Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswanneer opnieuw dosis

wanneer opnieuw dosis

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik doe meestal 2,5 uur ofzo tussen m'n buisjes G soms iets langer, soms iets korter ook net afhankelijk van hoe ik me voel en of ik nog andere drugs erbij heb gebruikt
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#2
DarkScope zei:
Ow oke, dit is wel geruststellend. Dus je kan niet opeens nok gaan terwijl je je niet zo hee moe voelt ofzo, dat je opeens uit t niets neervalt?
Klik om te vergroten...

nee als je een gewone dosis aanhoud niet, neem gewoon ongeveer 1 a 2 uur tussen de dosissen in :hearteyes:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha wat een tekst dosering weet ik gelukkig wel want ik neem gewoon GBL :mrgreen: :openmouth: 1,5 vind ik het lekkerst volgende keer 1,6 ml proberen :hearteyes:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#4
hahahaha.. die 0.01 ml zou niks uitmaken hoor... maar misschien in jouw ogen een hele grote stap verder....
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat je daar zegt, geestelijk nog aanwezig zijn, maar niet meer kunnen bewegen, heb ik al 2 keer gehad, echt raar man. Duurt wel maar 1 minuut, het is niet beangstigend, maar wel raar
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#6
angel-devil zei:
hahahaha.. die 0.01 ml zou niks uitmaken hoor... maar misschien in jouw ogen een hele grote stap verder....
Klik om te vergroten...

niet 0,01 maar 0,1 hoor en dat is toch 7 % meer
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jullie vergeten allemaal 1 ding
!!!!

Je kan de dosis niet bepalen
!!! Degene die het maakt die kan je vertellen hoeveel gram je inneemt..

Gewicht Kg vs. GBL ml : <--- = GBL

50- 60 .......... 0,6-1,2
60- 70 .......... 0,8-1,4
70- 80 .......... 1,0-1,6
80- 90 .......... 1,2-1,8
90-100 .......... 1,4-2,0
100-110 ........ 1,6-2,2


voorbeeld:

Iemand maakt een halve ltr ghb. De 1 gebruikt 175ml gbl voor een halve ltr. Dan kan je gemakkelijk 5ml innemen want dan zit je rond de 2gram per 5ml, maar iemand die kan ook 250 ml of meer gbl erin doen voor een halve ltr ghb dan zit je natuurlijk een stuk hoger.

Dus.... als je het koopt bij een betrouwbaar iemand die verteld je gewoon wat erin zit. Als je het via een vriend die ook weer een vriend heeft en daar de broer van en daar weer zijn achterneef van gaat kopen, weet je het nooit..
Je kan het laten testen (maar wie heeft het geduld), wat ik altijd deed was gewoon 1 buisje van 4 ml innemen, ging altijd goed. Tot van de zomer (andere maker) en ik samen met een vriend hatshiekadee 4 ml innemen, hij ging na ongeveer 20 al kotsend naar de wc (*hij 1.83, 85 kilo* is er gevoeliger voor dan ik *vrouwtje 1.67 56 kilo*) en ging (f) out. Ik snapte er geen drol van!!! Later werd ik wakker, 3 uur verder op de bank. Die fucking g was wel heeééél erg sterk. We hadden maar 2ml nodig om heerlijk te gaan en was natuurlijk wel stukken goedkoper want we deden er langer mee omdat we maar zo weinig nodig hadden...

afijn ik had me lesje wel geleerd
toen. (wel een heerlijk moment het (f)out gaan mits er iemand bij is)...

Als je niet weet wat je in je handen hebt begin dan eerst met 2 a 3ml ghb.
Merk je na 45 min nog helemaal niks dan neem je weer 2ml erbij. Zo kom je een beetje achter je grens van die dag!! Ga niet eigenwijs doen dat als je niks voelt van 2 a 3 ml na 45 min toch maar 4 a 5ml nemen want dan kan het zijn dat je niet meer zo gezellig bent voor de andere persoon en je in slaap
valt!!

Trouwens dood gaan van Ghb ben ik wel van teruggekomen. Je kan alleen van ghb niet doodgaan het de manier waarop!!! Zoals ik eerder beschreef kan je wel stikken in je eigen braaksel. Die vriend had dan wel erbij geblowd, maar toch ook als hij niet geblowd had kwam het vaak voor dat hij moest kotsen. Je moet je voorstellen dat je echt in een hele diepe slaap valt, als daarbij niemand is en je voorover valt (net zoals die vriend) met je hoofd op een tafel en je moet kotsen (je merkt niet dat je kost omdat je in die diepe slaap bent) je dan wel van geluk mag spreken dat er iemand bij je is anders adem je iedere keer je eigen kots weer in.

Hier heb ik een filmpje van iemand die bijna (f) out aan het gaan is. Zijn vrienden zijn erbij die hem toch ook weer wakker houden.
http://www.youtube.com/watch?v=q8PIlwTD6lw
Je kan zien dat hij op zijn rug ligt. Je denkt helemaal geen probleem toch. Als je (f) out gaat en niemand bij je is en je ligt er zo bij en je moet kotsen kan je zelf wel nagaan waar dat heen gaat.. Bij die vriend van me kwam het uit zijn neus en mond!! Je kan er geestelijk misschien wel bijzijn, je hoort alles nog om je heen, maar je kan zelf je lichaam niet meer bewegen. Moet zeggen dan ben je al best wel ver heen hoor. Dit krijg je echt niet door 1 buisje in te nemen.

Wil hiermee mensen niet bang maken.. Ik zelf ben helemaal gek van ghb en van mij mag het uit de kraan komen!!! Je moet alleen goed weten wat je ervan kan verwachten. Mensen nemen vaak iets gewoon in zonder info erover te hebben. En komen ze voor zoiets te staan dan weten ze niet wat ze moeten doen en ga dan vaak naar het ziekenhuis. En zo komen er weer negatieve verhalen in de media over GHB.. Terwijl het toch zo'n heerlijk
middeltje is..en vooral bij
...

jezus zit weer een heel verhaal te schrijven... sorry daarvoor hehe..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."