Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB + Alcohol

GHB + Alcohol

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ghb + alcohol goede combi maar niet overdrijven en af en toe wat water drinken dus ghb +alcohol lekker draaaaien
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe gevaarlijk is dit eigenlijk? Echt zó gevaarlijk als je op verschillende websites leest en hoort. Dat je dan echt kans hebt om dood te gaan, maar dat zeiden ze vroeger ook over mdma tegen mij, ook bullshit gebleken.

En, als, hoe komt dit dan? Door een indirect gevolg van de combinatie, bijvoorbeeld zoals uitdroging bij mdma en alcohol, of door een direct gevolg van de combinatie ?
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#3
100 % zeker weet ik het niet maar het is meer zo in de trend van dat je ervan kan gaan kotsen (alcohol) en dat je van GHB in diepe slaap kan raken waardoor als je dat combineerd je kan stikken in je eigen kots. ik neem er ook wel eens gewoon een biertje bij maar ik denk niet dat het verstandig is om echt veel te gaan drinken totdat je dronken bent

correct me if i'm wrong :hearteyes: :wave:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo'n topic bestaat al :
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2588
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb wel eens ghb genomen toen ik dronken was. Ik moest keihard kotsen en ben toen in slaap gevallen, gelukkig wel in mn eigen bed... Maar ik heb ook een paar keer gehad dat ik gewoon een beetje aangeschoten was en dan is een buisje ghb erbij best chill, het is alleen ontzettend moeilijk om dat in te schatten, zeker omdat alcohol je nogal overmoedig maakt :flushed:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Robdebob zei:
Ik heb wel eens ghb genomen toen ik dronken was. Ik moest keihard kotsen en ben toen in slaap gevallen, gelukkig wel in mn eigen bed... Maar ik heb ook een paar keer gehad dat ik gewoon een beetje aangeschoten was en dan is een buisje ghb erbij best chill, het is alleen ontzettend moeilijk om dat in te schatten, zeker omdat alcohol je nogal overmoedig maakt :flushed:
Klik om te vergroten...

maar waarom wordt er eigenlijk voor deze combi gewaarschuwd omdat het 2 downers zijn ?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je rustig drinkt, maar echt gewoon rustig is er nix aan de hand. Als ik van GHB uitga (want nog niet veel is gebeurd) is het gewoon van te drinken op het tempo als ik normaal zou doen. Dus als je rustig drinkt is er geen probleem.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad, als je rustig drinkt en niet drinkt om echt dronken te worden is er niets aan het handje.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ow oke, dan zit het wel goed. En, ik las hier laatst en in de krant over vervuilde GHB, met een levensgevaarlijke gootsteenomntstopper ofzo?

Is er een grote kans dat ik dat heb ? Of komt dat niet veel voor?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is zeker een kans dat jij die hebt. Er is echt veel op de markt dat vervuild is. GHB maak je met NaOH en gootsteenonstopper bestaat uit bijna 100% NaOH. Daarnaast wordt er niet alleen gootsteenonstopper gebruikt, maar ook iets om inkt mee te verwijderen ofzo.

Ik zou eerder zeggen is er misschien een kans dat jij goed spul hebt. Ik denk dat misschien wel 75% vervuild is als het al niet meer is.

Maar het is niet verstandig om te gaan experimenteren met alcohol en ghb. Dit is geen drugs om je grens mee te gaan testen. Ik vind het ook geen drugs voor het uitgaansleven.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
davie zei:
Er is zeker een kans dat jij die hebt. Er is echt veel op de markt dat vervuild is. GHB maak je met NaOH en gootsteenonstopper bestaat uit bijna 100% NaOH. Daarnaast wordt er niet alleen gootsteenonstopper gebruikt, maar ook iets om inkt mee te verwijderen ofzo.

Ik zou eerder zeggen is er misschien een kans dat jij goed spul hebt. Ik denk dat misschien wel 75% vervuild is als het al niet meer is.

Maar het is niet verstandig om te gaan experimenteren met alcohol en ghb. Dit is geen drugs om je grens mee te gaan testen. Ik vind het ook geen drugs voor het uitgaansleven.
Klik om te vergroten...

Zou ik het eerst laten testen, wilde het eigenlijk vanavond proberen? Grote kans dat er iets levensbedreigends inzit?Het ruikt chemisch en smaakt chemisch en zout. Zoals het hoort dus denk ik.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
davie zei:
Er is zeker een kans dat jij die hebt. Er is echt veel op de markt dat vervuild is. GHB maak je met NaOH en gootsteenonstopper bestaat uit bijna 100% NaOH. Daarnaast wordt er niet alleen gootsteenonstopper gebruikt, maar ook iets om inkt mee te verwijderen ofzo.

Ik zou eerder zeggen is er misschien een kans dat jij goed spul hebt. Ik denk dat misschien wel 75% vervuild is als het al niet meer is.

Maar het is niet verstandig om te gaan experimenteren met alcohol en ghb. Dit is geen drugs om je grens mee te gaan testen. Ik vind het ook geen drugs voor het uitgaansleven.
Klik om te vergroten...

Zou ik het eerst laten testen, wilde het eigenlijk vanavond proberen? Grote kans dat er iets levensbedreigends inzit?Het ruikt chemisch en smaakt chemisch en zout. Zoals het hoort dus denk ik.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een klein beetje is te verwaarlozen, maar voor langere tijd is het wel zinvol om het misschien eerst te laten testen.

Ik denk als je bron betrouwbaar is dat je vanavond gewoon kan gebruiken. Let wel op met doseren, want dat kan weleens misgaan waardoor je misselijk wordt en moet kotsen.

Ik gebruik ook weleens GBL en dat is ook niet al te gezond. Maar ja zoveel dingen zijn giftig. Dat kan er ook nog wel bij :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
davie zei:
Een klein beetje is te verwaarlozen, maar voor langere tijd is het wel zinvol om het misschien eerst te laten testen.

Ik denk als je bron betrouwbaar is dat je vanavond gewoon kan gebruiken. Let wel op met doseren, want dat kan weleens misgaan waardoor je misselijk wordt en moet kotsen.

Ik gebruik ook weleens GBL en dat is ook niet al te gezond. Maar ja zoveel dingen zijn giftig. Dat kan er ook nog wel bij :grin:
Klik om te vergroten...

Oke dankje voor je reactie, is er ook een kans dat het misschien GBL is? of is dat een stuk duurder ofzo? Dat ik uit voorzorg minder neem?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
davie zei:
Het kan altijd GBL zijn, maar dat merk je dan wel waarschijnlijk. Je ruikt dat of proeft dat.

GBL is zeer vloeibaar en GHB meestal wat stroperig of gelig. Ik vind GHB lekker smaken in verhouding tot GBL.

GHB is duurder dan GBL.

Ik weet niet waar je het wil gaan gebruiken. Maar als je uitgaat ben dan wat voorzichtig en begin rustig. Hou echt de tijd in de gaten en let op doseren. Als je thuis blijft, wat ik zelf veel beter vind, kan je beter kijken hoeveel je nodig hebt voor een goed gevoel. Maar ik zou zeker rustig beginnen. Het geeft een beter gevoel om te weinig te pakken in plaats van te veel. Denk ook echt niet ik zal wat meer pakken want voel me dan beter want dat is echt niet zo. Daar gaan veel mensen de fout in.

Veel plezier vanavond.
Klik om te vergroten...

Tnx, we gaan het gewoon buiten doen, beetje rondhangen en wachten op het effect. Dan wss naar de stad, ligt eraan hoe het uitpakt. Beginnen met 1.5 ML ofzo, dan, naar gevoel, steeds 0,5 erbij opfzo.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het kan altijd GBL zijn, maar dat merk je dan wel waarschijnlijk. Je ruikt dat of proeft dat.

GBL is zeer vloeibaar en GHB meestal wat stroperig of gelig. Ik vind GHB lekker smaken in verhouding tot GBL.

GHB is duurder dan GBL.

Ik weet niet waar je het wil gaan gebruiken. Maar als je uitgaat ben dan wat voorzichtig en begin rustig. Hou echt de tijd in de gaten en let op doseren. Als je thuis blijft, wat ik zelf veel beter vind, kan je beter kijken hoeveel je nodig hebt voor een goed gevoel. Maar ik zou zeker rustig beginnen. Het geeft een beter gevoel om te weinig te pakken in plaats van te veel. Denk ook echt niet ik zal wat meer pakken want voel me dan beter want dat is echt niet zo. Daar gaan veel mensen de fout in.

Veel plezier vanavond.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#17
DarkScope zei:
davie zei:
Het kan altijd GBL zijn, maar dat merk je dan wel waarschijnlijk. Je ruikt dat of proeft dat.

GBL is zeer vloeibaar en GHB meestal wat stroperig of gelig. Ik vind GHB lekker smaken in verhouding tot GBL.

GHB is duurder dan GBL.

Ik weet niet waar je het wil gaan gebruiken. Maar als je uitgaat ben dan wat voorzichtig en begin rustig. Hou echt de tijd in de gaten en let op doseren. Als je thuis blijft, wat ik zelf veel beter vind, kan je beter kijken hoeveel je nodig hebt voor een goed gevoel. Maar ik zou zeker rustig beginnen. Het geeft een beter gevoel om te weinig te pakken in plaats van te veel. Denk ook echt niet ik zal wat meer pakken want voel me dan beter want dat is echt niet zo. Daar gaan veel mensen de fout in.

Veel plezier vanavond.
Klik om te vergroten...

Tnx, we gaan het gewoon buiten doen, beetje rondhangen en wachten op het effect. Dan wss naar de stad, ligt eraan hoe het uitpakt. Beginnen met 1.5 ML ofzo, dan, naar gevoel, steeds 0,5 erbij opfzo.
Klik om te vergroten...

als je hem lekker voelt moet je niet meer bijnemen vaak doe je dit wel en dan neem je teveel wat echt niet prettig is als je wel teveel neemt ga dan niet op een bankje buiten zitten, want dan ga je zitten slapen, want het is niet zoals je normaal als je moe bent in slaap valt dit heb je bijna niet door. neem je teveel ga dan rustig naar huis :hearteyes: :wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
mmn zei:
als je hem lekker voelt moet je niet meer bijnemen vaak doe je dit wel en dan neem je teveel wat echt niet prettig is als je wel teveel neemt ga dan niet op een bankje buiten zitten, want dan ga je zitten slapen, want het is niet zoals je normaal als je moe bent in slaap valt dit heb je bijna niet door. neem je teveel ga dan rustig naar huis :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Met de nadruk op GA (en niet rijden)
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flugeltje zei:
mmn zei:
als je hem lekker voelt moet je niet meer bijnemen vaak doe je dit wel en dan neem je teveel wat echt niet prettig is als je wel teveel neemt ga dan niet op een bankje buiten zitten, want dan ga je zitten slapen, want het is niet zoals je normaal als je moe bent in slaap valt dit heb je bijna niet door. neem je teveel ga dan rustig naar huis :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Met de nadruk op GA (en niet rijden)
Klik om te vergroten...

ja dat ZEKER lopen oke maar fietsen en alle andere manieren van vervoer zijn niet goed. fietsen denk je valt wel mee maar ik viel vorige keer ook de helft van de tijd in slaap gelukkig schrik dan steeds weer wakker maar het is toch ERG gevaarlijk om 50 % van de tijd dat je fietst je ogen dicht te hebben. :rolleyes: :hearteyes: :hearteyes: :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ehm... ja... :confused:

Als je te hard gaat, zou ik niet direct naar huis spurten, beter is het om gewoon rustig te blijven zitten met de mensen om je heen die je vertrouwd, en die vast niet allemaal even hard gaan. Die kunnen een beetje op je letten, en bij je blijven als je out gaat. (dat is verder niet erg, duurt een half uurtje, en dan ben je in 1 klap weer klaarwakker, en weet je niet eens meer dat je iets hebt gemist)

Sowieso ben je na een uurtje weer normaal, en dan voel je je gelijk weer echt helemaal goed, dus dan kun je zo weer door! (maar niet gelijk bijnemen, beter is het anderhalf uur te wachten, en dan een net wat kleinere dosis nemen dan de eerste keer ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."