Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"barry zei: op een fuif, waar iedereen was waarvan je liever niet hebt dat ze van je weten dat je drugs doet. er is ooit iemand outgegaan bij een maat van me en toen hadden ze potloden in z'n aars liggen proppen heb ik later gehoord Klik om te vergroten... en?? kon ie ermee schrijven???"
"DreamWeaver zei: Ellesdee zei: DreamWeaver zei: fragany zei: dus best altijd mengen met iets van drinken best niet in iets alcoholisch zkr? Klik om te vergroten... Je gaat dood vriend. Rustig aan met de alcohol. Klik om te vergroten... whahaha wolla bila jongen iek sweer jou Klik om te vergroten... jeweettoch Klik om te vergroten... in sinas gooien dan proef je er (bijna) NIKS van !!"
"zaagmans zei: Jay1970 zei: met alle goede bedoelingen maar als je dit echt voor eigen gebruik wil maken, lees eerst, en lees veel. Veel mensen denken dat het zomaar effe 2 producten bij elkaar gooien is en dan hopla klaar. Hierdoor krijg je dus die toestanden net zoals in Rotterdam waar een zooitje kwakzalvers weer het nieuws halen.... Natrium Hydroxide wat in de meeste gootsteenontstoppers zit kan verontreinigd zijn, met andere woorden er zit niet alleen Natrium Hydroxide in maar kunnen er ook nog andere producten bij zitten om de gootsteen te ontstoppen. Ook is de Natrium Hydroxide in de gootsteenontstopper niet foodgrade wat wil zeggen dat in het productieproces in deze NAOH er zware metalen komen te zitten. Deze zijn op de lange duur enorm slecht voor je lichaam en hechten en stapelen zich op in verscheidene weefsels. Het beste is en blijft als je niet aan foodgrade NAOH kan komen, natrium bicarbonaat te gebruiken ofwel bakzout (zo te halen bij een chinese toko/kruidenier). Het recept is wel iets anders, en bereiding duurt iets langer maar je weet wel zeker dat je geen giftige stoffen tot je neemt. Als je dan toch NAOH wil gebruiken zorg dan dat je electronic grade hebt wat je bijvoorbeeld in een labshop koopt. Kijk is op de website van erowid daar kan je een heleboel lezen en leren... Klik om te vergroten... Gewoon die van het Kruidvat gebruiken. Is zuiver genoeg! Klik om te vergroten... AMEN!"
"cunt zei: ik vroeg me net precies hetzelde af, heb nu al ongeveer een jaar een flesje ghb in m'n la liggen, dus gewoon kamertemp. en vroeg me af hoe goed dat nog werkt en of er niets mis mee kan zijn inmiddels. lijkt me toch niet, maar ff voor de zekerheid..? Klik om te vergroten... ZONDE ZONDE!!!"
"spacekonijn zei: Robdebob zei: spacekonijn zei: dit topic heb ik bijna een jaar geleden gemaakt, spul stond dus al 1 jaar en 4 maandjes in mn kast Klik om te vergroten... En?? Was het nog goed te gebruiken? Klik om te vergroten... ben 4 minuten space geweest en toen in slaap gevallen Klik om te vergroten... haha beetje teveel van het goeie dan!"
"vanavond dus ghb van gbl gemaakt volgens bovenstaand recept. bleeft wel wat witte toestand aan mn roerstaaf hangen is dit normaal? en zo heel dik vond ik het nou ook weer niet? ik heb de ph niet kunnen meten, strips vergeten pff is dit een ramp? of moet je dat toch echt meten voor gebruik en kan dat ook nog als die is afgekoeld?? graag antwoord svp cheers!"
"omg!!! MISSCHIEN VOORTAAN BETER GEWOON DE DONALD DUCK LEZEN"
"DarkScope zei: Ja me too, ik kreeg precies dezelfde. Klik om te vergroten... niet reageren op die stumper!!"
"Enesteene zei: ff vraagje hier... geenzin om t te zoeken... kun je gbl gewoon innemen, of meto dat nog bewerkt? Klik om te vergroten... kan je ook puur nemen maar dan wel de helft van wat je normaal aan ghb neemt."