Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben een sukkel

Ik ben een sukkel

36 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan hebben ze maar een beetje te veel op. ..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
omg

sommige mensen :rolleyes:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#3
:grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben ik nou de enige die meer dan 1.5g neemt? En ik snuif niet eens (meer) zo vaak ..
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hehe, heb bij wijze van 'ongeluk' ook een 600 mg aan mdma kristallen naar binnen gekieperd. Kreeg het zakje van een maat van me in de club, en ik dacht dat er nog maar een beetje inzat. Dus zonder te kijken de hele inhoud naar binnen geflikkerd. Heb toen zeker een uur op een bank gezeten, zo ontiegelijk hard gaan dat het niet meer grappig is. Nog 'n doseerfoutje dus :P
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#6
ghb is voor schijters ik kende een gozer die dat goedje zoop zoals een normale mens water drinkt op een dag
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de waardevolle en informatieve bijdrage.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
kees zei:
ghb is voor schijters ik kende een gozer die dat goedje zoop zoals een normale mens water drinkt op een dag
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk was het dan ook meer water dan ghb
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flugeltje zei:
kees zei:
ghb is voor schijters ik kende een gozer die dat goedje zoop zoals een normale mens water drinkt op een dag
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk was het dan ook meer water dan ghb
Klik om te vergroten...
je moet normaal 3 liter water op een dag drinken fzo? :rolleyes:
m
maikel1981Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb afgelopen zaterdag een soortgelijk vreselijk stom iets meegemaakt. Ik was in de Efteling (don't ask) en had drie flugelflesjes bij me, twee met een afgemeten dosis en een volle. Ik stond in de rij voor een attractie en dacht, laten we de dag eens opvrolijken door een dosis in mijn colabeker te donderen. Je raadt het al, ik had het volle flesje in de cola gemieterd ipv de dosis, wat ik echter pas in de gaten kreeg toen ik enkele flinke slokken genomen had en de beker 3/4 leeg was. Het smaakte allemaal wat erg sterk en het begon als een gek te werken. Fuck, dacht ik, daar ga ik. Mijn vrienden geinformeerd dat ik iets meer G genomen had dan ik gewild had, maar ik wist niet hoeveel ik echt binnen had omdat er nog wat in de colabeker zat. Ik begon het steeds zwaarder te krijgen, het werd me duizelig en slaperig in mijn hoofd, kon me met moeite nog vasthouden hier en daar. Mijn vrienden hadden in de gaten dat het fout ging, maar wisten ook niet goed wat te doen, ze hebben totaal geen ervaring met GHB. Op een gegeven moment kan ik niet meer op mijn benen staan, maar een vriend van me kon me nog net uit de bedompte ruimte naar buiten helpen. Daar aangekomen kostste ik alles uit wat ik in me had en ben tegen een muur in elkaar gezakt. Ik probeerde wakker te blijven, maar dat zat er echt niet in. Ik heb er een half uur tot een uur zo gezeten, soms nog wat gekosts, tot de bewaking kwam. Die brachten me naar de EHBO (sindsdien door mijn vrienden de GHBO genoemd) en die vroegen me wat ik gebruikt had. Ik had weinig zin om te liegen en antwoordde dus GHB. Het kostte me erg veel moeite om de dame van de EHBO ervan te overtuigen dat GHB toch echt iets anders was dan XTC, dat leek ze maar niet te kunnen begrijpen. Nadat mijn bloeddruk opgenomen was mocht ik weer weg. Althans tot bij de bewaking, want die escorteerden mij van het terrein af wegens het gebruik van verdovende middelen. Haha, ik heb welgeteld 1 attractie gezien.

Maar gelukkig ben ik er verder goed van af gekomen, zonder verdere schade. En het ironische is dat ik GHB juist altijd zeer nauwkeurig doseer, want ik vind teveel G niet eens prettig. De volgende keer zal ik er nog beter op letten!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Prachtverhaal! :grin: Vooral de GHBO, ik kwam niet meer bij :wave: :beer:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi verhaal bro, herkenbaar ook maar toch oppassan in vervolg.
Ik heb mijn lesje ook wel geleerd, nadat je in een supermarkt knock gaat en van die dingen..
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#13
GHB heeft het beste met jou gevoel en lichaam voor van alle drugs. Maar zij stelt een regel waar je je echt aan moet houden. Ze houd er niet van als je teveel aan haar plukt.
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
Prachtverhaal! :grin: Vooral de GHBO, ik kwam niet meer bij :wave: :beer:
Klik om te vergroten...

Die GHBO is echt zo vet cool verzonnen! :)

Wel jammer dat het mis ging. Lijkt me echt geweldig om GHB te gebruiken in het sprookjesbos. Stoned was in ieder geval erg leuk :smoke:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Supervlieg zei:
Ben ik nou de enige die meer dan 1.5g neemt? En ik snuif niet eens (meer) zo vaak ..
Klik om te vergroten...

geloof me..je bent echt niet de enige..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Atropa zei:
GHB heeft het beste met jou gevoel en lichaam voor van alle drugs. Maar zij stelt een regel waar je je echt aan moet houden. Ze houd er niet van als je teveel aan haar plukt.
Klik om te vergroten...

Mooi verwoord
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het kostte me erg veel moeite om de dame van de EHBO ervan te overtuigen dat GHB toch echt iets anders was dan XTC, dat leek ze maar niet te kunnen begrijpen.
Klik om te vergroten...

Haha, altijd leuk dat soort mensen... :mrgreen:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
maikel1981 zei:
(sindsdien door mijn vrienden de GHBO genoemd)
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Geweldig.

barry zei:
je moet normaal 3 liter water op een dag drinken fzo? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Anderhalf :P
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had al een coladopje ghb op op de avond en zo dom als dat ik ben had ik nog een halve erbij gepakt. Das dus 11 mL of zo bij elkaar en ik had het laatste gepakt, omdat ik dacht dat de eerste hoeveelheid wel een beetje uitgewerkt was.
Dat valt dus op zich wel mee qua stommiteit, maar het toppunt was dan nog wel dat ik er 2 biertjes bij heb gedronken en met die hoeveelheid ghb, zelfs verpreid over een avond, is dat gewoon dom. fucking dom.
Dus ja, toen ik weer terugkwam, ongeveer anderhalf uur na de laatste inname, was ik steeds misselijker geworden en ik betrapte mezelf constant erop dat ik opeens half weg was en dan weer wakker schrok en zo. Stel je voor dat ik dan in slaap was gevallen en dan gekotst had, wie weet wat er dan had kunnen gebeuren. :(
Gelukkig was ik nog wakker toen ik onvermijdelijk moest kotsen. Gelukkig ging het daarna weer een heel stuk beter, bijna perfect zelfs, op de keelpijn en de vaagheid na.
In ieder geval heb ik er van geleerd. Morgen weer 11mL pakken natuurlijk :). Nee hoor,grapje. :beer:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
je bent een sukkel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."