Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB + Alcohol

GHB + Alcohol

48 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
davie zei:
Er is zeker een kans dat jij die hebt. Er is echt veel op de markt dat vervuild is. GHB maak je met NaOH en gootsteenonstopper bestaat uit bijna 100% NaOH. Daarnaast wordt er niet alleen gootsteenonstopper gebruikt, maar ook iets om inkt mee te verwijderen ofzo.

Ik zou eerder zeggen is er misschien een kans dat jij goed spul hebt. Ik denk dat misschien wel 75% vervuild is als het al niet meer is.

Maar het is niet verstandig om te gaan experimenteren met alcohol en ghb. Dit is geen drugs om je grens mee te gaan testen. Ik vind het ook geen drugs voor het uitgaansleven.
Klik om te vergroten...

Zou ik het eerst laten testen, wilde het eigenlijk vanavond proberen? Grote kans dat er iets levensbedreigends inzit?Het ruikt chemisch en smaakt chemisch en zout. Zoals het hoort dus denk ik.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
davie zei:
Er is zeker een kans dat jij die hebt. Er is echt veel op de markt dat vervuild is. GHB maak je met NaOH en gootsteenonstopper bestaat uit bijna 100% NaOH. Daarnaast wordt er niet alleen gootsteenonstopper gebruikt, maar ook iets om inkt mee te verwijderen ofzo.

Ik zou eerder zeggen is er misschien een kans dat jij goed spul hebt. Ik denk dat misschien wel 75% vervuild is als het al niet meer is.

Maar het is niet verstandig om te gaan experimenteren met alcohol en ghb. Dit is geen drugs om je grens mee te gaan testen. Ik vind het ook geen drugs voor het uitgaansleven.
Klik om te vergroten...

Zou ik het eerst laten testen, wilde het eigenlijk vanavond proberen? Grote kans dat er iets levensbedreigends inzit?Het ruikt chemisch en smaakt chemisch en zout. Zoals het hoort dus denk ik.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een klein beetje is te verwaarlozen, maar voor langere tijd is het wel zinvol om het misschien eerst te laten testen.

Ik denk als je bron betrouwbaar is dat je vanavond gewoon kan gebruiken. Let wel op met doseren, want dat kan weleens misgaan waardoor je misselijk wordt en moet kotsen.

Ik gebruik ook weleens GBL en dat is ook niet al te gezond. Maar ja zoveel dingen zijn giftig. Dat kan er ook nog wel bij :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
davie zei:
Een klein beetje is te verwaarlozen, maar voor langere tijd is het wel zinvol om het misschien eerst te laten testen.

Ik denk als je bron betrouwbaar is dat je vanavond gewoon kan gebruiken. Let wel op met doseren, want dat kan weleens misgaan waardoor je misselijk wordt en moet kotsen.

Ik gebruik ook weleens GBL en dat is ook niet al te gezond. Maar ja zoveel dingen zijn giftig. Dat kan er ook nog wel bij :grin:
Klik om te vergroten...

Oke dankje voor je reactie, is er ook een kans dat het misschien GBL is? of is dat een stuk duurder ofzo? Dat ik uit voorzorg minder neem?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
davie zei:
Het kan altijd GBL zijn, maar dat merk je dan wel waarschijnlijk. Je ruikt dat of proeft dat.

GBL is zeer vloeibaar en GHB meestal wat stroperig of gelig. Ik vind GHB lekker smaken in verhouding tot GBL.

GHB is duurder dan GBL.

Ik weet niet waar je het wil gaan gebruiken. Maar als je uitgaat ben dan wat voorzichtig en begin rustig. Hou echt de tijd in de gaten en let op doseren. Als je thuis blijft, wat ik zelf veel beter vind, kan je beter kijken hoeveel je nodig hebt voor een goed gevoel. Maar ik zou zeker rustig beginnen. Het geeft een beter gevoel om te weinig te pakken in plaats van te veel. Denk ook echt niet ik zal wat meer pakken want voel me dan beter want dat is echt niet zo. Daar gaan veel mensen de fout in.

Veel plezier vanavond.
Klik om te vergroten...

Tnx, we gaan het gewoon buiten doen, beetje rondhangen en wachten op het effect. Dan wss naar de stad, ligt eraan hoe het uitpakt. Beginnen met 1.5 ML ofzo, dan, naar gevoel, steeds 0,5 erbij opfzo.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het kan altijd GBL zijn, maar dat merk je dan wel waarschijnlijk. Je ruikt dat of proeft dat.

GBL is zeer vloeibaar en GHB meestal wat stroperig of gelig. Ik vind GHB lekker smaken in verhouding tot GBL.

GHB is duurder dan GBL.

Ik weet niet waar je het wil gaan gebruiken. Maar als je uitgaat ben dan wat voorzichtig en begin rustig. Hou echt de tijd in de gaten en let op doseren. Als je thuis blijft, wat ik zelf veel beter vind, kan je beter kijken hoeveel je nodig hebt voor een goed gevoel. Maar ik zou zeker rustig beginnen. Het geeft een beter gevoel om te weinig te pakken in plaats van te veel. Denk ook echt niet ik zal wat meer pakken want voel me dan beter want dat is echt niet zo. Daar gaan veel mensen de fout in.

Veel plezier vanavond.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
davie zei:
Het kan altijd GBL zijn, maar dat merk je dan wel waarschijnlijk. Je ruikt dat of proeft dat.

GBL is zeer vloeibaar en GHB meestal wat stroperig of gelig. Ik vind GHB lekker smaken in verhouding tot GBL.

GHB is duurder dan GBL.

Ik weet niet waar je het wil gaan gebruiken. Maar als je uitgaat ben dan wat voorzichtig en begin rustig. Hou echt de tijd in de gaten en let op doseren. Als je thuis blijft, wat ik zelf veel beter vind, kan je beter kijken hoeveel je nodig hebt voor een goed gevoel. Maar ik zou zeker rustig beginnen. Het geeft een beter gevoel om te weinig te pakken in plaats van te veel. Denk ook echt niet ik zal wat meer pakken want voel me dan beter want dat is echt niet zo. Daar gaan veel mensen de fout in.

Veel plezier vanavond.
Klik om te vergroten...

Tnx, we gaan het gewoon buiten doen, beetje rondhangen en wachten op het effect. Dan wss naar de stad, ligt eraan hoe het uitpakt. Beginnen met 1.5 ML ofzo, dan, naar gevoel, steeds 0,5 erbij opfzo.
Klik om te vergroten...

als je hem lekker voelt moet je niet meer bijnemen vaak doe je dit wel en dan neem je teveel wat echt niet prettig is als je wel teveel neemt ga dan niet op een bankje buiten zitten, want dan ga je zitten slapen, want het is niet zoals je normaal als je moe bent in slaap valt dit heb je bijna niet door. neem je teveel ga dan rustig naar huis :hearteyes: :wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mmn zei:
als je hem lekker voelt moet je niet meer bijnemen vaak doe je dit wel en dan neem je teveel wat echt niet prettig is als je wel teveel neemt ga dan niet op een bankje buiten zitten, want dan ga je zitten slapen, want het is niet zoals je normaal als je moe bent in slaap valt dit heb je bijna niet door. neem je teveel ga dan rustig naar huis :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Met de nadruk op GA (en niet rijden)
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flugeltje zei:
mmn zei:
als je hem lekker voelt moet je niet meer bijnemen vaak doe je dit wel en dan neem je teveel wat echt niet prettig is als je wel teveel neemt ga dan niet op een bankje buiten zitten, want dan ga je zitten slapen, want het is niet zoals je normaal als je moe bent in slaap valt dit heb je bijna niet door. neem je teveel ga dan rustig naar huis :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Met de nadruk op GA (en niet rijden)
Klik om te vergroten...

ja dat ZEKER lopen oke maar fietsen en alle andere manieren van vervoer zijn niet goed. fietsen denk je valt wel mee maar ik viel vorige keer ook de helft van de tijd in slaap gelukkig schrik dan steeds weer wakker maar het is toch ERG gevaarlijk om 50 % van de tijd dat je fietst je ogen dicht te hebben. :rolleyes: :hearteyes: :hearteyes: :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ehm... ja... :confused:

Als je te hard gaat, zou ik niet direct naar huis spurten, beter is het om gewoon rustig te blijven zitten met de mensen om je heen die je vertrouwd, en die vast niet allemaal even hard gaan. Die kunnen een beetje op je letten, en bij je blijven als je out gaat. (dat is verder niet erg, duurt een half uurtje, en dan ben je in 1 klap weer klaarwakker, en weet je niet eens meer dat je iets hebt gemist)

Sowieso ben je na een uurtje weer normaal, en dan voel je je gelijk weer echt helemaal goed, dus dan kun je zo weer door! (maar niet gelijk bijnemen, beter is het anderhalf uur te wachten, en dan een net wat kleinere dosis nemen dan de eerste keer ...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind t trouwens geen goede combi. Ik heb nu twee keer gehad dat ik eerst helemaal bezopen was, en toen GHB erin gooide, en toen echt SUPER draaierig werd, alsof je je hoofd keihard heen en weer schud, maar dan zonder dat je dat doet :mrgreen: En toen ging ik out, en daarna was ik misseklijk en moest ik kotsen :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hjeb het gisteren geprobeerd, ik was niet zeker of het ghb of gbl was, of dat het in ieder geval al iets was. het rook wel chemisch en smaakte zout ( dit proef je nauwelijks in een heel glas cole bijvoorbeeld ).

We begonnen daarom met 1,5 ml, als voorzorg, want stel het was GBL of zelfs iets heel anders een heel gevaarlijk middel bijvoorbeeld. Van deze 1,5 ml voelde we bijzonder weinig. Toen na 45 min weer 1,5 ml erbij. We begonnen wel wat te voelen en het voelde een beetje als een opkomende mdma, verder kwam het niet echt. Toen na een half uur 1 ml erbij. We voelde ons wel een beetje meer relaxt, en ik had wat minder kracht in armen + benen leek het wel. Toen na een half uur weer 2 ml erbij, maar steeds kwam het een beetje op: ik kreeg een warme gloed over me heen, werd wat waziger ma dat gevoel was steeds zo weer weg.

Toen besloten we om de rest te pakken, dit was ongeveer nog 2.5-3 ml eneen half uur na die 2 ml. Hierna voelde we wel degelijk wat. Opeens werd ik waziger en begon ik te wankelen een beetje, ik kon net zoals bij alcohol niet echt meer recht lopen, verder waren me ledematen ( vooral mijn benen ) echt verslapt, en ik had een rare waas voor mijn ogen, een beetje zoals bij alcohol, dat je niet alles meer scherp ziet, maar toch net iets anders.

Toen we nog 2 sticks hadden gerookt sloegen deze in als een bom, ik werd echt zwaarder en het leek alsof de zwaartekracht echt toegenomen was. Ik voelde me echt lekker en had ook wel een beetje zon love-feeling, en een lulkick. Maar tegelijkertijd was ik zeker niet wakker, ik had het best moeilijk mijn ogen open te houden en als ik was gaan zitten was ik zeker in slaap gevallen. Geil was ik er niet echt van, een beetje, maar dat heb ik bij elke drug wel.

Ik vond het wel best veel weg hebben van MDMA, kwa gevoel ( love ) maar ook kwa de wazigheid. Het leek wel alsof het de verdovende variant was van mdma ofzo, maar tegelijkertijd had het ook wel wat weg van alcohol, het wankelen, niet scherp zien, beetje dat draaierige gevoel. Verder had ik van die hele lekkere rillingen door me heen opeens ( een beetje zoals bij mdma ), maar echt meer IN mijn lichaam ipv eroverheen, echt van die kriebels meer. Verder had ik ook zon drukkend gevoel in mijn hoofd, en last van nekpijn.

Nu is mijn vraag, is dit na mijn beschrijving te hebben gelezen wss GHB of niet? Op het begin dachten wij namelijk aan vloeibare mdma ofzo, maar daarna voelde het toch wel degelijk anders, maar je weet maar nooit. En áls het GHB is, is het dan per definitie heel slechte, of voel je goede GHB ook bar weinig van als je maar zo weinig neemt, hadden we iets van 4-5 ml in 1 keer moeten nemen?
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha leuke ervaring he duidelijk had je GHB dat is het enigste wat zout is daarom moest je ook meer als 1,5 ml nemen :hearteyes: :wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eckster C zei:
Ghb + alcohol goede combi maar niet overdrijven en af en toe wat water drinken dus ghb +alcohol lekker draaaaien
Klik om te vergroten...

Waarom af en toe water drinken? Heb je daar ook een onderbouwing voor of zeg je dit zomaar ?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flugeltje zei:
Eckster C zei:
Ghb + alcohol goede combi maar niet overdrijven en af en toe wat water drinken dus ghb +alcohol lekker draaaaien
Klik om te vergroten...

Waarom af en toe water drinken? Heb je daar ook een onderbouwing voor of zeg je dit zomaar ?
Klik om te vergroten...

Ik denk omdat GHB ( neem ik aan ) ook vochtuidrijvend is net als alcohol en xtc.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
mmn zei:
haha leuke ervaring he duidelijk had je GHB dat is het enigste wat zout is daarom moest je ook meer als 1,5 ml nemen :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Stel ze hebbene xtra zout toegevoegd om het ghb te laten lijken? ( ik weet ik draaf misschien een beetje door ). Lijkt mijn beschrijving verder op die van ghb-feel? Lijkt ghb ook echt een beetje op mdma en alcohhol ( combinatie beetje ), kwa effect, alleen dan sloompie?

Tnx voor je reactie.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het zelf meer een kruising tussen stoned en dronken zijn. Je wordt er goed wazig van maar je hebt niet de kater van alcohol. je wordt er ook weer niet zo duf van als wiet. Ideaal dus eigenlijk :hearteyes:

Ik vraag me soms echt af waarom ik er niet verslaafd aan ben :mrgreen:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Robdebob zei:
Ik vind het zelf meer een kruising tussen stoned en dronken zijn. Je wordt er goed wazig van maar je hebt niet de kater van alcohol. je wordt er ook weer niet zo duf van als wiet. Ideaal dus eigenlijk :hearteyes:

Ik vraag me soms echt af waarom ik er niet verslaafd aan ben :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Klopt wel, maar ik had vanmorgen het gevoel alsof ik gisteren best veel gdronken had, terwijl het maar 1 wodka red bull was :confused:.
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#19
dat heb je wel eens
niet te veel ghb zorgt ook voor een effect een beetje vergelijkbaar met alcohol
misschien daardoor
ik weet het niet
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#20
@ darkscope: dat is raar, ik heb van de g nooit een kater. Ik voel me vaak de ochtend erna helemaal prima :sunglasses:

@ fluger: in ghb zit natuurlijk ontzettend veel zout. Om dat te compenseren is het aan te raden om wat water te drinken, lijkt me.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."