Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswanneer opnieuw dosis

wanneer opnieuw dosis

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ow oke, dit is wel geruststellend. Dus je kan niet opeens nok gaan terwijl je je niet zo hee moe voelt ofzo, dat je opeens uit t niets neervalt?
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik gebruik de zoekfunctie maar kan het niet echt vinden.

als ik nou 1,5 ml GBL neem dan voel ik me lekker ( bij 2,0 ml voelt het niet goed. wazig gewoon :openmouth: )

Vraag :
Wanneer moet ik dan weer bijnemen om het zelfde effect te houden ?
Hoeveel moet ik dan de 2de en de 3de keer nemen ?
ik weet dat het na ongeveer 2 uur uitgewerkt is moet ik dan bijvoorbeeld na 1 uur weer 0,75 ml pakken ?

alvast bedankt :hearteyes:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#3
weet niemand wanneer en hoeveel ik moet nemen de 2de dosis ?????
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is van teveel factoren afhankelijk, moet je zelf ondervinden
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#5
jah oke snap ik maar wat doen jullie ?
moet natuurlijk wel een beetje een richtlijn hebben niet dat ik de 1ste dosis 1,5 neem en dan na 1 uur weer 1,5 :P
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uuh, okee vraag me af wat voor ghb je neemt.... en hoeveel je weegt? 1,5 ml is namelijk erg weinig. Normaal is 3,5 tot 5 ml. Daarna kun je bv 3 tot 4 bijnemen na dik een uur... maar 1,5?? Snap niet waar je dan zo wazig van wordt, heb je dan al veel alcohol op, of ben je gewoon extreem klein/licht?
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ technora: lees eens goed gbL

mja... on topic: ik heb geen ervaring met GBL wel met ghb maar ik denk dat je na een uur wel 0.5 tot 1 ml erbij kan nemen
maar je zult zelf moeten uitvinden wat voor jou het lkkrst is enzo
maar nu heb je iig een richtlijn
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#8
anneenna zei:
@ technora: lees eens goed gbL

mja... on topic: ik heb geen ervaring met GBL wel met ghb maar ik denk dat je na een uur wel 0.5 tot 1 ml erbij kan nemen
maar je zult zelf moeten uitvinden wat voor jou het lkkrst is enzo
maar nu heb je iig een richtlijn
Klik om te vergroten...

oke bedankt ik ga het zaterdag proberen :hearteyes:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Today is the day bro :grin:

Ik gebruik ook alleen maar ghb
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#10
@flugeltje

hahaha ja, maar ik had vandaag al 1 dosis genomen :hearteyes: jointje erna :hearteyes:
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou wel oppassen met wiet en gbl met elkaar, als je dit doorelkaar combineert dan is een uurtje tussen 2 dosissen best weinig denk ik..
Genoeg om een tukkie te doen iig :stoned:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#12
oke bedankt ik zal er rekening mee houden
s
samputaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zelf pak ik altijd de helft van mijn originele dosis als ik merk dat het effect minder wordt. Dat is ongeveer na 2 uur bij mij.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
@ technora: lees eens goed gbL
Klik om te vergroten...
ojaaa, excusez moi! :flushed:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#15
idd jointje erbij kan zware gevolgen hebben..
Vriend van me nam een "gewone" ghbtje en daarna een jointje.. 's ochtends werd ik wakker gemaakt door de honden die aan het blaffen waren. Lag hij daar in zijn eigen kots (zak m&ms) op mijn laptop. Hij kon niet meer vertellen hoeveel g of jointjes hij heeft genomen. Gelukkig was ik daar die hem op zijn zij kon leggen en verzorgen. Ik raad altijd ghb met jointje sterk af omdat het 2 downers zijn.. Gbl is zoveel sterker als je het doet samen met een jointje zorg dat je aub niet alleen bent want dan is er niemand die voor je kan zorgen en dan ben je echt de lul..
wees voorzichtig met G, mensen zien het als onschuldig en weten vaak niet wat voor kracht er in zo'n middeltje kan zitten.

Je dosis hangt af van je dag onthou dat.. De ene keer kan je meer hebben als de andere keer. Begin altijd zeker met gbl op een lage dosis en na 1 uur weer een beetje erbij. zal 1ml dan aanhouden.. als bij jou 2ml al een wazige (slaaproes) uitwerking heeft..

succes..
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#16
angel-devil zei:
idd jointje erbij kan zware gevolgen hebben..
Vriend van me nam een "gewone" ghbtje en daarna een jointje.. 's ochtends werd ik wakker gemaakt door de honden die aan het blaffen waren. Lag hij daar in zijn eigen kots (zak m&ms) op mijn laptop. Hij kon niet meer vertellen hoeveel g of jointjes hij heeft genomen. Gelukkig was ik daar die hem op zijn zij kon leggen en verzorgen. Ik raad altijd ghb met jointje sterk af omdat het 2 downers zijn.. Gbl is zoveel sterker als je het doet samen met een jointje zorg dat je aub niet alleen bent want dan is er niemand die voor je kan zorgen en dan ben je echt de lul..
wees voorzichtig met G, mensen zien het als onschuldig en weten vaak niet wat voor kracht er in zo'n middeltje kan zitten.

Je dosis hangt af van je dag onthou dat.. De ene keer kan je meer hebben als de andere keer. Begin altijd zeker met gbl op een lage dosis en na 1 uur weer een beetje erbij. zal 1ml dan aanhouden.. als bij jou 2ml al een wazige (slaaproes) uitwerking heeft..

succes..
Klik om te vergroten...

woo shit denk dat hij wel iets te veel GHB heeft genomen ik hou nu 1,5 ml (GBL) aan dat had ik dit weekend 2 x op in 1:30 uur en ging goed. en ik weet het je moet erg voorzichtig zijn met die spul vooral gbl erg sterk spul maar wel erg geil dit weekend :hearteyes: :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vraag me adf hoe gevaarlijk ghb is, ga het wss binnenkort ook eens proberen. Maar is het snel dat je gewoon in slaap valt ofzo, als je gewoon een normale dosis van bijvoorbeeld 3 ml pakt? En is het snel dat je gevaar loopt om te sterven? Kwil het wel proberen maar ik ben bang om dalyk gewoon ergens in slaap te vallen, voel je dit aankomen en kan je er iets tegen doen?
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#18
je valt niet zomaar in slaap he zeker niet bij een lage dosis van bv 3 ml als ik jouw was zou ik het de eerste keer gewoon thuis proberen dan weet je voor de volgende keer wat je aankan. Dood ga je zeker niet zomaar zeker niet van GHB alleen. combineer het niet met alcohol of andere drugs, en neem zeker geen 20 ml ghb in 1 keer dan kan je toch wel problemen verwachten :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
mmn zei:
je valt niet zomaar in slaap he zeker niet bij een lage dosis van bv 3 ml als ik jouw was zou ik het de eerste keer gewoon thuis proberen dan weet je voor de volgende keer wat je aankan. Dood ga je zeker niet zomaar zeker niet van GHB alleen. combineer het niet met alcohol of andere drugs, en neem zeker geen 20 ml ghb in 1 keer dan kan je toch wel problemen verwachten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dus het valt allemaal nog wel mee, ik dacht dat je van een od ghb ook wel dood kon gaan. Ik zelf heb het gevoel bij ghb dat als ik bijvoorbeeld 3 ml neem, en dan 2 uur later weer dat het dan al gevaarlijk wordt, en dan bedoel ik niet in combinatie met andere drugs. Of is dit echt te ver gezocht van mij?

En wanneer zal je in slaap vallen ofzo, vanaf welke dosis? Al bijvoorbeeld 1 ml meer dan de normale dosis?
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#20
zoals boven ook al werd gezegt van alleen ghb ga je nie snel dood
alleen in combi met alcohol of andere drugs
verder is het ook verstandig om niet in 1 keer 15ml te nemen

als je zelf het gevoel hebt na 3ml en dan 2 ur later weer dat het gevaarlijk word gewoon niet doen dan :) :P
neem dan 1.5 tot 2.5 ml en kijk hoe dat voelt

in slaap vallen (nok gaan) kan je ook al bij 2ml om het maar zo te stellen
ligt er gewoon aan hoeveel je weegt, of je moe bent of niet en hoe gevoelig je ervoor bent
ik weeg best veel maar ik ben heel erg gevoelig bij 2ml kan ik al behoorlijk vaag zijn
maar 15ml kan ik ook aan :P (was toen denk ik beetje hyper enzo)
ook helpt lopen wel een beetje als je merkt dat je bijna in slaap valt
(op eigen risico :P)
maar ik denk dat als je het zelf bij 3ml houd er nie veel kan gebeuren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."