Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB in drankje gegooid!Ongewenst!! Bij wie nog meer?

GHB in drankje gegooid!Ongewenst!! Bij wie nog meer?

43 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#1
MindTraveler zei:
Dus je bent toch wel out gegaan uiteindelijk? Hoe hebben ze je dan getest?
Klik om te vergroten...

Ik weet niet precies waarneer ze het erin hebben gedaan.. Dus ik weet ook niet binnen hoeveel tijd ik neer ging. Ik weet allemaal niet hoe ze het hebben gedaan, maar het stond in myn rapport van het ziekenhuis. Weet vrijwel niets meer, alleen van verhalen.. en kleine stukjes van die nacht. Maar ik heb echt heel veel geluk gehad :)
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Too vaag to be waar. Sorry ik ben kritisch geboren en zal het altijd blijven :mrgreen:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#3
MindTraveler zei:
Too vaag to be waar. Sorry ik ben kritisch geboren en zal het altijd blijven :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik kan je myn rapport van het ziekenhuis geven :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
top zei:
MindTraveler zei:
Too vaag to be waar. Sorry ik ben kritisch geboren en zal het altijd blijven :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik kan je myn rapport van het ziekenhuis geven :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ging het net vragen. :mrgreen:
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook al heb ik het rapport voor mijn ogen liggen ik zal toch nog twijfelen :mrgreen: Dat bewijst evenveel als die gephotoshopte Amerikaanse "before & after drugs"-foto's
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
MindTraveler zei:
hmmm erg apart
vaak kunnen ze geeneens wat vinden in je bloed als je ghb in je drankje hebt gehad
tis namelijk erg snel je lichaam uit
Klik om te vergroten...
Je haalt me de woorden uit de mond. Bovendien is ze er nog héél goed vanaf gekomen, ik denk niet dat veel meisjes zijn (ik weet natuurlijk haar gewicht niet) na 8 wodka-cola's èn daarbij een portie ghb nog in staat zijn om mensen te slaan en agressief enzo te wezen, je ligt dan gewoon op de grond out te liggen
Klik om te vergroten...

ik dacht net hetzelfde toen ik dit topic las
en 8 vodka-cola's is heel veel voor een meisje dat net 14 is geworden.
toen ik 16 was wist ik de volgende dag niets meer na 8 biertjes.
het kan gewoon niet dat je je nog verweerde tegen de politie enzo
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#7
MindTraveler zei:
Ook al heb ik het rapport voor mijn ogen liggen ik zal toch nog twijfelen :mrgreen: Dat bewijst evenveel als die gephotoshopte Amerikaanse "before & after drugs"-foto's
Klik om te vergroten...

haha was het maar zo, maar wou alleen waarschuwen dat je nooit je glas alleen moet laten staan. en dan weer opdrinkt. :wink:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#8
barry zei:
MindTraveler zei:
hmmm erg apart
vaak kunnen ze geeneens wat vinden in je bloed als je ghb in je drankje hebt gehad
tis namelijk erg snel je lichaam uit
Klik om te vergroten...
Je haalt me de woorden uit de mond. Bovendien is ze er nog héél goed vanaf gekomen, ik denk niet dat veel meisjes zijn (ik weet natuurlijk haar gewicht niet) na 8 wodka-cola's èn daarbij een portie ghb nog in staat zijn om mensen te slaan en agressief enzo te wezen, je ligt dan gewoon op de grond out te liggen
Klik om te vergroten...

ik dacht net hetzelfde toen ik dit topic las
en 8 vodka-cola's is heel veel voor een meisje dat net 14 is geworden.
toen ik 16 was wist ik de volgende dag niets meer na 8 biertjes.
het kan gewoon niet dat je je nog verweerde tegen de politie enzo
Klik om te vergroten...

Haha 8 vodka-cola daar ga ik echt niet door knock out hoor, heb je wel veel meer voor nodig :wink: Toen zeker was ik niet snel dronken. Ik ging toen al bijna meer dan 1 jaar uit:wink: En ging altijd met oudere mensen om, dusja :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
top zei:
MindTraveler zei:
Ook al heb ik het rapport voor mijn ogen liggen ik zal toch nog twijfelen :mrgreen: Dat bewijst evenveel als die gephotoshopte Amerikaanse "before & after drugs"-foto's
Klik om te vergroten...

haha was het maar zo, maar wou alleen waarschuwen dat je nooit je glas alleen moet laten staan. en dan weer opdrinkt. :wink:
Klik om te vergroten...

dat weet iedere ahum, gek

iedere zelfrespecterende ouder vertelt dat aan zn kindere
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
top zei:
Haha 8 vodka-cola daar ga ik echt niet door knock out hoor, heb je wel veel meer voor nodig :wink: Toen zeker was ik niet snel dronken. Ik ging toen al bijna meer dan 1 jaar uit:wink: En ging altijd met oudere mensen om, dusja :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Goed hier spreekt zoveel naiviteit uit, dat het de opmerkingen hiervoor alleen maar bevestigt... :rolleyes:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ging stiekem met een vriendin uit in Spanje. We kwamen daar aan, en ik had zin om dronken te worden. Ik bestelde een wodka-cola. Ik was net 14 jaar (1 maan) Maar ik kon goed tegen drank. Mijn vriendin nam een flesje. We zetten het neer, en liepen weg.. kwamen weer terug en we dronken onze drankjes op.
Toen kwamen we jongens tegen, en gingen met hun wat drinken bij de discotheek aan de overkant. Ik nam daar myn zesde wodka-cola alweer. Opeens voelde ik me niet lekker voelen, zag allemaal rare lichtjes, en myn vriendin was weg.. Ik was helemaal in paniek, was ook misselijk dus k ging eerst naar de wc (kotsen). Ik voelde me helemaal nat, achteraf was dat dus water. In die discotheek raakte ik in een zwarre paniek aanval.
Ik weet alleen nog dat ik naar buiten liep. En opeens iets hards voelde. Achteraf dus de grond, want ik was neergegaan. Allemaal mensen erbij en politie (Blijkt dus dat ik die heb geslagen, omdat ze me vasthielden) Ziekenauto kwam erbij, moest vastgebonden worden.. want was zo agressief :flushed: ( Het deed echt veel zeer, alsof iemand in myn polsen sneed) Ik werd wakker stond myn familie daar. Ik helemaal suf, Er werden voor my nog 2 andere meisjes binnen gebracht zonder slipje.

Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun. Myn geluk was dat ik in paniek raakte en naar buiten ging, en daar neerging. En niet binnen in de discotheek, anders was ik meegenomen naar achter. Ik ben een hele week ziek geweest, en ik laat nooit meer mijn glas staan. Ik weet nog maar weinig van die avond.

Reacties graag!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
top zei:
Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun.
Klik om te vergroten...

Ben je dus wel mooi een glansrijke carriëre misgelopen :(
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Delirium zei:
top zei:
Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun.
Klik om te vergroten...

Ben je dus wel mooi een glansrijke carriëre misgelopen :(
Klik om te vergroten...

XD XD XD
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt me straf als dat daadwerkelijk ghb was. Het hele paniek gedoe klopt dan niet, net als het agressieve en de pijn in de ambulance. Kan evengoed een alcohol OD zijn of hooguit dat ze toch iets in je drankje hadden gedaan, maar ghb.. Steek het op een andere drug :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is wel een beetje je eigen schuld eh, ten eerste ga je uit in een land dat je niet kent, en je weet niet hoe mensen zich daar gedragen. Ten tweede doe je het stiekem en ben je nog maar 14 jaar. Ten derde ga je je dan nog eens bezatten. Ten vierde ga je dan met jongens mee dat je niet kent.. En nu schuif je de schuld op GHB. :openmouth: En hoe weet je dat ze je gingen houden voor een paar jaar?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pff, wat een rotervaring... Gaat het weer een beetje met je? Het hoeft volgens mij niet perse drugs te zijn, in ieder geval geen GHB lijkt me.. Je kunt ook in paniek raken, omdat je veel alcohol op had, en in een vreemd land je vriendin kwijtraakte...

Gelukkig dat het goed gekomen is met je... Sterkte!
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou by the way graag weten welke discotheek dat was. Als ze de meisjes zonder slipjes binnenbrengen daar dan heb ik weer iets nieuws op mijn lijstje "plaatsen waar ik MOET geweest zijn in m'n leven" :mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
bij mij mogen ze best wat G in m'n drinken gooien hoor :grin:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
bij mij mogen ze best wat G in m'n drinken gooien hoor :grin:
Klik om te vergroten...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
haha bij mij ook wel .. :P maar niet als ik al teveel alchol heb gehad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."