#1
Robdebob zei:@ darkscope: dat is raar, ik heb van de g nooit een kater. Ik voel me vaak de ochtend erna helemaal prima![]()
@ fluger: in ghb zit natuurlijk ontzettend veel zout. Om dat te compenseren is het aan te raden om wat water te drinken, lijkt me.
Ja ik weet ook niet hoe het kwam, misschien omdat we ook best wat wiet hebben gerookt.