Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB in drankje gegooid!Ongewenst!! Bij wie nog meer?

GHB in drankje gegooid!Ongewenst!! Bij wie nog meer?

43 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ellesdee zei:
top zei:
MindTraveler zei:
Ook al heb ik het rapport voor mijn ogen liggen ik zal toch nog twijfelen :mrgreen: Dat bewijst evenveel als die gephotoshopte Amerikaanse "before & after drugs"-foto's
Klik om te vergroten...

haha was het maar zo, maar wou alleen waarschuwen dat je nooit je glas alleen moet laten staan. en dan weer opdrinkt. :wink:
Klik om te vergroten...

dat weet iedere ahum, gek

iedere zelfrespecterende ouder vertelt dat aan zn kindere
Klik om te vergroten...

Ik ben toch echt een zelfrespecterende ouder, maar kindje wat heb ik je toch geleerd, altijd de glaasjes helemaal leegdrinken! Er kan altijd wat inzitten! :wink: :mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
MindTraveler zei:
Lijkt me straf als dat daadwerkelijk ghb was. Het hele paniek gedoe klopt dan niet, net als het agressieve en de pijn in de ambulance. Kan evengoed een alcohol OD zijn of hooguit dat ze toch iets in je drankje hadden gedaan, maar ghb.. Steek het op een andere drug :P
Klik om te vergroten...
idd :grin:

dat zal echt geen ghb zijn geweest
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Djodjo zei:
Ik ben toch echt een zelfrespecterende ouder, maar kindje wat heb ik je toch geleerd, altijd de glaasjes helemaal leegdrinken! Er kan altijd wat inzitten! :wink: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Dat zijn pas levenslessen :beer:

Verder, vaag verhaal. Maar als het waar is heb je zeker geluk gehad.
Wat ik meteen denk, hoe komt een kind van net 14 zo´n bar in en dan nog sterke drank krijgen ook. Zie jij er zo oud uit dan?
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
k geloof er geen zak van...waarschijnlijk is ze t rapport kwijt ofzo zal ze wel mee aankomen :openmouth: mja kom maar op met dat rapport :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."