#1
kijk bij je eigen gestarte topic zou ik zeggen http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10374
anneenna zei:kijk bij je eigen gestarte topic zou ik zeggen http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10374
anneenna zei:dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken
Neem eens een dipje mdma zou ik zeggen...DarkScope zei:anneenna zei:dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken
Goed maar ik weet dus nog niks over de sterkte he, misschien is die wel heel sterk? En, als ik al hoofdpijn krijg van de geur en de smaak maakte me echt letterlijk een beetje misselijk, hoe kan het effect dan chill zijn? :P
yaaaw zei:Neem eens een dipje mdma zou ik zeggen...DarkScope zei:anneenna zei:dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken
Goed maar ik weet dus nog niks over de sterkte he, misschien is die wel heel sterk? En, als ik al hoofdpijn krijg van de geur en de smaak maakte me echt letterlijk een beetje misselijk, hoe kan het effect dan chill zijn? :P
Je gaat bijna over je nek...maar het gevoel![]()
DreamWeaver zei:Ellesdee zei:DreamWeaver zei:fragany zei:dus best altijd mengen met iets van drinken
best niet in iets alcoholisch zkr?
Je gaat dood vriend. Rustig aan met de alcohol.
whahaha
wolla bila jongen iek sweer jou
jeweettoch![]()
Doodkapje zei:een beetje als sperma dus![]()

fragany zei:dus best altijd mengen met iets van drinken
best niet in iets alcoholisch zkr?
fragany zei:dus best altijd mengen met iets van drinken
best niet in iets alcoholisch zkr?
DreamWeaver zei:fragany zei:dus best altijd mengen met iets van drinken
best niet in iets alcoholisch zkr?
Je gaat dood vriend. Rustig aan met de alcohol.
Ellesdee zei:DreamWeaver zei:fragany zei:dus best altijd mengen met iets van drinken
best niet in iets alcoholisch zkr?
Je gaat dood vriend. Rustig aan met de alcohol.
whahaha
wolla bila jongen iek sweer jou

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."