#1
Nah moet dan terug gaan werken
![:flushed:]()
top zei:Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun.
Delirium zei:top zei:Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun.
Ben je dus wel mooi een glansrijke carriëre misgelopen![]()

MindTraveler zei:Ik zou by the way graag weten welke discotheek dat was. Als ze de meisjes zonder slipjes binnenbrengen daar dan heb ik weer iets nieuws op mijn lijstje "plaatsen waar ik MOET geweest zijn in m'n leven"![]()
MindTraveler zei:oke maar laat me zékèr iets weten als je nog eens van plan bent die kant uit te gaan![]()
Delirium zei:top zei:Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun.
Ben je dus wel mooi een glansrijke carriëre misgelopen![]()
MindTraveler zei:Lijkt me straf als dat daadwerkelijk ghb was. Het hele paniek gedoe klopt dan niet, net als het agressieve en de pijn in de ambulance. Kan evengoed een alcohol OD zijn of hooguit dat ze toch iets in je drankje hadden gedaan, maar ghb.. Steek het op een andere drug :P

Saivy zei:Het is wel een beetje je eigen schuld eh, ten eerste ga je uit in een land dat je niet kent, en je weet niet hoe mensen zich daar gedragen. Ten tweede doe je het stiekem en ben je nog maar 14 jaar. Ten derde ga je je dan nog eens bezatten. Ten vierde ga je dan met jongens mee dat je niet kent.. En nu schuif je de schuld op GHB.En hoe weet je dat ze je gingen houden voor een paar jaar?

top zei:MindTraveler zei:Lijkt me straf als dat daadwerkelijk ghb was. Het hele paniek gedoe klopt dan niet, net als het agressieve en de pijn in de ambulance. Kan evengoed een alcohol OD zijn of hooguit dat ze toch iets in je drankje hadden gedaan, maar ghb.. Steek het op een andere drug :P
Ze hebben erop getest in het ziekenhuis, en die zeiden dat het ghb was.![]()
TechNora zei:Pff, wat een rotervaring... Gaat het weer een beetje met je? Het hoeft volgens mij niet perse drugs te zijn, in ieder geval geen GHB lijkt me.. Je kunt ook in paniek raken, omdat je veel alcohol op had, en in een vreemd land je vriendin kwijtraakte...
Gelukkig dat het goed gekomen is met je... Sterkte!
MindTraveler zei:Ik zou by the way graag weten welke discotheek dat was. Als ze de meisjes zonder slipjes binnenbrengen daar dan heb ik weer iets nieuws op mijn lijstje "plaatsen waar ik MOET geweest zijn in m'n leven"![]()

Ellesdee zei:top zei:MindTraveler zei:Lijkt me straf als dat daadwerkelijk ghb was. Het hele paniek gedoe klopt dan niet, net als het agressieve en de pijn in de ambulance. Kan evengoed een alcohol OD zijn of hooguit dat ze toch iets in je drankje hadden gedaan, maar ghb.. Steek het op een andere drug :P
Ze hebben erop getest in het ziekenhuis, en die zeiden dat het ghb was.![]()
hmmm erg apart
vaak kunnen ze geeneens wat vinden in je bloed als je ghb in je drankje hebt gehad
tis namelijk erg snel je lichaam uit
Je haalt me de woorden uit de mond. Bovendien is ze er nog héél goed vanaf gekomen, ik denk niet dat veel meisjes zijn (ik weet natuurlijk haar gewicht niet) na 8 wodka-cola's èn daarbij een portie ghb nog in staat zijn om mensen te slaan en agressief enzo te wezen, je ligt dan gewoon op de grond out te liggenhmmm erg apart
vaak kunnen ze geeneens wat vinden in je bloed als je ghb in je drankje hebt gehad
tis namelijk erg snel je lichaam uit
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."