Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssmaak?

smaak?

39 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tss, komt nog wel als je steeds meer gaat gebruiken
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Teveel zien ze wel.
Zeker als ze je proberen wakker te maken en je ligt out. Dan moet je toch met een zeer goede uitleg komen, maar inderdaad, je ziet het imo niet zo erg hard als andere drugs.
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ellesdee zei:
heb je uberhaubt wel info over ghb gelezen?
Klik om te vergroten...


tuurlijk wel maar ik geloof niet alles wat ik lees dus wou ik het gwn nog eens vragen :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
yeah right
er wordt niet voor niks gezegd dat alcohol in combi met g gevaarlijk kan zijn :rolleyes:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#5
mja ok dat wou ik dus weten

en met welke hoeveelheid zou je best starten. Ik heb gelezen dat je niet meer dan 4 ml ineens mag nemen maar mag je dan erna nog bijnemen?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet zeuren maar gewoon drinken
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben er toch liever voorzichtig mee aangezien ik nog thuis woon en mijn ouders niet van mijn druggebruik weten
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
ghb valt niet op hoor thuis, hou je gewoon in een sprite flesje ofzo.
als ze je onder invloed betrappen zeg je gewoon dat je te veel hebt gedronken
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#9
ok bedankt ik ga het nu wel eens een keer proberen :)
binnen een aantal weken heb ik men flesje :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doodkapje zei:
een beetje als sperma dus :grin:
Klik om te vergroten...

Nee totaal anders naar mijn mening. Ik zal niet teveel uitweiden, maar GHB is ranziger :mrgreen:
r
rich29Lid
01-01-2024, 00:00
#11
mja nogal zout:) persoonlijk vind ik het sinaasappelsap wel te drinken....dan heeft het iets weg van vodka-jus. Maar zwaar lekker is het gewoon niet. Ksnap ook echt niet dat mensen dit zogenaamd ongemerkt in hun drankje kunnen hebben zonder het te proeven...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
rich29 zei:
mja nogal zout:) persoonlijk vind ik het sinaasappelsap wel te drinken....dan heeft het iets weg van vodka-jus. Maar zwaar lekker is het gewoon niet. Ksnap ook echt niet dat mensen dit zogenaamd ongemerkt in hun drankje kunnen hebben zonder het te proeven...
Klik om te vergroten...

Ik denk wel als je veel gezopen hebt, en in een rokerige ruimte staat, dan proef je niet veel meer.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
TechNora zei:
rich29 zei:
mja nogal zout:) persoonlijk vind ik het sinaasappelsap wel te drinken....dan heeft het iets weg van vodka-jus. Maar zwaar lekker is het gewoon niet. Ksnap ook echt niet dat mensen dit zogenaamd ongemerkt in hun drankje kunnen hebben zonder het te proeven...
Klik om te vergroten...

Ik denk wel als je veel gezopen hebt, en in een rokerige ruimte staat, dan proef je niet veel meer.
Klik om te vergroten...
wou ik ook net zeggen. of als je shotjes doet, is het binnen voor je er erg in hebt denk ik
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
barry zei:
TechNora zei:
rich29 zei:
mja nogal zout:) persoonlijk vind ik het sinaasappelsap wel te drinken....dan heeft het iets weg van vodka-jus. Maar zwaar lekker is het gewoon niet. Ksnap ook echt niet dat mensen dit zogenaamd ongemerkt in hun drankje kunnen hebben zonder het te proeven...
Klik om te vergroten...

Ik denk wel als je veel gezopen hebt, en in een rokerige ruimte staat, dan proef je niet veel meer.
Klik om te vergroten...
wou ik ook net zeggen. of als je shotjes doet, is het binnen voor je er erg in hebt denk ik
Klik om te vergroten...

Tequila shots, niemand merkt iets.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#15
idd het is toch al niet te drinken tequilla.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
TechNora zei:
Doodkapje zei:
een beetje als sperma dus :grin:
Klik om te vergroten...

Nee totaal anders naar mijn mening. Ik zal niet teveel uitweiden, maar GHB is ranziger :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat ligt aan het mannetje natuurlijk :wink:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Serenity zei:
rotte eieren en zeezout. Echt, het goorste goedje wat ik ooit door mn keel heb gejast. Smerig spul, maar het effect :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zie je dan is GHB dus toch viezer :beer:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op google vind ik overal dat het smaak-en geurloos is, als het wel een geur heeft, is het dan per defenitie iets anders?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat voor een geur heeft het normnaal gezien, of kan deze erg verschillen?
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#20
dat is dus een goed voorbeeld waarom je alles op internet niet gelijk kan geloven
het is dus echt niet smaak en geurloos
ik vind het in een drankje heel zout smaken en puur brand het op je tong met een zuurige zoute smaak
hoe het ruikt...
ik heb hier nix meer bij de hand maar het ruikt gewoon chemisch
als je het ruikt weet je gelijk eigenlijk dat het iets is wat je niet in hoort te nemen
zelfs als ik het had at the momentzou ik er voor jou niet speciaal aan gaan ruiken
wordt kotsmisselijk van de geur

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."