Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswanneer opnieuw dosis

wanneer opnieuw dosis

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ow oke, dit is wel geruststellend. Dus je kan niet opeens nok gaan terwijl je je niet zo hee moe voelt ofzo, dat je opeens uit t niets neervalt?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Today is the day bro :grin:

Ik gebruik ook alleen maar ghb
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#3
@flugeltje

hahaha ja, maar ik had vandaag al 1 dosis genomen :hearteyes: jointje erna :hearteyes:
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou wel oppassen met wiet en gbl met elkaar, als je dit doorelkaar combineert dan is een uurtje tussen 2 dosissen best weinig denk ik..
Genoeg om een tukkie te doen iig :stoned:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#5
oke bedankt ik zal er rekening mee houden
s
samputaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zelf pak ik altijd de helft van mijn originele dosis als ik merk dat het effect minder wordt. Dat is ongeveer na 2 uur bij mij.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ technora: lees eens goed gbL
Klik om te vergroten...
ojaaa, excusez moi! :flushed:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd jointje erbij kan zware gevolgen hebben..
Vriend van me nam een "gewone" ghbtje en daarna een jointje.. 's ochtends werd ik wakker gemaakt door de honden die aan het blaffen waren. Lag hij daar in zijn eigen kots (zak m&ms) op mijn laptop. Hij kon niet meer vertellen hoeveel g of jointjes hij heeft genomen. Gelukkig was ik daar die hem op zijn zij kon leggen en verzorgen. Ik raad altijd ghb met jointje sterk af omdat het 2 downers zijn.. Gbl is zoveel sterker als je het doet samen met een jointje zorg dat je aub niet alleen bent want dan is er niemand die voor je kan zorgen en dan ben je echt de lul..
wees voorzichtig met G, mensen zien het als onschuldig en weten vaak niet wat voor kracht er in zo'n middeltje kan zitten.

Je dosis hangt af van je dag onthou dat.. De ene keer kan je meer hebben als de andere keer. Begin altijd zeker met gbl op een lage dosis en na 1 uur weer een beetje erbij. zal 1ml dan aanhouden.. als bij jou 2ml al een wazige (slaaproes) uitwerking heeft..

succes..
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#9
angel-devil zei:
idd jointje erbij kan zware gevolgen hebben..
Vriend van me nam een "gewone" ghbtje en daarna een jointje.. 's ochtends werd ik wakker gemaakt door de honden die aan het blaffen waren. Lag hij daar in zijn eigen kots (zak m&ms) op mijn laptop. Hij kon niet meer vertellen hoeveel g of jointjes hij heeft genomen. Gelukkig was ik daar die hem op zijn zij kon leggen en verzorgen. Ik raad altijd ghb met jointje sterk af omdat het 2 downers zijn.. Gbl is zoveel sterker als je het doet samen met een jointje zorg dat je aub niet alleen bent want dan is er niemand die voor je kan zorgen en dan ben je echt de lul..
wees voorzichtig met G, mensen zien het als onschuldig en weten vaak niet wat voor kracht er in zo'n middeltje kan zitten.

Je dosis hangt af van je dag onthou dat.. De ene keer kan je meer hebben als de andere keer. Begin altijd zeker met gbl op een lage dosis en na 1 uur weer een beetje erbij. zal 1ml dan aanhouden.. als bij jou 2ml al een wazige (slaaproes) uitwerking heeft..

succes..
Klik om te vergroten...

woo shit denk dat hij wel iets te veel GHB heeft genomen ik hou nu 1,5 ml (GBL) aan dat had ik dit weekend 2 x op in 1:30 uur en ging goed. en ik weet het je moet erg voorzichtig zijn met die spul vooral gbl erg sterk spul maar wel erg geil dit weekend :hearteyes: :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vraag me adf hoe gevaarlijk ghb is, ga het wss binnenkort ook eens proberen. Maar is het snel dat je gewoon in slaap valt ofzo, als je gewoon een normale dosis van bijvoorbeeld 3 ml pakt? En is het snel dat je gevaar loopt om te sterven? Kwil het wel proberen maar ik ben bang om dalyk gewoon ergens in slaap te vallen, voel je dit aankomen en kan je er iets tegen doen?
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#11
je valt niet zomaar in slaap he zeker niet bij een lage dosis van bv 3 ml als ik jouw was zou ik het de eerste keer gewoon thuis proberen dan weet je voor de volgende keer wat je aankan. Dood ga je zeker niet zomaar zeker niet van GHB alleen. combineer het niet met alcohol of andere drugs, en neem zeker geen 20 ml ghb in 1 keer dan kan je toch wel problemen verwachten :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
mmn zei:
je valt niet zomaar in slaap he zeker niet bij een lage dosis van bv 3 ml als ik jouw was zou ik het de eerste keer gewoon thuis proberen dan weet je voor de volgende keer wat je aankan. Dood ga je zeker niet zomaar zeker niet van GHB alleen. combineer het niet met alcohol of andere drugs, en neem zeker geen 20 ml ghb in 1 keer dan kan je toch wel problemen verwachten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dus het valt allemaal nog wel mee, ik dacht dat je van een od ghb ook wel dood kon gaan. Ik zelf heb het gevoel bij ghb dat als ik bijvoorbeeld 3 ml neem, en dan 2 uur later weer dat het dan al gevaarlijk wordt, en dan bedoel ik niet in combinatie met andere drugs. Of is dit echt te ver gezocht van mij?

En wanneer zal je in slaap vallen ofzo, vanaf welke dosis? Al bijvoorbeeld 1 ml meer dan de normale dosis?
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#13
zoals boven ook al werd gezegt van alleen ghb ga je nie snel dood
alleen in combi met alcohol of andere drugs
verder is het ook verstandig om niet in 1 keer 15ml te nemen

als je zelf het gevoel hebt na 3ml en dan 2 ur later weer dat het gevaarlijk word gewoon niet doen dan :) :P
neem dan 1.5 tot 2.5 ml en kijk hoe dat voelt

in slaap vallen (nok gaan) kan je ook al bij 2ml om het maar zo te stellen
ligt er gewoon aan hoeveel je weegt, of je moe bent of niet en hoe gevoelig je ervoor bent
ik weeg best veel maar ik ben heel erg gevoelig bij 2ml kan ik al behoorlijk vaag zijn
maar 15ml kan ik ook aan :P (was toen denk ik beetje hyper enzo)
ook helpt lopen wel een beetje als je merkt dat je bijna in slaap valt
(op eigen risico :P)
maar ik denk dat als je het zelf bij 3ml houd er nie veel kan gebeuren
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik doe meestal 2,5 uur ofzo tussen m'n buisjes G soms iets langer, soms iets korter ook net afhankelijk van hoe ik me voel en of ik nog andere drugs erbij heb gebruikt
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
Ow oke, dit is wel geruststellend. Dus je kan niet opeens nok gaan terwijl je je niet zo hee moe voelt ofzo, dat je opeens uit t niets neervalt?
Klik om te vergroten...

nee als je een gewone dosis aanhoud niet, neem gewoon ongeveer 1 a 2 uur tussen de dosissen in :hearteyes:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha wat een tekst dosering weet ik gelukkig wel want ik neem gewoon GBL :mrgreen: :openmouth: 1,5 vind ik het lekkerst volgende keer 1,6 ml proberen :hearteyes:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#17
hahahaha.. die 0.01 ml zou niks uitmaken hoor... maar misschien in jouw ogen een hele grote stap verder....
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat je daar zegt, geestelijk nog aanwezig zijn, maar niet meer kunnen bewegen, heb ik al 2 keer gehad, echt raar man. Duurt wel maar 1 minuut, het is niet beangstigend, maar wel raar
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#19
angel-devil zei:
hahahaha.. die 0.01 ml zou niks uitmaken hoor... maar misschien in jouw ogen een hele grote stap verder....
Klik om te vergroten...

niet 0,01 maar 0,1 hoor en dat is toch 7 % meer
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jullie vergeten allemaal 1 ding
!!!!

Je kan de dosis niet bepalen
!!! Degene die het maakt die kan je vertellen hoeveel gram je inneemt..

Gewicht Kg vs. GBL ml : <--- = GBL

50- 60 .......... 0,6-1,2
60- 70 .......... 0,8-1,4
70- 80 .......... 1,0-1,6
80- 90 .......... 1,2-1,8
90-100 .......... 1,4-2,0
100-110 ........ 1,6-2,2


voorbeeld:

Iemand maakt een halve ltr ghb. De 1 gebruikt 175ml gbl voor een halve ltr. Dan kan je gemakkelijk 5ml innemen want dan zit je rond de 2gram per 5ml, maar iemand die kan ook 250 ml of meer gbl erin doen voor een halve ltr ghb dan zit je natuurlijk een stuk hoger.

Dus.... als je het koopt bij een betrouwbaar iemand die verteld je gewoon wat erin zit. Als je het via een vriend die ook weer een vriend heeft en daar de broer van en daar weer zijn achterneef van gaat kopen, weet je het nooit..
Je kan het laten testen (maar wie heeft het geduld), wat ik altijd deed was gewoon 1 buisje van 4 ml innemen, ging altijd goed. Tot van de zomer (andere maker) en ik samen met een vriend hatshiekadee 4 ml innemen, hij ging na ongeveer 20 al kotsend naar de wc (*hij 1.83, 85 kilo* is er gevoeliger voor dan ik *vrouwtje 1.67 56 kilo*) en ging (f) out. Ik snapte er geen drol van!!! Later werd ik wakker, 3 uur verder op de bank. Die fucking g was wel heeééél erg sterk. We hadden maar 2ml nodig om heerlijk te gaan en was natuurlijk wel stukken goedkoper want we deden er langer mee omdat we maar zo weinig nodig hadden...

afijn ik had me lesje wel geleerd
toen. (wel een heerlijk moment het (f)out gaan mits er iemand bij is)...

Als je niet weet wat je in je handen hebt begin dan eerst met 2 a 3ml ghb.
Merk je na 45 min nog helemaal niks dan neem je weer 2ml erbij. Zo kom je een beetje achter je grens van die dag!! Ga niet eigenwijs doen dat als je niks voelt van 2 a 3 ml na 45 min toch maar 4 a 5ml nemen want dan kan het zijn dat je niet meer zo gezellig bent voor de andere persoon en je in slaap
valt!!

Trouwens dood gaan van Ghb ben ik wel van teruggekomen. Je kan alleen van ghb niet doodgaan het de manier waarop!!! Zoals ik eerder beschreef kan je wel stikken in je eigen braaksel. Die vriend had dan wel erbij geblowd, maar toch ook als hij niet geblowd had kwam het vaak voor dat hij moest kotsen. Je moet je voorstellen dat je echt in een hele diepe slaap valt, als daarbij niemand is en je voorover valt (net zoals die vriend) met je hoofd op een tafel en je moet kotsen (je merkt niet dat je kost omdat je in die diepe slaap bent) je dan wel van geluk mag spreken dat er iemand bij je is anders adem je iedere keer je eigen kots weer in.

Hier heb ik een filmpje van iemand die bijna (f) out aan het gaan is. Zijn vrienden zijn erbij die hem toch ook weer wakker houden.
http://www.youtube.com/watch?v=q8PIlwTD6lw
Je kan zien dat hij op zijn rug ligt. Je denkt helemaal geen probleem toch. Als je (f) out gaat en niemand bij je is en je ligt er zo bij en je moet kotsen kan je zelf wel nagaan waar dat heen gaat.. Bij die vriend van me kwam het uit zijn neus en mond!! Je kan er geestelijk misschien wel bijzijn, je hoort alles nog om je heen, maar je kan zelf je lichaam niet meer bewegen. Moet zeggen dan ben je al best wel ver heen hoor. Dit krijg je echt niet door 1 buisje in te nemen.

Wil hiermee mensen niet bang maken.. Ik zelf ben helemaal gek van ghb en van mij mag het uit de kraan komen!!! Je moet alleen goed weten wat je ervan kan verwachten. Mensen nemen vaak iets gewoon in zonder info erover te hebben. En komen ze voor zoiets te staan dan weten ze niet wat ze moeten doen en ga dan vaak naar het ziekenhuis. En zo komen er weer negatieve verhalen in de media over GHB.. Terwijl het toch zo'n heerlijk
middeltje is..en vooral bij
...

jezus zit weer een heel verhaal te schrijven... sorry daarvoor hehe..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."