Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB-GEVOEL??

GHB-GEVOEL??

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
GHB zei:
haha neje joh wasniet KO gewoon in diepe slaap gevallen:P
?
Klik om te vergroten...

Nee joh ik was niet KO, ik was gewoon even in slaap gevallen !!

Echt hoor .... ik hoop dat je zelf beseft dat je echt uit je nekkie lult.

No hard feelings, als er iemand aan klopt en je mist 20 oproepen dan was je goed knock out. Je had overigens ook slecht kunnen vallen of kunnen stikken in je eigen kots.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

idd als je in slaapvalt en voor een tijd niet wakker te krijge bent
lig je idd nok
heb tijdje terug 3 uurtjes nok gelege
werd wakker en er was niets aan de hand dus

maar ik heb het ook soms
dat ik in slaap val en dat mense die wete dat ik ghb gebruikt heb
me wakker schudde en dan word ik ook direkt wakker
dus dit laatste is wat jij dacht voor te hebbe
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omg, weer een junk in spé
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet niet of dit helemaal het goede topic is, maar het gaat ook over "de eerste keer ghb".

Ik ben afgelopen vrijdag naar Awakenings geweest. Nadat ik een slok van een glas met wat er had genomen van een bekende, zei die persoon heel grappig: "er zit wel ghb in".
Ik heb daar toen verder weinig aandacht aan besteedt, omdat ik zoiets had van: "ja natuurlijk, en dat zeg je ook pas nadat ik een slok heb genomen".
Nu begin ik toch te twijfelen of het niet toch zo was, omdat ik me op een gegeven moment niet zo goed begon te voelen. Duizelig, misselijk, het gevoel alsof mijn keel werd dichtgeknepen. Dat soort ongein zeg maar.
Zou dit het effect van die ghb kunnen zijn? Ik heb verder geen drugs gebruikt namelijk. Dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4


b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Play_bunny zei:
Weet niet of dit helemaal het goede topic is, maar het gaat ook over "de eerste keer ghb".

Ik ben afgelopen vrijdag naar Awakenings geweest. Nadat ik een slok van een glas met wat er had genomen van een bekende, zei die persoon heel grappig: "er zit wel ghb in".
Ik heb daar toen verder weinig aandacht aan besteedt, omdat ik zoiets had van: "ja natuurlijk, en dat zeg je ook pas nadat ik een slok heb genomen".
Nu begin ik toch te twijfelen of het niet toch zo was, omdat ik me op een gegeven moment niet zo goed begon te voelen. Duizelig, misselijk, het gevoel alsof mijn keel werd dichtgeknepen. Dat soort ongein zeg maar.
Zou dit het effect van die ghb kunnen zijn? Ik heb verder geen drugs gebruikt namelijk. Dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen.
Klik om te vergroten...

zo mense moet je gewoon het hoofd in slaan:confused:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn welgemeende excuses :)

Maar water met een bitter smaakje ben ik nog niet tegengekomen... Zal wel iets Belgisch zijn... :rolleyes:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Play_bunny zei:
Weet niet of dit helemaal het goede topic is, maar het gaat ook over "de eerste keer ghb".

Ik ben afgelopen vrijdag naar Awakenings geweest. Nadat ik een slok van een glas met wat er had genomen van een bekende, zei die persoon heel grappig: "er zit wel ghb in".
Ik heb daar toen verder weinig aandacht aan besteedt, omdat ik zoiets had van: "ja natuurlijk, en dat zeg je ook pas nadat ik een slok heb genomen".
Nu begin ik toch te twijfelen of het niet toch zo was, omdat ik me op een gegeven moment niet zo goed begon te voelen. Duizelig, misselijk, het gevoel alsof mijn keel werd dichtgeknepen. Dat soort ongein zeg maar.
Zou dit het effect van die ghb kunnen zijn? Ik heb verder geen drugs gebruikt namelijk. Dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen.
Klik om te vergroten...
Als het effect van GHB "duizelig, misselijk en het gevoel alsof je keel wordt dichtgeknepen"
zou zijn, zouden we met zn allen snel zijn uitgekeken op de GHB :rolleyes:

Het klinkt logischer dat je niet zo tof voelde omdat er op zulke parties toch altijd minder
zuurstof is en de temperaturen vaak hoog zijn. Zelfs zonder drugs op is het toch wel heftig
voor je lichaam. Maar misschien heb je inderdaad een slok GHB gehad, maar dan nog 1 slok
is geen hele dosis en je eigen angst kan er dan ook voor zorgen dat je niet zo lekker gaat.

Proefde je niets aan het drankje eigenlijk? GHB heeft echt een hele smerige smaak
namelijk en dat merk je meteen :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heldhaftigheid zorgt ervoor dat mensen hun eigen wil gaan desrespecteren :sunglasses:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Antigone zei:
Als het effect van GHB "duizelig, misselijk en het gevoel alsof je keel wordt dichtgeknepen"
zou zijn, zouden we met zn allen snel zijn uitgekeken op de GHB :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Elke drug heeft een andere uitwerking bij een ander persoon. Zo reageer ik niet goed op wiet, dat weet ik van mezelf, maar er zijn legio mensen die het wel gebruiken en die er wel goed op reageren, dus die opmerking vind ik persoonlijk nergens op slaan.

Antigone zei:
Het klinkt logischer dat je niet zo tof voelde omdat er op zulke parties toch altijd minder
zuurstof is en de temperaturen vaak hoog zijn. Zelfs zonder drugs op is het toch wel heftig
voor je lichaam. Maar misschien heb je inderdaad een slok GHB gehad, maar dan nog 1 slok
is geen hele dosis en je eigen angst kan er dan ook voor zorgen dat je niet zo lekker gaat.
Klik om te vergroten...

Dit was niet mijn eerste keer ofzo dat ik naar een feest ging. Ik ben al heel erg vaak naar dit soort feesten geweest en heb hier nog nooit last van gehad. En ben ook niet altijd onder invloed van drugs geweest op die feesten. Als dit de eerste keer zou zijn geweest, ben ik zelf ook wel zo slim om te bedenken dat het daaraan had kunnen liggen. Dan zou je ook kunnen zeggen dat de koelte op zoeken een oplossing zou zijn, maar in dit geval was dat ook geen oplossing. althans, niet een oplossing die hielp, ook daar bleef het.

Ik weet niet over welke angst jij het hebt, maar waar moest ik angstig voor zijn? Ik dacht dat zij een grapje maakte, dus ik heb daar totaal niet over nagedacht. Ik hoorde van een vriend dat er in dat betreffende glas hoogstwaarschijnlijk echt ghb had gezeten doordat hij zich ook niet tof voelde, en hij had wel gecombineerd met andere drugs, aangezien hij het ook niet wist.

Antigone zei:
Proefde je niets aan het drankje eigenlijk? GHB heeft echt een hele smerige smaak
namelijk en dat merk je meteen :beer:
Klik om te vergroten...

Water smaakt altijd bitter/smerig, de ene keer is het dat meer dan de andere keer, dus ja, zou jij daarvan op kijken als water bitter/smerig smaakt?!
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#10
antigone zei:
Water smaakt altijd bitter/smerig
Klik om te vergroten...

:confused: :rolleyes:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Robdebob zei:
antigone zei:
Water smaakt altijd bitter/smerig
Klik om te vergroten...

:confused: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Eeeej, dat was ik niet hoor die schreef dat water altijd bitter/smerig smaakte :grin:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Play_bunny zei:
Elke drug heeft een andere uitwerking bij een ander persoon. Zo reageer ik niet goed op wiet, dat weet ik van mezelf, maar er zijn legio mensen die het wel gebruiken en die er wel goed op reageren, dus die opmerking vind ik persoonlijk nergens op slaan
Klik om te vergroten...
Het was een beetje gekscherend bedoeld, er mee willen aangeven dat dát niet het effect van GHB hoort te zijn :rolleyes:

Antigone zei:
Dit was niet mijn eerste keer ofzo dat ik naar een feest ging. Ik ben al heel erg vaak naar dit soort feesten geweest en heb hier nog nooit last van gehad. En ben ook niet altijd onder invloed van drugs geweest op die feesten. Als dit de eerste keer zou zijn geweest, ben ik zelf ook wel zo slim om te bedenken dat het daaraan had kunnen liggen. Dan zou je ook kunnen zeggen dat de koelte op zoeken een oplossing zou zijn, maar in dit geval was dat ook geen oplossing. althans, niet een oplossing die hielp, ook daar bleef het.

Ik weet niet over welke angst jij het hebt, maar waar moest ik angstig voor zijn? Ik dacht dat zij een grapje maakte, dus ik heb daar totaal niet over nagedacht. Ik hoorde van een vriend dat er in dat betreffende glas hoogstwaarschijnlijk echt ghb had gezeten doordat hij zich ook niet tof voelde, en hij had wel gecombineerd met andere drugs, aangezien hij het ook niet wist
Klik om te vergroten...
Ik kreeg het idee dat je een beetje angstig was geworden bij de gedachte GHB gebruikt te hebben zonder dat je dat wist. Wilde je nergens beledigen ofzo eigenlijk probeerde ik je zelfs gerust te stellen, maar aangezien je daar nogal gebelgd op reageert zal ik er direct mee stoppen :wave:

Antigone zei:
Water smaakt altijd bitter/smerig, de ene keer is het dat meer dan de andere keer, dus ja, zou jij daarvan op kijken als water bitter/smerig smaakt?!
Klik om te vergroten...
Eigenlijk wel ja, ik hou ook niet zo van water, maar het verschil tussen een gewoon glas water en één waar GHB inzit is behoorlijk :grin:

Ik zou het trouwens direct merken als er GHB in het water zit, maar dat heeft ook met herkenning te maken :smoke:
G
GHBLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey,

Ik heb gisteren voor het eerst GHB geprobeerd,
Ik voelde er eerlijk gezegd niet zo veel van
behalve aangeschoten gevoel net als bij alcohol en dat ik diep in slaap viel en echt niks hoorde want toen ik wakker werd had ik echt 20 gemiste oproepen en was er iemand aan de deur geweest.

maarjah is dit normaal? dan kloppen al die verhaaltjes van geil worden niet?
heb ongeveer 2 coladoppen gehad eerst 1tje en na 40min nog 1
en een glas amaretto&ju d'orange
Laat me AUB weten wat ik fout heb gedaan.

Peace :mrgreen:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben geen GHB kenner, maar 2 coladopjes lijkt me redelijk veel voor een beginner. Je zult gewoon even 'out' geweest zijn. Probeer wat minder te nemen ofzo.
G
GHBLid
01-01-2024, 00:00
#15
hahaha grappenmaker
doe niet aan geven
behalve als je ene dame bent natuurlijk

maar 2 coladopjes te veel?
dit komt omdat ik na 1ste 40min heb gewacht n voelde al wel wat na 20 min maar erg veel was dat niet dus dacht ik 1 dopje erbij kan geen kwaad.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je in Groningen woont, mag je dat spul gerust aan mij geven hoor.

:wink: ?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#17
Twee coladoppen... Waarschijnlijk gewoon waterige troep.

Laten testen voor zekerheid, etc, etc.
G
GHBLid
01-01-2024, 00:00
#18
of het troep was weet ik niet heb wel keihard geslapen en
het het is egt stroperig en troebel wat ze noemen SPERMA-kleur :mrgreen:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
My god, na 20 min nog niet genoeg voelen en een heel coladop bijnemen..

Ben je verwonderd dat je 20 oproepen gemist hebt, je bent ko gegaan maar voelt er niets van :rolleyes:
G
GHBLid
01-01-2024, 00:00
#20
haha neje joh wasniet KO gewoon in diepe slaap gevallen:P
wnat ik kan me wel gewoon herinderen dat ik zelf op bank wa sgaan liggen maar ik bedoel dat was egt pas na 2 uurtjes na 1ste gebruik
in 2 uurtjes niet veel van effect gevoelt al1 anageschoten zoals ik zei

maar jullie raden aan 1 coladopje?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."