Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssmaak?

smaak?

39 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#1
kijk bij je eigen gestarte topic zou ik zeggen http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10374
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
anneenna zei:
kijk bij je eigen gestarte topic zou ik zeggen http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10374
Klik om te vergroten...

Weet ik, maar heb nu wél een doseerspuitje, hoeveel ml raad je aan, wil rustig aan beginnen?

EDIT: het ruikt idd chemisch en smaakt zout, als je er lang aan ruikt krijg je hoofdpijn een beetje, normaal?
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
anneenna zei:
dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken
Klik om te vergroten...

Goed maar ik weet dus nog niks over de sterkte he, misschien is die wel heel sterk? En, als ik al hoofdpijn krijg van de geur en de smaak maakte me echt letterlijk een beetje misselijk, hoe kan het effect dan chill zijn? :P
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#5
DarkScope zei:
anneenna zei:
dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken
Klik om te vergroten...

Goed maar ik weet dus nog niks over de sterkte he, misschien is die wel heel sterk? En, als ik al hoofdpijn krijg van de geur en de smaak maakte me echt letterlijk een beetje misselijk, hoe kan het effect dan chill zijn? :P
Klik om te vergroten...
Neem eens een dipje mdma zou ik zeggen...
Je gaat bijna over je nek...maar het gevoel :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
yaaaw zei:
DarkScope zei:
anneenna zei:
dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken
Klik om te vergroten...

Goed maar ik weet dus nog niks over de sterkte he, misschien is die wel heel sterk? En, als ik al hoofdpijn krijg van de geur en de smaak maakte me echt letterlijk een beetje misselijk, hoe kan het effect dan chill zijn? :P
Klik om te vergroten...
Neem eens een dipje mdma zou ik zeggen...
Je gaat bijna over je nek...maar het gevoel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Klopt helemaal.
d
doityourselfLid
01-01-2024, 00:00
#7
DreamWeaver zei:
Ellesdee zei:
DreamWeaver zei:
fragany zei:
dus best altijd mengen met iets van drinken :)

best niet in iets alcoholisch zkr?
Klik om te vergroten...

Je gaat dood vriend. Rustig aan met de alcohol.
Klik om te vergroten...

whahaha
wolla bila jongen iek sweer jou
Klik om te vergroten...

jeweettoch :wink:
Klik om te vergroten...

in sinas gooien dan proef je er (bijna) NIKS van !!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doodkapje zei:
een beetje als sperma dus :grin:
Klik om te vergroten...

Dit weet ik niet en wil ik ook niet weten :grin:

In mijn ervaring is het geurloos, en gewoon zout... ?

over chemisch, rottend, en naar eieren stinkend kan ik niet meepraten... :) gewoon zout
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#9
dus best altijd mengen met iets van drinken :)

best niet in iets alcoholisch zkr?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
rotte eieren en zeezout. Echt, het goorste goedje wat ik ooit door mn keel heb gejast. Smerig spul, maar het effect :hearteyes:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Teveel zien ze wel.
Zeker als ze je proberen wakker te maken en je ligt out. Dan moet je toch met een zeer goede uitleg komen, maar inderdaad, je ziet het imo niet zo erg hard als andere drugs.
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe smaakt en ruikt ghb eigelijk of heeft het geen smaak of geur?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
chemisch en vies

als ik t door vruchtesap heen gooi dan smaakt t net alsof je drankje te lang buiten de koelkast heeft gestaan, in de zon :rolleyes:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zout en Rottend
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
een beetje als sperma dus :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
fragany zei:
dus best altijd mengen met iets van drinken :)

best niet in iets alcoholisch zkr?
Klik om te vergroten...

heb je uberhaubt wel info over ghb gelezen?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
fragany zei:
dus best altijd mengen met iets van drinken :)

best niet in iets alcoholisch zkr?
Klik om te vergroten...

Je gaat dood vriend. Rustig aan met de alcohol.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
DreamWeaver zei:
fragany zei:
dus best altijd mengen met iets van drinken :)

best niet in iets alcoholisch zkr?
Klik om te vergroten...

Je gaat dood vriend. Rustig aan met de alcohol.
Klik om te vergroten...

whahaha
wolla bila jongen iek sweer jou
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
DreamWeaver zei:
fragany zei:
dus best altijd mengen met iets van drinken :)

best niet in iets alcoholisch zkr?
Klik om te vergroten...

Je gaat dood vriend. Rustig aan met de alcohol.
Klik om te vergroten...

whahaha
wolla bila jongen iek sweer jou
Klik om te vergroten...

jeweettoch :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja toch, of niet dan :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."