#1
Ghb + alcohol goede combi maar niet overdrijven en af en toe wat water drinken dus ghb +alcohol lekker draaaaien

Robdebob zei:Ik heb wel eens ghb genomen toen ik dronken was. Ik moest keihard kotsen en ben toen in slaap gevallen, gelukkig wel in mn eigen bed... Maar ik heb ook een paar keer gehad dat ik gewoon een beetje aangeschoten was en dan is een buisje ghb erbij best chill, het is alleen ontzettend moeilijk om dat in te schatten, zeker omdat alcohol je nogal overmoedig maakt![]()
davie zei:Er is zeker een kans dat jij die hebt. Er is echt veel op de markt dat vervuild is. GHB maak je met NaOH en gootsteenonstopper bestaat uit bijna 100% NaOH. Daarnaast wordt er niet alleen gootsteenonstopper gebruikt, maar ook iets om inkt mee te verwijderen ofzo.
Ik zou eerder zeggen is er misschien een kans dat jij goed spul hebt. Ik denk dat misschien wel 75% vervuild is als het al niet meer is.
Maar het is niet verstandig om te gaan experimenteren met alcohol en ghb. Dit is geen drugs om je grens mee te gaan testen. Ik vind het ook geen drugs voor het uitgaansleven.
davie zei:Er is zeker een kans dat jij die hebt. Er is echt veel op de markt dat vervuild is. GHB maak je met NaOH en gootsteenonstopper bestaat uit bijna 100% NaOH. Daarnaast wordt er niet alleen gootsteenonstopper gebruikt, maar ook iets om inkt mee te verwijderen ofzo.
Ik zou eerder zeggen is er misschien een kans dat jij goed spul hebt. Ik denk dat misschien wel 75% vervuild is als het al niet meer is.
Maar het is niet verstandig om te gaan experimenteren met alcohol en ghb. Dit is geen drugs om je grens mee te gaan testen. Ik vind het ook geen drugs voor het uitgaansleven.
davie zei:Een klein beetje is te verwaarlozen, maar voor langere tijd is het wel zinvol om het misschien eerst te laten testen.
Ik denk als je bron betrouwbaar is dat je vanavond gewoon kan gebruiken. Let wel op met doseren, want dat kan weleens misgaan waardoor je misselijk wordt en moet kotsen.
Ik gebruik ook weleens GBL en dat is ook niet al te gezond. Maar ja zoveel dingen zijn giftig. Dat kan er ook nog wel bij![]()
davie zei:Het kan altijd GBL zijn, maar dat merk je dan wel waarschijnlijk. Je ruikt dat of proeft dat.
GBL is zeer vloeibaar en GHB meestal wat stroperig of gelig. Ik vind GHB lekker smaken in verhouding tot GBL.
GHB is duurder dan GBL.
Ik weet niet waar je het wil gaan gebruiken. Maar als je uitgaat ben dan wat voorzichtig en begin rustig. Hou echt de tijd in de gaten en let op doseren. Als je thuis blijft, wat ik zelf veel beter vind, kan je beter kijken hoeveel je nodig hebt voor een goed gevoel. Maar ik zou zeker rustig beginnen. Het geeft een beter gevoel om te weinig te pakken in plaats van te veel. Denk ook echt niet ik zal wat meer pakken want voel me dan beter want dat is echt niet zo. Daar gaan veel mensen de fout in.
Veel plezier vanavond.
DarkScope zei:davie zei:Het kan altijd GBL zijn, maar dat merk je dan wel waarschijnlijk. Je ruikt dat of proeft dat.
GBL is zeer vloeibaar en GHB meestal wat stroperig of gelig. Ik vind GHB lekker smaken in verhouding tot GBL.
GHB is duurder dan GBL.
Ik weet niet waar je het wil gaan gebruiken. Maar als je uitgaat ben dan wat voorzichtig en begin rustig. Hou echt de tijd in de gaten en let op doseren. Als je thuis blijft, wat ik zelf veel beter vind, kan je beter kijken hoeveel je nodig hebt voor een goed gevoel. Maar ik zou zeker rustig beginnen. Het geeft een beter gevoel om te weinig te pakken in plaats van te veel. Denk ook echt niet ik zal wat meer pakken want voel me dan beter want dat is echt niet zo. Daar gaan veel mensen de fout in.
Veel plezier vanavond.
Tnx, we gaan het gewoon buiten doen, beetje rondhangen en wachten op het effect. Dan wss naar de stad, ligt eraan hoe het uitpakt. Beginnen met 1.5 ML ofzo, dan, naar gevoel, steeds 0,5 erbij opfzo.

mmn zei:als je hem lekker voelt moet je niet meer bijnemen vaak doe je dit wel en dan neem je teveel wat echt niet prettig is als je wel teveel neemt ga dan niet op een bankje buiten zitten, want dan ga je zitten slapen, want het is niet zoals je normaal als je moe bent in slaap valt dit heb je bijna niet door. neem je teveel ga dan rustig naar huis![]()
![]()
Flugeltje zei:mmn zei:als je hem lekker voelt moet je niet meer bijnemen vaak doe je dit wel en dan neem je teveel wat echt niet prettig is als je wel teveel neemt ga dan niet op een bankje buiten zitten, want dan ga je zitten slapen, want het is niet zoals je normaal als je moe bent in slaap valt dit heb je bijna niet door. neem je teveel ga dan rustig naar huis![]()
![]()
Met de nadruk op GA (en niet rijden)

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."