#1
Atropa zei:GHB heeft het beste met jou gevoel en lichaam voor van alle drugs. Maar zij stelt een regel waar je je echt aan moet houden. Ze houd er niet van als je teveel aan haar plukt.
Mooi verwoord
Atropa zei:GHB heeft het beste met jou gevoel en lichaam voor van alle drugs. Maar zij stelt een regel waar je je echt aan moet houden. Ze houd er niet van als je teveel aan haar plukt.
Het kostte me erg veel moeite om de dame van de EHBO ervan te overtuigen dat GHB toch echt iets anders was dan XTC, dat leek ze maar niet te kunnen begrijpen.

maikel1981 zei:(sindsdien door mijn vrienden de GHBO genoemd)
barry zei:je moet normaal 3 liter water op een dag drinken fzo?![]()


haha leuk verhaal.NexxtGen zei:Ik had al een coladopje ghb op op de avond en zo dom als dat ik ben had ik nog een halve erbij gepakt. Das dus 11 mL of zo bij elkaar en ik had het laatste gepakt, omdat ik dacht dat de eerste hoeveelheid wel een beetje uitgewerkt was.
Dat valt dus op zich wel mee qua stommiteit, maar het toppunt was dan nog wel dat ik er 2 biertjes bij heb gedronken en met die hoeveelheid ghb, zelfs verpreid over een avond, is dat gewoon dom. fucking dom.
Dus ja, toen ik weer terugkwam, ongeveer anderhalf uur na de laatste inname, was ik steeds misselijker geworden en ik betrapte mezelf constant erop dat ik opeens half weg was en dan weer wakker schrok en zo. Stel je voor dat ik dan in slaap was gevallen en dan gekotst had, wie weet wat er dan had kunnen gebeuren.![]()
Gelukkig was ik nog wakker toen ik onvermijdelijk moest kotsen. Gelukkig ging het daarna weer een heel stuk beter, bijna perfect zelfs, op de keelpijn en de vaagheid na.
In ieder geval heb ik er van geleerd. Morgen weer 11mL pakken natuurlijk. Nee hoor,grapje.
![]()
ik denk eerder strakke kaken gewoon...NexxtGen zei:Toen ik trouwens ziek aan het worden was, viel mij op dat ik bijna begon te klapperkaken, van de g nog wel! Misschien komt dat door adrenaline van de lichaam of zo, om je lichaam wakker te houden?
wel niet bij gezopen tough Frisko zei:ik denk eerder strakke kaken gewoon...NexxtGen zei:Toen ik trouwens ziek aan het worden was, viel mij op dat ik bijna begon te klapperkaken, van de g nog wel! Misschien komt dat door adrenaline van de lichaam of zo, om je lichaam wakker te houden?
ik heb da ook wel eens gehad toen ik nok gegaan was en ik weet nie hoe fel moest kotsen toen ik wakker was...
was nog altijd wazig als de pest en misselijk nie normaal...
en idd ook precies klapperkaken,of strakke kaken!!had toen ook iets van 12 a 15ml op op 2u tijd....wel niet bij gezopen tough
![]()
omdat ik al redelijke tolerantie had op korte tijd en zoveel aankon toen...Flugeltje zei:Frisko zei:ik denk eerder strakke kaken gewoon...NexxtGen zei:Toen ik trouwens ziek aan het worden was, viel mij op dat ik bijna begon te klapperkaken, van de g nog wel! Misschien komt dat door adrenaline van de lichaam of zo, om je lichaam wakker te houden?
ik heb da ook wel eens gehad toen ik nok gegaan was en ik weet nie hoe fel moest kotsen toen ik wakker was...
was nog altijd wazig als de pest en misselijk nie normaal...
en idd ook precies klapperkaken,of strakke kaken!!had toen ook iets van 12 a 15ml op op 2u tijd....wel niet bij gezopen tough
![]()
Waarom zoveel ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."