#1
Sowieso, ik krijg al wat een dubbel gevoel als ik door de AH loop en ik zie het "Gezondheid" schap met allemaal doosjes met pilletjes en dergelijke.
Natuurlijk, veel daarvan is ook echt voor de gezondheid, maar het voelt toch raar voor me, dat we pillen en andere medicatie zo associëren met gezondheid.
En ja, ik ben hier ook wat hypocriet in, want ik slik bijvoorbeeld ook vitamine D en magnesium.
Natuurlijk, veel daarvan is ook echt voor de gezondheid, maar het voelt toch raar voor me, dat we pillen en andere medicatie zo associëren met gezondheid.
En ja, ik ben hier ook wat hypocriet in, want ik slik bijvoorbeeld ook vitamine D en magnesium.