Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB-GEVOEL??

GHB-GEVOEL??

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
G
GHBLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik heb gisteren voor het eerst GHB geprobeerd,
Ik voelde er eerlijk gezegd niet zo veel van
behalve aangeschoten gevoel net als bij alcohol en dat ik diep in slaap viel en echt niks hoorde want toen ik wakker werd had ik echt 20 gemiste oproepen en was er iemand aan de deur geweest.

maarjah is dit normaal? dan kloppen al die verhaaltjes van geil worden niet?
heb ongeveer 2 coladoppen gehad eerst 1tje en na 40min nog 1
en een glas amaretto&ju d'orange
Laat me AUB weten wat ik fout heb gedaan.

Peace :mrgreen:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben geen GHB kenner, maar 2 coladopjes lijkt me redelijk veel voor een beginner. Je zult gewoon even 'out' geweest zijn. Probeer wat minder te nemen ofzo.
G
GHBLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahaha grappenmaker
doe niet aan geven
behalve als je ene dame bent natuurlijk

maar 2 coladopjes te veel?
dit komt omdat ik na 1ste 40min heb gewacht n voelde al wel wat na 20 min maar erg veel was dat niet dus dacht ik 1 dopje erbij kan geen kwaad.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je in Groningen woont, mag je dat spul gerust aan mij geven hoor.

:wink: ?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Twee coladoppen... Waarschijnlijk gewoon waterige troep.

Laten testen voor zekerheid, etc, etc.
G
GHBLid
01-01-2024, 00:00
#6
of het troep was weet ik niet heb wel keihard geslapen en
het het is egt stroperig en troebel wat ze noemen SPERMA-kleur :mrgreen:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
My god, na 20 min nog niet genoeg voelen en een heel coladop bijnemen..

Ben je verwonderd dat je 20 oproepen gemist hebt, je bent ko gegaan maar voelt er niets van :rolleyes:
G
GHBLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha neje joh wasniet KO gewoon in diepe slaap gevallen:P
wnat ik kan me wel gewoon herinderen dat ik zelf op bank wa sgaan liggen maar ik bedoel dat was egt pas na 2 uurtjes na 1ste gebruik
in 2 uurtjes niet veel van effect gevoelt al1 anageschoten zoals ik zei

maar jullie raden aan 1 coladopje?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je op de bank gaat liggen en in slaap vallen noem ik ko, maar goed.

Ik raad aan om je ghb te laten testen. Niemand kan exact tegen jouw zeggen hoeveel je nodig hebt, is van veel te veeel dingen afhankelijk.
Weet je zeker dat je goede ghb hebt,?
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#10
doe maar eens 1 coladopje
of wees slim en haal een spuitje en doe dan 4ml ofsow
en niet na 40 min bij pakken ben je gek
vind het niet gek dat je niet wakker werd van je telefoon
na een uur of 1.5 uur kan je bijpakken en dan minder dan je 1ste dosis
en het is niet zo dat als je ghb neemt je gelijk na 20 min boter geil word ofsow
denk dat je een verkeerde voorstelling hebt van ghb
het is waar dat je er geil van kan worden
naar mijn idee hebben mannen dat vaker
maar bij mij is het zo ik hoef maar een klein beetje geprikkeld te worden en ik word er geil van
maar dat gaat dus niet automatisch
en je kan ook gewoon van ghb genieten
je wordt er relaxter van en je voelt je gewoon beter
en inderdaad je voelt je redelijk aangeschoten
dat plus happy-feelings
mja... zie maar wat je met deze post doet
maar denk zelf dat je wel goede ghb hebt
je gebruikte het alleen niet echt wijs
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Van echte goede G ga je meer happy feelings hebben, geiler zijn, ... voor je nok gaat. de mensen die slechte en goede ghb geprobeerd hebben zullen wel weten waarover ik praat
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn god, 3 uur geslapen na lekker gefeest te hebben. nu verder met de GHB en straks weer op stap. Maar het gevoel dar ik nu van de GHB heb is echt super. Ik heb echt het oude XTC "verliefde" gevoel en ben enorm happy.
groetjes
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
GHB zei:
haha neje joh wasniet KO gewoon in diepe slaap gevallen:P
?
Klik om te vergroten...

Nee joh ik was niet KO, ik was gewoon even in slaap gevallen !!

Echt hoor .... ik hoop dat je zelf beseft dat je echt uit je nekkie lult.

No hard feelings, als er iemand aan klopt en je mist 20 oproepen dan was je goed knock out. Je had overigens ook slecht kunnen vallen of kunnen stikken in je eigen kots.

:hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
GHB zei:
haha neje joh wasniet KO gewoon in diepe slaap gevallen:P
?
Klik om te vergroten...

Nee joh ik was niet KO, ik was gewoon even in slaap gevallen !!

Echt hoor .... ik hoop dat je zelf beseft dat je echt uit je nekkie lult.
Klik om te vergroten...

zit je in een ontkennings fase?....het kan toch echt zijn dat je KO bent gegaan...hoelang heb je liggen "slapen"?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
GHB zei:
haha neje joh wasniet KO gewoon in diepe slaap gevallen:P
Klik om te vergroten...

Hahaha ja dat zei ik ook tegen mn ouders toen ik wakker werd. Die zeiden echter dat ze bijna de ambulance hadden gebeld omdat ik in eerste instantie niet wakker te krijgen was, en toen het eenmaal gelukt was ik ze niet herkende !! Toen hebben ze een vriend van me gebeld die in de zorg werkt en die heeft het uitgelegd. Zelf wist ik hier uiteraard allemaal NIETS van, dacht wel dat mn ouders het vreemd moesten hebben gevdonen, maar daarom ze ik dat ik gewoon sliep. Ik ben dus wakker geweest tijdens mn KO en dat is niet zo lekker gegaan !

Geloof me jij was KO

wikipedia zei:
Bewusteloosheid is een toestand van onnatuurlijk, abnormale slaap waaruit men, in tegenstelling tot de natuurlijke slaap, niet door aanspreken, knijpen of andere zintuiglijke prikkels kan worden gewekt.
Klik om te vergroten...

Kweet niet hoe het het bij jou zit, maar ik word normaal wel wakker van 20 oproepen en een deurbel !

2 cola doppen !! Doe anders ff normaal. als je tussen de 60 en 70 weegt zou ik aanraden om met 3,5-5 ml te beginnen
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb gisteravond sinds lange tijd weer eens GHB gepakt, alleen wist ik niet precies hoe te doseren. Voorzichtig 1 eetlepel (vloeibaar) door wat fris gemengd, en 2 uur later nog eens dezelfde hoeveelheid.
Een half uur na inname van de eerste doses kwam ik in een warme aangename roes, voelde me hierbij extreem happy en werd ontzettend opgewonden. na 2 uur nam het iets af en heb dus de 2e gepakt. hierbij versterkte de roes, en werd te moe om nog opgewonden te zijn en ben na een half uur spacen lekker 2 uurtjes in slaap gevallen. Of dit alleen door de GHB kwam weet ik niet, het was al 6 uur 's ochtends en had tot 2 uur stevig biertjes gedronken.. Al met al vond ik het een hele leuke ervaring, en weet nu hoe ik moet doseren. 1 eetlepel werkt prima zo.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
GHB zei:
haha neje joh wasniet KO gewoon in diepe slaap gevallen:P
?
Klik om te vergroten...

Nee joh ik was niet KO, ik was gewoon even in slaap gevallen !!

Echt hoor .... ik hoop dat je zelf beseft dat je echt uit je nekkie lult.

No hard feelings, als er iemand aan klopt en je mist 20 oproepen dan was je goed knock out. Je had overigens ook slecht kunnen vallen of kunnen stikken in je eigen kots.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

idd als je in slaapvalt en voor een tijd niet wakker te krijge bent
lig je idd nok
heb tijdje terug 3 uurtjes nok gelege
werd wakker en er was niets aan de hand dus

maar ik heb het ook soms
dat ik in slaap val en dat mense die wete dat ik ghb gebruikt heb
me wakker schudde en dan word ik ook direkt wakker
dus dit laatste is wat jij dacht voor te hebbe
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Omg, weer een junk in spé
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weet niet of dit helemaal het goede topic is, maar het gaat ook over "de eerste keer ghb".

Ik ben afgelopen vrijdag naar Awakenings geweest. Nadat ik een slok van een glas met wat er had genomen van een bekende, zei die persoon heel grappig: "er zit wel ghb in".
Ik heb daar toen verder weinig aandacht aan besteedt, omdat ik zoiets had van: "ja natuurlijk, en dat zeg je ook pas nadat ik een slok heb genomen".
Nu begin ik toch te twijfelen of het niet toch zo was, omdat ik me op een gegeven moment niet zo goed begon te voelen. Duizelig, misselijk, het gevoel alsof mijn keel werd dichtgeknepen. Dat soort ongein zeg maar.
Zou dit het effect van die ghb kunnen zijn? Ik heb verder geen drugs gebruikt namelijk. Dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20


Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."