Ik ging stiekem met een vriendin uit in Spanje. We kwamen daar aan, en ik had zin om dronken te worden. Ik bestelde een wodka-cola. Ik was net 14 jaar (1 maan) Maar ik kon goed tegen drank. Mijn vriendin nam een flesje. We zetten het neer, en liepen weg.. kwamen weer terug en we dronken onze drankjes op.
Toen kwamen we jongens tegen, en gingen met hun wat drinken bij de discotheek aan de overkant. Ik nam daar myn zesde wodka-cola alweer. Opeens voelde ik me niet lekker voelen, zag allemaal rare lichtjes, en myn vriendin was weg.. Ik was helemaal in paniek, was ook misselijk dus k ging eerst naar de wc (kotsen). Ik voelde me helemaal nat, achteraf was dat dus water. In die discotheek raakte ik in een zwarre paniek aanval.
Ik weet alleen nog dat ik naar buiten liep. En opeens iets hards voelde. Achteraf dus de grond, want ik was neergegaan. Allemaal mensen erbij en politie (Blijkt dus dat ik die heb geslagen, omdat ze me vasthielden) Ziekenauto kwam erbij, moest vastgebonden worden.. want was zo agressief
![:flushed:]()
( Het deed echt veel zeer, alsof iemand in myn polsen sneed) Ik werd wakker stond myn familie daar. Ik helemaal suf, Er werden voor my nog 2 andere meisjes binnen gebracht zonder slipje.
Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun. Myn geluk was dat ik in paniek raakte en naar buiten ging, en daar neerging. En niet binnen in de discotheek, anders was ik meegenomen naar achter. Ik ben een hele week ziek geweest, en ik laat nooit meer mijn glas staan. Ik weet nog maar weinig van die avond.
Reacties graag!