Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB-GEVOEL??

GHB-GEVOEL??

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Play_bunny zei:
Weet niet of dit helemaal het goede topic is, maar het gaat ook over "de eerste keer ghb".

Ik ben afgelopen vrijdag naar Awakenings geweest. Nadat ik een slok van een glas met wat er had genomen van een bekende, zei die persoon heel grappig: "er zit wel ghb in".
Ik heb daar toen verder weinig aandacht aan besteedt, omdat ik zoiets had van: "ja natuurlijk, en dat zeg je ook pas nadat ik een slok heb genomen".
Nu begin ik toch te twijfelen of het niet toch zo was, omdat ik me op een gegeven moment niet zo goed begon te voelen. Duizelig, misselijk, het gevoel alsof mijn keel werd dichtgeknepen. Dat soort ongein zeg maar.
Zou dit het effect van die ghb kunnen zijn? Ik heb verder geen drugs gebruikt namelijk. Dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen.
Klik om te vergroten...

zo mense moet je gewoon het hoofd in slaan:confused:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn welgemeende excuses :)

Maar water met een bitter smaakje ben ik nog niet tegengekomen... Zal wel iets Belgisch zijn... :rolleyes:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Play_bunny zei:
Weet niet of dit helemaal het goede topic is, maar het gaat ook over "de eerste keer ghb".

Ik ben afgelopen vrijdag naar Awakenings geweest. Nadat ik een slok van een glas met wat er had genomen van een bekende, zei die persoon heel grappig: "er zit wel ghb in".
Ik heb daar toen verder weinig aandacht aan besteedt, omdat ik zoiets had van: "ja natuurlijk, en dat zeg je ook pas nadat ik een slok heb genomen".
Nu begin ik toch te twijfelen of het niet toch zo was, omdat ik me op een gegeven moment niet zo goed begon te voelen. Duizelig, misselijk, het gevoel alsof mijn keel werd dichtgeknepen. Dat soort ongein zeg maar.
Zou dit het effect van die ghb kunnen zijn? Ik heb verder geen drugs gebruikt namelijk. Dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen.
Klik om te vergroten...
Als het effect van GHB "duizelig, misselijk en het gevoel alsof je keel wordt dichtgeknepen"
zou zijn, zouden we met zn allen snel zijn uitgekeken op de GHB :rolleyes:

Het klinkt logischer dat je niet zo tof voelde omdat er op zulke parties toch altijd minder
zuurstof is en de temperaturen vaak hoog zijn. Zelfs zonder drugs op is het toch wel heftig
voor je lichaam. Maar misschien heb je inderdaad een slok GHB gehad, maar dan nog 1 slok
is geen hele dosis en je eigen angst kan er dan ook voor zorgen dat je niet zo lekker gaat.

Proefde je niets aan het drankje eigenlijk? GHB heeft echt een hele smerige smaak
namelijk en dat merk je meteen :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heldhaftigheid zorgt ervoor dat mensen hun eigen wil gaan desrespecteren :sunglasses:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Antigone zei:
Als het effect van GHB "duizelig, misselijk en het gevoel alsof je keel wordt dichtgeknepen"
zou zijn, zouden we met zn allen snel zijn uitgekeken op de GHB :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Elke drug heeft een andere uitwerking bij een ander persoon. Zo reageer ik niet goed op wiet, dat weet ik van mezelf, maar er zijn legio mensen die het wel gebruiken en die er wel goed op reageren, dus die opmerking vind ik persoonlijk nergens op slaan.

Antigone zei:
Het klinkt logischer dat je niet zo tof voelde omdat er op zulke parties toch altijd minder
zuurstof is en de temperaturen vaak hoog zijn. Zelfs zonder drugs op is het toch wel heftig
voor je lichaam. Maar misschien heb je inderdaad een slok GHB gehad, maar dan nog 1 slok
is geen hele dosis en je eigen angst kan er dan ook voor zorgen dat je niet zo lekker gaat.
Klik om te vergroten...

Dit was niet mijn eerste keer ofzo dat ik naar een feest ging. Ik ben al heel erg vaak naar dit soort feesten geweest en heb hier nog nooit last van gehad. En ben ook niet altijd onder invloed van drugs geweest op die feesten. Als dit de eerste keer zou zijn geweest, ben ik zelf ook wel zo slim om te bedenken dat het daaraan had kunnen liggen. Dan zou je ook kunnen zeggen dat de koelte op zoeken een oplossing zou zijn, maar in dit geval was dat ook geen oplossing. althans, niet een oplossing die hielp, ook daar bleef het.

Ik weet niet over welke angst jij het hebt, maar waar moest ik angstig voor zijn? Ik dacht dat zij een grapje maakte, dus ik heb daar totaal niet over nagedacht. Ik hoorde van een vriend dat er in dat betreffende glas hoogstwaarschijnlijk echt ghb had gezeten doordat hij zich ook niet tof voelde, en hij had wel gecombineerd met andere drugs, aangezien hij het ook niet wist.

Antigone zei:
Proefde je niets aan het drankje eigenlijk? GHB heeft echt een hele smerige smaak
namelijk en dat merk je meteen :beer:
Klik om te vergroten...

Water smaakt altijd bitter/smerig, de ene keer is het dat meer dan de andere keer, dus ja, zou jij daarvan op kijken als water bitter/smerig smaakt?!
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
antigone zei:
Water smaakt altijd bitter/smerig
Klik om te vergroten...

:confused: :rolleyes:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Robdebob zei:
antigone zei:
Water smaakt altijd bitter/smerig
Klik om te vergroten...

:confused: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Eeeej, dat was ik niet hoor die schreef dat water altijd bitter/smerig smaakte :grin:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Play_bunny zei:
Elke drug heeft een andere uitwerking bij een ander persoon. Zo reageer ik niet goed op wiet, dat weet ik van mezelf, maar er zijn legio mensen die het wel gebruiken en die er wel goed op reageren, dus die opmerking vind ik persoonlijk nergens op slaan
Klik om te vergroten...
Het was een beetje gekscherend bedoeld, er mee willen aangeven dat dát niet het effect van GHB hoort te zijn :rolleyes:

Antigone zei:
Dit was niet mijn eerste keer ofzo dat ik naar een feest ging. Ik ben al heel erg vaak naar dit soort feesten geweest en heb hier nog nooit last van gehad. En ben ook niet altijd onder invloed van drugs geweest op die feesten. Als dit de eerste keer zou zijn geweest, ben ik zelf ook wel zo slim om te bedenken dat het daaraan had kunnen liggen. Dan zou je ook kunnen zeggen dat de koelte op zoeken een oplossing zou zijn, maar in dit geval was dat ook geen oplossing. althans, niet een oplossing die hielp, ook daar bleef het.

Ik weet niet over welke angst jij het hebt, maar waar moest ik angstig voor zijn? Ik dacht dat zij een grapje maakte, dus ik heb daar totaal niet over nagedacht. Ik hoorde van een vriend dat er in dat betreffende glas hoogstwaarschijnlijk echt ghb had gezeten doordat hij zich ook niet tof voelde, en hij had wel gecombineerd met andere drugs, aangezien hij het ook niet wist
Klik om te vergroten...
Ik kreeg het idee dat je een beetje angstig was geworden bij de gedachte GHB gebruikt te hebben zonder dat je dat wist. Wilde je nergens beledigen ofzo eigenlijk probeerde ik je zelfs gerust te stellen, maar aangezien je daar nogal gebelgd op reageert zal ik er direct mee stoppen :wave:

Antigone zei:
Water smaakt altijd bitter/smerig, de ene keer is het dat meer dan de andere keer, dus ja, zou jij daarvan op kijken als water bitter/smerig smaakt?!
Klik om te vergroten...
Eigenlijk wel ja, ik hou ook niet zo van water, maar het verschil tussen een gewoon glas water en één waar GHB inzit is behoorlijk :grin:

Ik zou het trouwens direct merken als er GHB in het water zit, maar dat heeft ook met herkenning te maken :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."