#1
ok mensen bedankt voor de antwoorden.
het is dan dus niet mogelijk dat je bv verkracht wordt zonder het te weten.
ik weet genoeg thx
het is dan dus niet mogelijk dat je bv verkracht wordt zonder het te weten.
ik weet genoeg thx



Dat is nok gaan oftwel overdoses, topicstarter bedoelt op normaal slapen.flash kieke zei:Ken een vriend ,die neemt elke week 1flugel flesje.
In het begin is hij normaal aan het gaan,dan wordt hij heel agressief,en daarna valt hij int slaap.als hij slaapt is hij precies dood.En kryg je hem niet wakker.
coffeeshop?nee hoor.mathijs zei:Ik neem maar aan dat het een coffeeshop is en niet iets met ook maar engie verantwoordelijkheid :P
snipe zei:ben een keer op het toilet van men werk in slaap gevallen![]()
heb daar 2 uur op de pot gezeten![]()
een colega van me die zelf ook ghb neemt heeft me na lange tijd wakker gekregen.
wat een geluk dat dit allemaal kan bij me op het werk![]()
Mac... zei:Ja ben ook eens out gegaan op een plee in een discotheek. Iets van 3 kwartier, stond een aardige rij toen ik eruit kwam![]()
Maar goed, als je zonder dat je het weet GHB (of wat voor drug ook) toegedient krijgt, kan dat echt wel aardig fout gaan, de kans is kleiner als je het bewust pakt, maar vergeet niet dat GHB een tranq is en dat er dus altijd een risico is dat je out gaat en niet meer wakker wordt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."