Antigone zei:
Als het effect van GHB "duizelig, misselijk en het gevoel alsof je keel wordt dichtgeknepen"
zou zijn, zouden we met zn allen snel zijn uitgekeken op de GHB
Elke drug heeft een andere uitwerking bij een ander persoon. Zo reageer ik niet goed op wiet, dat weet ik van mezelf, maar er zijn legio mensen die het wel gebruiken en die er wel goed op reageren, dus die opmerking vind ik persoonlijk nergens op slaan.
Antigone zei:
Het klinkt logischer dat je niet zo tof voelde omdat er op zulke parties toch altijd minder
zuurstof is en de temperaturen vaak hoog zijn. Zelfs zonder drugs op is het toch wel heftig
voor je lichaam. Maar misschien heb je inderdaad een slok GHB gehad, maar dan nog 1 slok
is geen hele dosis en je eigen angst kan er dan ook voor zorgen dat je niet zo lekker gaat.
Dit was niet mijn eerste keer ofzo dat ik naar een feest ging. Ik ben al heel erg vaak naar dit soort feesten geweest en heb hier nog nooit last van gehad. En ben ook niet altijd onder invloed van drugs geweest op die feesten. Als dit de eerste keer zou zijn geweest, ben ik zelf ook wel zo slim om te bedenken dat het daaraan had kunnen liggen. Dan zou je ook kunnen zeggen dat de koelte op zoeken een oplossing zou zijn, maar in dit geval was dat ook geen oplossing. althans, niet een oplossing die hielp, ook daar bleef het.
Ik weet niet over welke angst jij het hebt, maar waar moest ik angstig voor zijn? Ik dacht dat zij een grapje maakte, dus ik heb daar totaal niet over nagedacht. Ik hoorde van een vriend dat er in dat betreffende glas hoogstwaarschijnlijk echt ghb had gezeten doordat hij zich ook niet tof voelde, en hij had wel gecombineerd met andere drugs, aangezien hij het ook niet wist.
Antigone zei:
Proefde je niets aan het drankje eigenlijk? GHB heeft echt een hele smerige smaak
namelijk en dat merk je meteen
Water smaakt altijd bitter/smerig, de ene keer is het dat meer dan de andere keer, dus ja, zou jij daarvan op kijken als water bitter/smerig smaakt?!