Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB in drankje gegooid!Ongewenst!! Bij wie nog meer?

GHB in drankje gegooid!Ongewenst!! Bij wie nog meer?

43 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nah moet dan terug gaan werken :cry: :flushed:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ging stiekem met een vriendin uit in Spanje. We kwamen daar aan, en ik had zin om dronken te worden. Ik bestelde een wodka-cola. Ik was net 14 jaar (1 maan) Maar ik kon goed tegen drank. Mijn vriendin nam een flesje. We zetten het neer, en liepen weg.. kwamen weer terug en we dronken onze drankjes op.
Toen kwamen we jongens tegen, en gingen met hun wat drinken bij de discotheek aan de overkant. Ik nam daar myn zesde wodka-cola alweer. Opeens voelde ik me niet lekker voelen, zag allemaal rare lichtjes, en myn vriendin was weg.. Ik was helemaal in paniek, was ook misselijk dus k ging eerst naar de wc (kotsen). Ik voelde me helemaal nat, achteraf was dat dus water. In die discotheek raakte ik in een zwarre paniek aanval.
Ik weet alleen nog dat ik naar buiten liep. En opeens iets hards voelde. Achteraf dus de grond, want ik was neergegaan. Allemaal mensen erbij en politie (Blijkt dus dat ik die heb geslagen, omdat ze me vasthielden) Ziekenauto kwam erbij, moest vastgebonden worden.. want was zo agressief :flushed: ( Het deed echt veel zeer, alsof iemand in myn polsen sneed) Ik werd wakker stond myn familie daar. Ik helemaal suf, Er werden voor my nog 2 andere meisjes binnen gebracht zonder slipje.

Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun. Myn geluk was dat ik in paniek raakte en naar buiten ging, en daar neerging. En niet binnen in de discotheek, anders was ik meegenomen naar achter. Ik ben een hele week ziek geweest, en ik laat nooit meer mijn glas staan. Ik weet nog maar weinig van die avond.

Reacties graag!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
top zei:
Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun.
Klik om te vergroten...

Ben je dus wel mooi een glansrijke carriëre misgelopen :(
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Delirium zei:
top zei:
Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun.
Klik om te vergroten...

Ben je dus wel mooi een glansrijke carriëre misgelopen :(
Klik om te vergroten...

XD XD XD
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt me straf als dat daadwerkelijk ghb was. Het hele paniek gedoe klopt dan niet, net als het agressieve en de pijn in de ambulance. Kan evengoed een alcohol OD zijn of hooguit dat ze toch iets in je drankje hadden gedaan, maar ghb.. Steek het op een andere drug :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is wel een beetje je eigen schuld eh, ten eerste ga je uit in een land dat je niet kent, en je weet niet hoe mensen zich daar gedragen. Ten tweede doe je het stiekem en ben je nog maar 14 jaar. Ten derde ga je je dan nog eens bezatten. Ten vierde ga je dan met jongens mee dat je niet kent.. En nu schuif je de schuld op GHB. :openmouth: En hoe weet je dat ze je gingen houden voor een paar jaar?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pff, wat een rotervaring... Gaat het weer een beetje met je? Het hoeft volgens mij niet perse drugs te zijn, in ieder geval geen GHB lijkt me.. Je kunt ook in paniek raken, omdat je veel alcohol op had, en in een vreemd land je vriendin kwijtraakte...

Gelukkig dat het goed gekomen is met je... Sterkte!
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou by the way graag weten welke discotheek dat was. Als ze de meisjes zonder slipjes binnenbrengen daar dan heb ik weer iets nieuws op mijn lijstje "plaatsen waar ik MOET geweest zijn in m'n leven" :mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
MindTraveler zei:
Ik zou by the way graag weten welke discotheek dat was. Als ze de meisjes zonder slipjes binnenbrengen daar dan heb ik weer iets nieuws op mijn lijstje "plaatsen waar ik MOET geweest zijn in m'n leven" :mrgreen:
Klik om te vergroten...

^^

Dat was in de tijd dat ik er nog geregeld kwam, tegenwoordig dragen ze allemaal ondergoed. Sorry dude :wink:
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#10
oke maar laat me zékèr iets weten als je nog eens van plan bent die kant uit te gaan :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
MindTraveler zei:
oke maar laat me zékèr iets weten als je nog eens van plan bent die kant uit te gaan :grin:
Klik om te vergroten...

Toevallig over 2 weken naar Lloret, wanna come? :wink:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga met je mee, ik ben er dan toch :sunglasses:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#13
Delirium zei:
top zei:
Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun.
Klik om te vergroten...

Ben je dus wel mooi een glansrijke carriëre misgelopen :(
Klik om te vergroten...

haha jaa dat wel, maar liever een andere carierre. :grin:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#14
MindTraveler zei:
Lijkt me straf als dat daadwerkelijk ghb was. Het hele paniek gedoe klopt dan niet, net als het agressieve en de pijn in de ambulance. Kan evengoed een alcohol OD zijn of hooguit dat ze toch iets in je drankje hadden gedaan, maar ghb.. Steek het op een andere drug :P
Klik om te vergroten...

Ze hebben erop getest in het ziekenhuis, en die zeiden dat het ghb was. :rolleyes:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
Het is wel een beetje je eigen schuld eh, ten eerste ga je uit in een land dat je niet kent, en je weet niet hoe mensen zich daar gedragen. Ten tweede doe je het stiekem en ben je nog maar 14 jaar. Ten derde ga je je dan nog eens bezatten. Ten vierde ga je dan met jongens mee dat je niet kent.. En nu schuif je de schuld op GHB. :openmouth: En hoe weet je dat ze je gingen houden voor een paar jaar?
Klik om te vergroten...

In een land uit, waar ik geboren ben. Ik weet hoe ze zich daar gedragen, maar ik was naif en dacht dat het my nooit zou gebeuren. Stiekem hoort erbij! 14 jaar ging toen al bijna 14 maanden uit. Me vader heeft zyn eigen bar gehad, dus was vaak bij de laatte uurtjes. Bezatten deed ik zovaak :wink: Met jongens wat drinken, dat is iets heel anders dan met jongens mee naar huis gaan :rolleyes:
Omdat als het gebeurd, dan wordt je ook gehouden.. Politie zei dat, want blijkbaar waren het bekenden. En ik kan goed tegen drank, dus ik wordt niet snel dronken. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
top zei:
MindTraveler zei:
Lijkt me straf als dat daadwerkelijk ghb was. Het hele paniek gedoe klopt dan niet, net als het agressieve en de pijn in de ambulance. Kan evengoed een alcohol OD zijn of hooguit dat ze toch iets in je drankje hadden gedaan, maar ghb.. Steek het op een andere drug :P
Klik om te vergroten...

Ze hebben erop getest in het ziekenhuis, en die zeiden dat het ghb was. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hmmm erg apart
vaak kunnen ze geeneens wat vinden in je bloed als je ghb in je drankje hebt gehad
tis namelijk erg snel je lichaam uit
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#17
TechNora zei:
Pff, wat een rotervaring... Gaat het weer een beetje met je? Het hoeft volgens mij niet perse drugs te zijn, in ieder geval geen GHB lijkt me.. Je kunt ook in paniek raken, omdat je veel alcohol op had, en in een vreemd land je vriendin kwijtraakte...

Gelukkig dat het goed gekomen is met je... Sterkte!
Klik om te vergroten...

Paniek.. weet niet of dat de juiste omschrijving is.. Maar zoiets voelde het, ik weet er niets meer van.. Het ziekenhuis had getest, en het was ghb. Ik kan goed tegen alcohol, en ik ga nooit neer. Wat ik ook drink! Vreemd land waar ik geboren ben, dat is geen vreemd land voor me :wink: Het gaat nu zekers goed, ik laat nooit meer mijn drankje staan. :wink:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#18
MindTraveler zei:
Ik zou by the way graag weten welke discotheek dat was. Als ze de meisjes zonder slipjes binnenbrengen daar dan heb ik weer iets nieuws op mijn lijstje "plaatsen waar ik MOET geweest zijn in m'n leven" :mrgreen:
Klik om te vergroten...


hahahaha in Benidorm, Paradise of sow. :mrgreen:

Succes! :wave:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
top zei:
MindTraveler zei:
Lijkt me straf als dat daadwerkelijk ghb was. Het hele paniek gedoe klopt dan niet, net als het agressieve en de pijn in de ambulance. Kan evengoed een alcohol OD zijn of hooguit dat ze toch iets in je drankje hadden gedaan, maar ghb.. Steek het op een andere drug :P
Klik om te vergroten...

Ze hebben erop getest in het ziekenhuis, en die zeiden dat het ghb was. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hmmm erg apart
vaak kunnen ze geeneens wat vinden in je bloed als je ghb in je drankje hebt gehad
tis namelijk erg snel je lichaam uit
Klik om te vergroten...

Maar ze waren er snel bij ..
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#20
hmmm erg apart
vaak kunnen ze geeneens wat vinden in je bloed als je ghb in je drankje hebt gehad
tis namelijk erg snel je lichaam uit
Klik om te vergroten...
Je haalt me de woorden uit de mond. Bovendien is ze er nog héél goed vanaf gekomen, ik denk niet dat veel meisjes zijn (ik weet natuurlijk haar gewicht niet) na 8 wodka-cola's èn daarbij een portie ghb nog in staat zijn om mensen te slaan en agressief enzo te wezen, je ligt dan gewoon op de grond out te liggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."