Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben een sukkel

Ik ben een sukkel

36 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Atropa zei:
GHB heeft het beste met jou gevoel en lichaam voor van alle drugs. Maar zij stelt een regel waar je je echt aan moet houden. Ze houd er niet van als je teveel aan haar plukt.
Klik om te vergroten...

Mooi verwoord
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kostte me erg veel moeite om de dame van de EHBO ervan te overtuigen dat GHB toch echt iets anders was dan XTC, dat leek ze maar niet te kunnen begrijpen.
Klik om te vergroten...

Haha, altijd leuk dat soort mensen... :mrgreen:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
maikel1981 zei:
(sindsdien door mijn vrienden de GHBO genoemd)
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Geweldig.

barry zei:
je moet normaal 3 liter water op een dag drinken fzo? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Anderhalf :P
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan hebben ze maar een beetje te veel op. ..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
omg

sommige mensen :rolleyes:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had al een coladopje ghb op op de avond en zo dom als dat ik ben had ik nog een halve erbij gepakt. Das dus 11 mL of zo bij elkaar en ik had het laatste gepakt, omdat ik dacht dat de eerste hoeveelheid wel een beetje uitgewerkt was.
Dat valt dus op zich wel mee qua stommiteit, maar het toppunt was dan nog wel dat ik er 2 biertjes bij heb gedronken en met die hoeveelheid ghb, zelfs verpreid over een avond, is dat gewoon dom. fucking dom.
Dus ja, toen ik weer terugkwam, ongeveer anderhalf uur na de laatste inname, was ik steeds misselijker geworden en ik betrapte mezelf constant erop dat ik opeens half weg was en dan weer wakker schrok en zo. Stel je voor dat ik dan in slaap was gevallen en dan gekotst had, wie weet wat er dan had kunnen gebeuren. :(
Gelukkig was ik nog wakker toen ik onvermijdelijk moest kotsen. Gelukkig ging het daarna weer een heel stuk beter, bijna perfect zelfs, op de keelpijn en de vaagheid na.
In ieder geval heb ik er van geleerd. Morgen weer 11mL pakken natuurlijk :). Nee hoor,grapje. :beer:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
je bent een sukkel
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
probeer is 350 mg 2CB voor de verandering ...

Welkom in de top 10 der Doseerkoningen ....

Ik sta nog op nr 1.

Stonie
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#9
coladopje is tot het laatste ribbeltje 6ml, en volledig gevuld tot aan de rand 7ml.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
whehe.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tja, kan gebeuren. Zolang je maar leert van je fouten
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#12
NexxtGen zei:
Ik had al een coladopje ghb op op de avond en zo dom als dat ik ben had ik nog een halve erbij gepakt. Das dus 11 mL of zo bij elkaar en ik had het laatste gepakt, omdat ik dacht dat de eerste hoeveelheid wel een beetje uitgewerkt was.
Dat valt dus op zich wel mee qua stommiteit, maar het toppunt was dan nog wel dat ik er 2 biertjes bij heb gedronken en met die hoeveelheid ghb, zelfs verpreid over een avond, is dat gewoon dom. fucking dom.
Dus ja, toen ik weer terugkwam, ongeveer anderhalf uur na de laatste inname, was ik steeds misselijker geworden en ik betrapte mezelf constant erop dat ik opeens half weg was en dan weer wakker schrok en zo. Stel je voor dat ik dan in slaap was gevallen en dan gekotst had, wie weet wat er dan had kunnen gebeuren. :(
Gelukkig was ik nog wakker toen ik onvermijdelijk moest kotsen. Gelukkig ging het daarna weer een heel stuk beter, bijna perfect zelfs, op de keelpijn en de vaagheid na.
In ieder geval heb ik er van geleerd. Morgen weer 11mL pakken natuurlijk :). Nee hoor,grapje. :beer:
Klik om te vergroten...
haha leuk verhaal.
Mensen die nock liggen hebben meestal de neiging om 10 sec. wakker te worden om te kotsen en daarna vallen ze weer weg. iig zo heb ik het vaak gezien
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toen ik trouwens ziek aan het worden was, viel mij op dat ik bijna begon te klapperkaken, van de g nog wel! Misschien komt dat door adrenaline van de lichaam of zo, om je lichaam wakker te houden?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je niet zeker bent van je dosis, doe het dan niet.

Drugs are bad mmmkay
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
NexxtGen zei:
Toen ik trouwens ziek aan het worden was, viel mij op dat ik bijna begon te klapperkaken, van de g nog wel! Misschien komt dat door adrenaline van de lichaam of zo, om je lichaam wakker te houden?
Klik om te vergroten...
ik denk eerder strakke kaken gewoon...
ik heb da ook wel eens gehad toen ik nok gegaan was en ik weet nie hoe fel moest kotsen toen ik wakker was...
was nog altijd wazig als de pest en misselijk nie normaal...
en idd ook precies klapperkaken,of strakke kaken!!had toen ook iets van 12 a 15ml op op 2u tijd.... :wave: wel niet bij gezopen tough :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
NexxtGen zei:
Toen ik trouwens ziek aan het worden was, viel mij op dat ik bijna begon te klapperkaken, van de g nog wel! Misschien komt dat door adrenaline van de lichaam of zo, om je lichaam wakker te houden?
Klik om te vergroten...
ik denk eerder strakke kaken gewoon...
ik heb da ook wel eens gehad toen ik nok gegaan was en ik weet nie hoe fel moest kotsen toen ik wakker was...
was nog altijd wazig als de pest en misselijk nie normaal...
en idd ook precies klapperkaken,of strakke kaken!!had toen ook iets van 12 a 15ml op op 2u tijd.... :wave: wel niet bij gezopen tough :)
Klik om te vergroten...

Waarom zoveel ?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flugeltje zei:
Frisko zei:
NexxtGen zei:
Toen ik trouwens ziek aan het worden was, viel mij op dat ik bijna begon te klapperkaken, van de g nog wel! Misschien komt dat door adrenaline van de lichaam of zo, om je lichaam wakker te houden?
Klik om te vergroten...
ik denk eerder strakke kaken gewoon...
ik heb da ook wel eens gehad toen ik nok gegaan was en ik weet nie hoe fel moest kotsen toen ik wakker was...
was nog altijd wazig als de pest en misselijk nie normaal...
en idd ook precies klapperkaken,of strakke kaken!!had toen ook iets van 12 a 15ml op op 2u tijd.... :wave: wel niet bij gezopen tough :)
Klik om te vergroten...

Waarom zoveel ?
Klik om te vergroten...
omdat ik al redelijke tolerantie had op korte tijd en zoveel aankon toen...
doe zo geen dingen meer trouwens(was toch nie fijn) :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."