag oxy-verslaafd geweest. In 9 tot 12 maanden afgebouwd.
Januari 2020 dus clean van die zooi. Heb wel nog een benzo-verslaving plus wat quetiapine allemaal voor de nacht om te slapen.
Vroeger langdurig alcohol en coke-verslaafd.

Toen ik net van de oxy af was was ik blij/trots. Ging proberen te wandelen dagelijks, en naar de winkel voor het eerst in jaren, weer wat magnetronmaaltijdrn, fruitsmoothies etc. Lekker bezig dacht ik.

Tot ik na 9 maanden clean opeens al mn energie, eetlust verloor en depri werd. Van te mager ging ik naar te dik uit het niks. 2 maanden erna nog een opdonder: mn ex, vader van m'n dochter had opeens longkanker. Dat is 7 maanden hel geweest en heeft me ook uitgeput denk ik. Nu 2 maanden dood dus daar is nog steeds veel verdriet en gepieker.

In die rollercoastertijd ben ik weer wat oxy gaan pakken. Slechts 10 mg, soms 20.. geprobeerd alleen wanneer ik die positieve vibe en fysieke energie of pijnverlivhting nodig had. Want op oxy ben je idd NOOIT moe of chagrijnig en je kan veel dingen doen die je normaal niet kan.

Wist wel dat dat fout was en voelde de tolerantie ook toenemen en mn secret stash is bijna op. Dus op zoek naar alternatieven. Hash.. werkt niet meer. Alcohol.. werkt niet meer.

Las vorige week voor het eerst het woord kratom. Gelijk vanalles snel opgezocht en capsules en vloeibaar extract gekocht. Op desbetreffende website zie ik waarschuwingen dat het verslavend kan zijn (fysiek) en dat je het eigenlijk niet vaker dan eens per week zou moeten gebruiken. Ik lees reviews dat mensen vanwege het euforisch effect het gebruiken om door een lange werkdag heen te komen, het huis op te ruimen, zelfs als partydrug gebruiken. Dat je niet teveel moet nemen want dan is het juist sederend.

Nou ben ik al dagen aan het experimenteren met capsules Rode Thai ofzo in de aanbevolen dosering en een extract wat alleen energie zou moeten geven. Wat voorzichtiger gedoseerd maar bijpakken. Bijwerkingen zoals droge mond enzo krijg ik wel.. plus ietsje minder gefrustreerd dat ik de hele dag op mijn nest lig. Ook iets minder spierpijnen.

Maar niet het beoogde effect van energie, euforie of gewoon simpelweg doen wat je moet doen. Opstaan, boodschappen, naar je familie.. gewoon léven!!! In de avond ben ik meestal wel opgewekt/vrolijk.. in de ochtend 9 van de 10 dagen spijt dat ik op aarde ben. Toen ik nog oxy-verslaafd was had ik dit NOOIT. Eerste maanden clean ook niet.

Dus ik vraag me vanalles af:

1. Is mn brein nog verziekt van 8/9 jaar oxy?

2. Of komt het door het beetje oxy-gebruik vd laatste maanden? Dat ik soort afkick-gedoe heb? Soms ook weleens ijskoud op hete dagen. En die vreselijke stemmingen.

3. Een burn-out door de persoonlijke drama's van laatste 9 maanden?

4. Moet ik toch poeder kratom bestellen en thee van maken? Of is dat ook weer verspild geld?

5. En waarom lees ik zoveel verschillen over of het wel of niet gevaarlijk is (omdat ik nog 4 voorgeschreven middelen slik) en het zou dus toch fysiek verslavend zijn, slecht voor je lever etc.. je wangen zouden bruin verkleuren bij dagelijks gebruik.. nou goed dan zie ik niet meer zo bleek🤣.

Ja.. ik ben een stuk ongeduld... maar dat spul hoort toch direct te werken? Ik weet dat capsules uiteraard trager werken of misschien omdat ik al eigenlijk niet eet dat maag/darmen moeilijk doen. Maar dat gaat niet op voor dat extract wat dus net als een oxy-smelttablet vooral door de slijmvliezen in de mond word opgenomen.
Dus ik krijg het spul wel binnen maar het doet niet wat je mag verwachten.

Kan zijn dat er wat mis is met mij of dat het niet werkt door de benzo's die ik in de avond neem al 27 jaar: al behoorlijk afgebouwd: 100 mg oxazepam, 2 mg clonazepam, 5 mg nitrazepam en 75 mg quetiapine anders slaap ik helemaal niet door. Maar dat is natuurlijk altijd al gecombineerd geweest met alcohol, coke of opiaten.

Iemand een helder idee? Ben ik gewoon weer even aan het ontwennen van dat beetje oxy laatste maanden? Is het misschien normaal dat je na een heftig sterfbed ff de kluts kwijt ben?
Moet ik stug doorgaan met kratom?
Moet ik poeder nemen voor thee (nou ja of gewoon doorklikken en wegspoelen want het is niet te drinken lees ik).

Ik heb nog geen poeder want hoe weeg ik 5 gram af? Daarom koos ik voor capsules.

Oh en heb enige jaren terug ook een herseninfarct gehad wat wellicht ook ervoor zorgt dat ik mezelf 6x herhaal en chaotisch doe. Iets met prikkelverwerking, focus etc maar kan ook erg moe maken. Daarmee maak ik anderen ook heel moe... mijn excuses🙈😁
Klik om te vergroten...
100% zeker dat dat van je laatste maanden oxy komt… ik heb namelijk net zo hevige afkick gehad van 6 weken gebruik vergeleken met 3 jaar gebruik
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopemonster zei:
Beste is om gewoon de poeder te bestellen via internet dat werkt een stuk beter als de capsules en extracten.
Ook kun je beter 3 verschillende soorten inslaan, bijvoorbeeld 2 groenen en 1 rode.
Kratom is een lichtere ontwenning vergeleken oxycodon of heroine of morfine maar waar je wel rekening mee moet houden is: de ontwenning is minder heftig vergeleken zware opiaten maar kratom werkt op de opiaat receptoren en kan stimulerende/verdovende effecten geven, kratom werkt op de serotonine en noradrenaline en dopamine net als een srni wat betekend dat je een opiaat en anti depressiva ontwenning krijgt tegelijkertijd
Dus als je elke dag 50gr kratom gaat nemen ga je zeker wel een flinke detox tegemoet.
Voordeel is wel dat kratom een anti depressiva en pijnstiller in 1 is. Tramdol is dat ook soort van maar kratom werkt echt heel anders met veel minder bijwerkingen.
Nu weet je wel de belangrijkste dingen over kratom
O en wissel dagelijks de soort af dit voorkomt tolerantie voor de kratom of houdt hem heel laag.
Soorten die ik aanbeveel: green maeng da, green malay, green borneo, red maeng da, red horn
Klik om te vergroten...
50 gram kratom per dag?? Da's een typefout denk ik?
Maar dankjewel voor de uitleg allereerst!!!😊✌
Green maeng da had mn interesse gewekt op een website maar in een chat daar zei een medewerker dat dat te sterk was voor beginners!
De rest kan ik googelen, niet iedere headshop zal hetzelfde verkopen.

Ik heb het nooit uitgezocht hoe het zit met opiaten en serotonine, dopamine en noradrenaline. Opiaten lijken bij mij als soort antidepressiva te werken en nooit versuffend.

Kratom werkt dus op allen zeg je.
Dus kap je er weer mee heb je dubbele ontwenning. Ik heb in het verleden vaak antidepressiva gehad zowel TCA als SSRI.. ik was niet eens depressief toen maar kreeg ze omdat ik moe was. Ging daar slecht op, stopte steeds cold turkey en dat was niet prettig nee.
Tramadol ben ik ook bekend mee van 2001 tot 2009 400 mg per dag maar dat werd bij een hernia vervangen door morfine dus die stop ging onbewust.

Kratom is wel af te bouwen ipv te stoppen neem ik aan.. net als ik met de oxycodon heb gedaan. Voordat het in Nederland ook ooit illegaal gaat worden.

Dus de verschillende soorten zoveel mogelijk wisselen ivm met tolerantie en idd toch poeder werkt t best. Dan ga ik daarmee aan de slag. Fijn dat het ook goed pijnstillend zou werken naast de antidepressieve werking.

Haha... irritant dat t nou zaterdag is, zal ik een bestelling pas dinsdag hebben ofzo.

Thanks!! Weer een stukje wijzer!!
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tur4x zei:
100% zeker dat dat van je laatste maanden oxy komt… ik heb namelijk net zo hevige afkick gehad van 6 weken gebruik vergeleken met 3 jaar gebruik
Klik om te vergroten...
Wat een klotezooi is het dan ook zeg!!! Zelfs na 6 weken gebruik dus al! Ik had daar toch niet op gerekend want het is nu maar paar maanden kleine beetjes en dan net zo suïcidaal gaan voelen als aan t eind van het afbouwen van 8 jaar 180mg. Ik heb serieus niet meer dan 10 mg gebruikt en ook niet iedere dag.

Die fout gaan we dus niet meer maken.

Ik had hier al maanden terug moeten gaan lezen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Donna zei:
50 gram kratom per dag?? Da's een typefout denk ik?
Maar dankjewel voor de uitleg allereerst!!!😊✌
Green maeng da had mn interesse gewekt op een website maar in een chat daar zei een medewerker dat dat te sterk was voor beginners!
De rest kan ik googelen, niet iedere headshop zal hetzelfde verkopen.

Ik heb het nooit uitgezocht hoe het zit met opiaten en serotonine, dopamine en noradrenaline. Opiaten lijken bij mij als soort antidepressiva te werken en nooit versuffend.

Kratom werkt dus op allen zeg je.
Dus kap je er weer mee heb je dubbele ontwenning. Ik heb in het verleden vaak antidepressiva gehad zowel TCA als SSRI.. ik was niet eens depressief toen maar kreeg ze omdat ik moe was. Ging daar slecht op, stopte steeds cold turkey en dat was niet prettig nee.
Tramadol ben ik ook bekend mee van 2001 tot 2009 400 mg per dag maar dat werd bij een hernia vervangen door morfine dus die stop ging onbewust.

Kratom is wel af te bouwen ipv te stoppen neem ik aan.. net als ik met de oxycodon heb gedaan. Voordat het in Nederland ook ooit illegaal gaat worden.

Dus de verschillende soorten zoveel mogelijk wisselen ivm met tolerantie en idd toch poeder werkt t best. Dan ga ik daarmee aan de slag. Fijn dat het ook goed pijnstillend zou werken naast de antidepressieve werking.

Haha... irritant dat t nou zaterdag is, zal ik een bestelling pas dinsdag hebben ofzo.

Thanks!! Weer een stukje wijzer!!
Klik om te vergroten...
Nee dat was geen typfout😅 kratom poeder doseer je 3-10gr per keer zijn hoge doseringen en 5-10gr per dag is goed te doen, maar er zijn mensen die nemen 50-100gr per dag das niet echt gezond voor je. Je kunt het een beetje met truffels innemen vergelijken daarbij neem je ook een grote hoeveelheid in omdat kratom poeder verfijnt blad is wat de werkzame bestandsdelen bevat.
Je kunt er ook thee van laten trekken maar adviseer toch om het poeder zelf in te nemen, smaak is niet lekker maar normale hoeveelheden zijn niet schadelijk voor het lichaam. Op lange termijn en grote hoeveelheden durf ik geen uitspraken over te doen.
T
Tur4xLid
01-01-2024, 00:00
#15
Donna zei:
Wat een klotezooi is het dan ook zeg!!! Zelfs na 6 weken gebruik dus al! Ik had daar toch niet op gerekend want het is nu maar paar maanden kleine beetjes en dan net zo suïcidaal gaan voelen als aan t eind van het afbouwen van 8 jaar 180mg. Ik heb serieus niet meer dan 10 mg gebruikt en ook niet iedere dag.

Die fout gaan we dus niet meer maken.

Ik had hier al maanden terug moeten gaan lezen.
Klik om te vergroten...
Voor je brein maakt het aantal mg niet uit… die denkt “aaaaah daar heb je m’n stofje weer!!!!”
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mrloverdj zei:
Absoluut..elke hard en softdrugs isverslavend..Maar by oxy heb je een high..die heb je bij kratom niet..bijpakken bij oxy loont..je krijg weer opnieuw effect.
Klik om te vergroten...
Noot, alsnog toch even:
Bijpakken van oxcycodon geeft beslist NIET opnieuw een lekkere high.
Nee. Daarvoor moet je nogal veel extra nemen.
Bijv. Na een rush van 50 mg oxcy moet je evt bijpakken voor nog een x een rush:
Minstens 100 mg.
Anders is het weggegooid geld.
F
Fighter1980Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik las dat in kratom een stof zit die slecht is voor je lijf. En vroeger uit de handel is genomen. Maar dus in kratom zit. Iets wat invloed heeft op het bloed. Shit vergeten hoe t heette.
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
3 jaar aan de oxcycodon?
Dan heb ik respect voor jou, want na zo'n lange tijd stoppen , ga daar maar eens aan staan!
Met zo'n lange tijd is je lichaam volledig ingesteld op dit opiaat, en stoppen voel je tot in het topje van je linker en rechter kleine teen...
Goed gedaan!
Klik om te vergroten...
Voor mij het zelfde. 2 jr en 11 maanden heb ik het geslikt. Op het einde zat ik op 800mg per dag. Zelfmoord gewoon. Ben nu bijna 2 maanden af van de oxycodon. Kreeg eerst 3x per dag 5mg metadon en nu 2x per dag 5 mg en denk over 2 weken weer naar 1 keer per dag 5mg.
T
Tur4xLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe is het nu met iedereen gesteld hier ?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tur4x zei:
Thank god!!

Goed aanpakken? Hoe doe ik dat?
Klik om te vergroten...
Zie bovenstaande post van mij waarin ik uit probeer te leggen hoe je dit met vloeibare oxcycodon kunt afbouwen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."