#1
Dan hebben ze maar een beetje te veel op. ..

kees zei:ghb is voor schijters ik kende een gozer die dat goedje zoop zoals een normale mens water drinkt op een dag
je moet normaal 3 liter water op een dag drinken fzo?Flugeltje zei:kees zei:ghb is voor schijters ik kende een gozer die dat goedje zoop zoals een normale mens water drinkt op een dag
Waarschijnlijk was het dan ook meer water dan ghb


DreamWeaver zei:Prachtverhaal!Vooral de GHBO, ik kwam niet meer bij
![]()
![]()

Supervlieg zei:Ben ik nou de enige die meer dan 1.5g neemt? En ik snuif niet eens (meer) zo vaak ..
Atropa zei:GHB heeft het beste met jou gevoel en lichaam voor van alle drugs. Maar zij stelt een regel waar je je echt aan moet houden. Ze houd er niet van als je teveel aan haar plukt.
Het kostte me erg veel moeite om de dame van de EHBO ervan te overtuigen dat GHB toch echt iets anders was dan XTC, dat leek ze maar niet te kunnen begrijpen.

maikel1981 zei:(sindsdien door mijn vrienden de GHBO genoemd)
barry zei:je moet normaal 3 liter water op een dag drinken fzo?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."