Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB + Alcohol

GHB + Alcohol

48 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Robdebob zei:
@ darkscope: dat is raar, ik heb van de g nooit een kater. Ik voel me vaak de ochtend erna helemaal prima :sunglasses:

@ fluger: in ghb zit natuurlijk ontzettend veel zout. Om dat te compenseren is het aan te raden om wat water te drinken, lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ja ik weet ook niet hoe het kwam, misschien omdat we ook best wat wiet hebben gerookt.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
DarkScope zei:
Nu is mijn vraag, is dit na mijn beschrijving te hebben gelezen wss GHB of niet? Op het begin dachten wij namelijk aan vloeibare mdma ofzo, maar daarna voelde het toch wel degelijk anders, maar je weet maar nooit. En áls het GHB is, is het dan per definitie heel slechte, of voel je goede GHB ook bar weinig van als je maar zo weinig neemt, hadden we iets van 4-5 ml in 1 keer moeten nemen?
Klik om te vergroten...

Vloeibare MDMA :'), van welke planneet komen jullie daar?

Maar goed, dit terzijde. De beschrijving die je geeft is zeker wel GHB. Ik heb er namelijk ook een love-gevoel van, toch zeker op een feestje. Maar ik denk dat je GHB kwalitatief idd niet was wat het moest zijn. Normaal zou je van die dosissen die jij nam al veel vroeger behoorlijk van de kaart moeten zijn, of op zen minst toch goed wat voelen.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#3
DarkScope zei:
Robdebob zei:
@ darkscope: dat is raar, ik heb van de g nooit een kater. Ik voel me vaak de ochtend erna helemaal prima :sunglasses:

@ fluger: in ghb zit natuurlijk ontzettend veel zout. Om dat te compenseren is het aan te raden om wat water te drinken, lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ja ik weet ook niet hoe het kwam, misschien omdat we ook best wat wiet hebben gerookt.
Klik om te vergroten...
Heb ja van wiet tegenwoordig ook al katers? :P niet op jou persoonlijk bedoeld he dark :d
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#4
ahzoooooo sorry ik trek mijn woorden terug ik geef je volledig gelijk
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eckster C zei:
DarkScope zei:
Robdebob zei:
@ darkscope: dat is raar, ik heb van de g nooit een kater. Ik voel me vaak de ochtend erna helemaal prima :sunglasses:

@ fluger: in ghb zit natuurlijk ontzettend veel zout. Om dat te compenseren is het aan te raden om wat water te drinken, lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ja ik weet ook niet hoe het kwam, misschien omdat we ook best wat wiet hebben gerookt.
Klik om te vergroten...
Heb ja van wiet tegenwoordig ook al katers? :P niet op jou persoonlijk bedoeld he dark :d
Klik om te vergroten...

Nee zeker geen katers. Maar als ik echt stevig geblowed heb een avond, ben ik de volgende morgen zeker niet helemaal fit en helemaal kiplekker zoals normaal.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#6
je kan wel degelijk een kater hebben van GHB ze noemen het dan licht hoofdig, maar dat duurt vaak niet lang :P
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
GHB heeft een verdovende werking. Alcohol heeft dat ook. En als je dat gaat combineren kan het wel eens een vervelende uitwerking hebben.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Had gister eerst ongeveer een dopje van 5 ml, een uur tot 1,5 uur later weer zon dopje. Had ook 3 biertjes volgens mij en een whisky cola gedronken. Ik en die andere gast gingen op een gegeven moment super hard, maar kwa gevoel niet té hard, maar hadden echt last van onze maag en hebben dus ook zeker een uur lang regelmatig lopen kotsen. Vervuild of kan ook gewoon door de g komen die last van je maag ( of g+ alci)?
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik ghb gebruik heb ek altijd wel een beetje last van men maag, komt meestal wel door de vieze smaak denk ek, en ik had altijd hele pure ghb, GBL+NaOH zonder enige viezigheid erin (hoe het hoort dus) en ik gebruikte nooit alcohol + ghb. Ik denk dus gewoon dat ik een zwakke maag heb

GHB + Alcohol is geen goeie combinatie, veel te gevaarlijk dus kzou et zeker afraden. Als je goeie GHB hebt ga je al hard genoeg en is alcohol niet meer nodig :wink: :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."