Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen idee meer behalve er een einde aan maken

Geen idee meer behalve er een einde aan maken

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
r
ruuupertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben ten einde me
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet doen a.u.b..
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gaan we niet doen vriend! Heftig weekend gehad?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je bent nu jezelf niet.
Deze gedachten komen door de drugs, slaaptekort etc.
r
ruuupertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben 35 en heb en disciocatie stoornis heftige vorm
Sins mijn 13e gebruik ik altijd wel iets.
Eerstw clinic was ik 19 voor 12 maanden daarna jaar op straat geleefd.( Opvang centra etc ). Kheb jeugd trauma s waarvan ik me Zo weinig kan herinneren of heb weggestopt dat ik. Niet meer weet wat de waarheid is. Ik heb geen contact met mijn. Familie vrienden verlies ik vaak omdat ik tw veel wel pleasen of opeens verander van. Character. Liegen is een soort tik geworden. 1 keer 12 maanden clinik op me 20 ste geprobeerd me leen op te pakken maar altijd iets om niet te hoeven denken zodra me hoofd niet verdoofd of overfocust op iets is voel ik me psychotish en voel ik paniek verdriet en angst 2 keer naar Schotland geweest voor behandeling. Niet geholpen emdr therapie heeft me dieper gebracht dan dat ik zat ... veel clinieken willenn mij niet aannemen omdat ze het te complex vinden door. De psychologische klachten die over de jaren nu best heftig zijn geworden en de combinatie met zelfmoord pogingen . Ik klim weer op en val en elke keeer val ik dieper mijn geest begint het te begeven en ik voel het. Ikk wil zo graag dood . Maar t lukt niet vorige week scheelde het niet veel.
Ik heb sins me 20ste anabolen gebruikt. Ik denk om mezelf goed te voelen of zelf vertrouwen te geven dat heeft nu zijn tol geëist.. mn lever was zo ontstoken dat het niet veeel scheelde.
Tog ben ik elke keer door gegaan en heb dingen opgebouwd mensen houden van me weeer vallen weer terug ikk heb iedereen waar ik ooit van heb gehouden pijn gedaan of bedrogen.
Altijd met vrouwen bezig geweest alechr behandeld door mijn constante wisseling van character.
Ook heb ik pna epilepsie soort door trauma en storing in de hersenen
Deze aanvallen zijn niet best en omdat het geen ebt epilepsie is niet altijd seerieus genomen.
Miijn financiële situatie is verschrikkelijk
Nu heeft het een diepte punt ik woon in heb geen huis of plek om heen te gaan.
Niemand. Neemt me meer seerieus door de dingen die ik heb gezegd of heb gedaan. Als ik niks gebruik gaat het helemaal fout ik slik elkendag lorazepam van de arts maar nam allerlei benzo s. Coke is altijd in mn leven geweest. En alcohol is het aller gevaarlijkste . N jaar geleden dronk ik 2 liter wodka per dag voor ik werd opgenomen natuurlijk met allerlei andere drugs. Ik heb eutenasie aangevraagd en dit viel zwaar na mn laatste poging besloten om nog een keer te proberen over 3 weken mijn. Intake mischien verduidelijkt dit het een beetje.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
ruuupert zei:
Ik ben 35 en heb en disciocatie stoornis heftige vorm
Sins mijn 13e gebruik ik altijd wel iets.
Eerstw clinic was ik 19 voor 12 maanden daarna jaar op straat geleefd.( Opvang centra etc ). Kheb jeugd trauma s waarvan ik me Zo weinig kan herinneren of heb weggestopt dat ik. Niet meer weet wat de waarheid is. Ik heb geen contact met mijn. Familie vrienden verlies ik vaak omdat ik tw veel wel pleasen of opeens verander van. Character. Liegen is een soort tik geworden. 1 keer 12 maanden clinik op me 20 ste geprobeerd me leen op te pakken maar altijd iets om niet te hoeven denken zodra me hoofd niet verdoofd of overfocust op iets is voel ik me psychotish en voel ik paniek verdriet en angst 2 keer naar Schotland geweest voor behandeling. Niet geholpen emdr therapie heeft me dieper gebracht dan dat ik zat ... veel clinieken willenn mij niet aannemen omdat ze het te complex vinden door. De psychologische klachten die over de jaren nu best heftig zijn geworden en de combinatie met zelfmoord pogingen . Ik klim weer op en val en elke keeer val ik dieper mijn geest begint het te begeven en ik voel het. Ikk wil zo graag dood . Maar t lukt niet vorige week scheelde het niet veel.
Ik heb sins me 20ste anabolen gebruikt. Ik denk om mezelf goed te voelen of zelf vertrouwen te geven dat heeft nu zijn tol geëist.. mn lever was zo ontstoken dat het niet veeel scheelde.
Tog ben ik elke keer door gegaan en heb dingen opgebouwd mensen houden van me weeer vallen weer terug ikk heb iedereen waar ik ooit van heb gehouden pijn gedaan of bedrogen.
Altijd met vrouwen bezig geweest alechr behandeld door mijn constante wisseling van character.
Ook heb ik pna epilepsie soort door trauma en storing in de hersenen
Deze aanvallen zijn niet best en omdat het geen ebt epilepsie is niet altijd seerieus genomen.
Miijn financiële situatie is verschrikkelijk
Nu heeft het een diepte punt ik woon in heb geen huis of plek om heen te gaan.
Niemand. Neemt me meer seerieus door de dingen die ik heb gezegd of heb gedaan. Als ik niks gebruik gaat het helemaal fout ik slik elkendag lorazepam van de arts maar nam allerlei benzo s. Coke is altijd in mn leven geweest. En alcohol is het aller gevaarlijkste . N jaar geleden dronk ik 2 liter wodka per dag voor ik werd opgenomen natuurlijk met allerlei andere drugs. Ik heb eutenasie aangevraagd en dit viel zwaar na mn laatste poging besloten om nog een keer te proberen over 3 weken mijn. Intake mischien verduidelijkt dit het een beetje.
Klik om te vergroten...
Wat een verhaal man/vrouw. Ik snap dat je het niet meer ziet zitten. Maar dat je er nog steeds bent getuigd in ieder geval van wilskracht en karakter. Ik kan je niet helpen maar kan alleen maar bewondering op brengen voor het feit dat je hier je verhaal deelt en dat je alsnog bezig bent om je demonen aan te pakken.

Veel geluk en wijsheid gewenst 😘
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#7
Joh, ik vind het heftig om te lezen, maar tegelijk zie ik ook een enorme kracht in je!
Ik denk dat jij ontzettend sterk bent en dit te boven kunt komen. En hopelijk krijg je nu snel de juiste ondersteuning.
Tot die tijd, probeer veel te bewegen, lekker te wandelen in de natuur en genieten van het moois dat het leven ook te bieden heeft.
Probeer elke dag iets van 2-3 dingen te bedenken waarvoor je dankbaar bent die dag. Zoek ook die lichtpuntjes, hoe klein dan ook!
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#8
ruuupert zei:
Ik woon bijn een vriendin.
Heb een uitkering ....heb geprobeerd weer te werken .maar dat ging niet meer. Ook fout gegaan met uwv dus deze maand was/is. Niet al te best. Nog paar weeken en dan naar de cliniek. Probeer zo goedkoop mogelijk mn afkick tegen te gaan met het proberen van resurch chemicals. MaR dat is allemaal niks. Was weer even aan de keta maar daar neem ik dan snel weer teveel van. Ik wil drinken maar als ik hier dronken ben moet ik weg en slaap ik op straat. Ookal merken ze het bijna niet tis een voorwaarde om bier tijdelijk te mogen verblijven
Klik om te vergroten...
Echt knap dat jij je zo open stelt voor ons, strijder! Na alles wat jij hebt meegemaakt, kan het niet anders dan dat jij mentaal heel sterk bent. Wij zijn er voor je!
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook een vreselijke depressie gehad in 2010 toen ik nog werkte als gevolg van een burnout in combinatie met overmatig drank en cannabis gebruik.

De truk is een goede psychiater te vinden en daar goed naar te luisteren, door dat te doen ben ik grotendeels grote tijd gestopt met middelen gebruik en na een hele reeks verschillende medicatie op voorschrift van die psychiater op seroquel uitgekomen(waarschuwing, niet voor iedereen werkt hetzelfde medicijn).

Maar wat ik wil zeggen is dat als je een echt goede psychiater vindt die zijn instructies goed op te volgen en op zoek gaan naar een medicijn dat je emotioneel stabiliseert, bestaat de kans dat je dat ook vindt. Ikzelf ben een voorbeeld van dat dat kan. Ik heb toen een poging gedaan en heb 15 uur in coma gelegen op de pass van Heusden zolder, van kliniek naar kliniek gegaan maar op een bepaald moment besliste een dokter me seroquel te geven en als een wonder stabiliseerde ik grotendeels.

Sinds ik dat middel heb is mijn leven terug geleidelijk aan op de rails gekomen.

Dus zoek een goede psychiater met een goede reputatie en luister ernaar, werk ermee samen en dan kan je daar uit geraken, het kan echt.
J
JustMeAnd-ILid
01-01-2024, 00:00
#10
Tsjonge man, ik herken deels wel wat je hier plaatst.. Ik was/ben ook niet blij met mijzelf en door het gebruik van "vul zelf maar in " versterkt dat alleen maar meer. Ik was de draad kwijt, ik kende mijzelf niet eens meer.
Ik dacht zelfs van als ik gebruik dan voel ik mij gelukkiger (op het moment dan). Maar verder wist niet wat ik leuk vond en ik had ten slotte geen mening meer zodat ik maar met iedereen ging meepraten zodat ze mij leuk vinden. Maar ik? Ik cijferde mijzelf weg waardoor het alleen maar erger werd. Ik voelde mij niet meer in deze samenleving passen.

Vanaf dat moment had ik ook suïcide gedachten, ik dacht simpelweg dat ik niet de voor deze wereld gemaakt was. Ik had zelfs gedachten over hoe ik het ging doen.. ik chatte wel eens met een crisislijn, ik praatte met mijn naasten en ik trok aan de bel bij mijn huisarts want daar heb ik wel een fijn gevoel bij. Dat deed wel goed.. maar ik ben er nu wel van bewust dat het echt aan jezelf ligt.. Je mindset heeft je in handen.. Ik heb ook kloten dingen meegemaakt waardoor ik nu soms intens kan reageren of er iets anders mee kan omgaan dan andere. Maar dat is niet erg... dit is iets wat anderen niet kennen.. en wat jij en ik kracht geeft. Krachten van jezelf inzien... dat is iets waar wij niet goed in zijn. Maar probeer het! Probeer jezelf opnieuw te kennen.. Praat met je dierbaren.. Je mag mij ook altijd een pb sturen als je wilt.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Belangrijke raad: Als het aankomt op psychoactieve medicatie vertrouw enkel op een ervaren psychiater. Vlak voor mijn zelfmoordpoging was ik ook eerst naar mijn huisdokter geweest en die begon mij op eigen houtje xanax en cipralexa voor te schrijven, de effecten daarvan waren nefast en zijn volgens mij mede verantwoordelijk dat ik een poging gedaan heb.

Huisdokters hebben van bijlange niet zo veel kennis van psychiatrie als een volwaardige ervaren psychiater. Vraag aan je huisdokter om je door te verwijzen en wees voorzichtig met wat die u voorschrijven, ik had misschien pech dat dat niet zo'n goede huisdokter was maar wees toch maar voorzichtig.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
ruuupert zei:
Ik typ dit met een brok in mn keel
Ik wil op alles reageren ... maar dat lukt me niet. Ik wil alleen zeggen dat dit me wel kracht geeft. Ik ben nogsteeds elke dag aan vechten voor me leven maar. Dit heeft me zo onverwachts veel steun gegeven. Ik ben dankbaar

Ik. Heb geen woorden meer voor nu maar lees elke reactie meerdere keren. Per dag




Dank jullie wel
Klik om te vergroten...
Dank jou, hou je haaks! (90graden), you know?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
-Rataplan- zei:
Huisdokters hebben van bijlange niet zo veel kennis van psychiatrie als een volwaardige ervaren psychiater.
Klik om te vergroten...
Dit lijkt me ook vrij logisch.
Een psychiater is een specialist op het gebied van de psyche en een huisarts is een soort van all rounder en deze kan je in geval van psychische problemen het beste doorverwijzen naar een specialist op dit gebied.
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lieve ruuupert, ik wil je zoveel zeggen maar laat ik beginnen met dat de wereld beter is met jou erin. Ik snap dat je zo niet verder kan. Maar wil je echt d**d of alleen niet meer op deze manier leven en zie je geen andere uitweg? Ik denk het laatste. Ook al zie je nu geen andere uitweg, die is er wel! Stapje voor stapje de goede richting in. Dat je je hier uit is al een goede stap. Ook voor jou heeft het leven nog veel te bieden!
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Indy007 zei:
Lieve ruuupert, ik wil je zoveel zeggen maar laat ik beginnen met dat de wereld beter is met jou erin. Ik snap dat je zo niet verder kan. Maar wil je echt d**d of alleen niet meer op deze manier leven en zie je geen andere uitweg? Ik denk het laatste. Ook al zie je nu geen andere uitweg, die is er wel! Stapje voor stapje de goede richting in. Dat je je hier uit is al een goede stap. Ook voor jou heeft het leven nog veel te bieden!
Klik om te vergroten...
gesproken!! elk kleine stapje op naar verandering is vooruitgang,
Y
YakamozLid
01-01-2024, 00:00
#16
Probeer helder te blijven en positief te denken! Luister naar de proffesionals en accepteer de hulp die ze je bieden! Sterkte
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wilde vragen: Zijn er drugs in het spel? Maar ik zie aan je andere berichten dat dat inderdaad zo is. Voordat je overhaaste beslissingen maakt zou ik eerst nuchter worden en bijkomen. Als je het gevoel hebt dat je jezelf niet in de hand hebt zou ik je huisarts bellen en vragen naar de crisisdienst.

Suïcidale gevoelens en gedachten zijn meestal tijdelijk, dus geef het in ieder geval de tijd.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
ruuupert zei:
Ik ben ten einde me
Klik om te vergroten...
Wat is er aan de hand?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
ruuupert zei:
Ik ben 35 en heb en disciocatie stoornis heftige vorm
Sins mijn 13e gebruik ik altijd wel iets.
Eerstw clinic was ik 19 voor 12 maanden daarna jaar op straat geleefd.( Opvang centra etc ). Kheb jeugd trauma s waarvan ik me Zo weinig kan herinneren of heb weggestopt dat ik. Niet meer weet wat de waarheid is. Ik heb geen contact met mijn. Familie vrienden verlies ik vaak omdat ik tw veel wel pleasen of opeens verander van. Character. Liegen is een soort tik geworden. 1 keer 12 maanden clinik op me 20 ste geprobeerd me leen op te pakken maar altijd iets om niet te hoeven denken zodra me hoofd niet verdoofd of overfocust op iets is voel ik me psychotish en voel ik paniek verdriet en angst 2 keer naar Schotland geweest voor behandeling. Niet geholpen emdr therapie heeft me dieper gebracht dan dat ik zat ... veel clinieken willenn mij niet aannemen omdat ze het te complex vinden door. De psychologische klachten die over de jaren nu best heftig zijn geworden en de combinatie met zelfmoord pogingen . Ik klim weer op en val en elke keeer val ik dieper mijn geest begint het te begeven en ik voel het. Ikk wil zo graag dood . Maar t lukt niet vorige week scheelde het niet veel.
Ik heb sins me 20ste anabolen gebruikt. Ik denk om mezelf goed te voelen of zelf vertrouwen te geven dat heeft nu zijn tol geëist.. mn lever was zo ontstoken dat het niet veeel scheelde.
Tog ben ik elke keer door gegaan en heb dingen opgebouwd mensen houden van me weeer vallen weer terug ikk heb iedereen waar ik ooit van heb gehouden pijn gedaan of bedrogen.
Altijd met vrouwen bezig geweest alechr behandeld door mijn constante wisseling van character.
Ook heb ik pna epilepsie soort door trauma en storing in de hersenen
Deze aanvallen zijn niet best en omdat het geen ebt epilepsie is niet altijd seerieus genomen.
Miijn financiële situatie is verschrikkelijk
Nu heeft het een diepte punt ik woon in heb geen huis of plek om heen te gaan.
Niemand. Neemt me meer seerieus door de dingen die ik heb gezegd of heb gedaan. Als ik niks gebruik gaat het helemaal fout ik slik elkendag lorazepam van de arts maar nam allerlei benzo s. Coke is altijd in mn leven geweest. En alcohol is het aller gevaarlijkste . N jaar geleden dronk ik 2 liter wodka per dag voor ik werd opgenomen natuurlijk met allerlei andere drugs. Ik heb eutenasie aangevraagd en dit viel zwaar na mn laatste poging besloten om nog een keer te proberen over 3 weken mijn. Intake mischien verduidelijkt dit het een beetje.
Klik om te vergroten...
Ik luister Ruupert, laat maar weten wanneer je tijd hebt
r
ruuupertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedankt allemaal voor jullie reacties
Ik vecht nog door

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."