#1
die stukjes (korreltjes) zijn bij mij gewoon niet opgelost Noah hoor vaak heb ik 2 a 3 stukjes per 500 ml dus dat is wel te doen

flatron zei:Jorrit je mag echt blij zijn met iemand die je zo'n goede kwaliteit levert!
Zouden meer mensen van moeten zijn die het zo doen, want je komt me toch wat rommel tegen op straat pfff...![]()
utreg zei:Is idd bullshit, is niet heel moeilijk om met beperkte middelen een max % verhouding te krijgen
gewoon een recept volgen en je ken dan beter iets te veel ontstopper + water laten reagen met juiste hoeveel heid gbl
Dan proef je een druppeltje tijdens het maken op je vinger of het echt bijt als bv een battery
Als dat zo is, klein scheut je gbl erbij en nog ff doorroeren en weer testen, dan als je niet dat bijtende voel is dus alle gbl met alle ontstopper gereageerd en heb je eg super stroperige
J0rrit zei:Maar ik vroeg me af die 50 % he, stel het is heel warm en de ghb zet daardoor uit en wordt iets vloeibaarder dus, testen ze dan geen lagere concentratie?
J0rrit zei:Nog een vraag, ik krijg van mijn dealer altijd iets verschillende ghb, de laatste 2 keer steeds iets minder stroperig dan de keer daarvoor terwijl ik alle bij de keren vroeg om die hele stroeperige ( hij maakt het zelf heeft chemisch lab ), nja goed hij zegt dus dat hij het ook niet elke keer precies even sterk kan maken, waarop ik dus denk dat dat bullshit is, want als hij toch steeds precies dezelfde hoeveelheid gbl + naoh toevoegt en laat reageren krijgt hij toch steeds precies hetzelfde? Of naait die me nou en is dit gewoon een excuus om mij voor hetzelfde geld toch iets minder sterke te geven zodat die meer winst heeft !?
Is idd bullshit, is niet heel moeilijk om met beperkte middelen een max % verhouding te krijgen
gewoon een recept volgen en je ken dan beter iets te veel ontstopper + water laten reagen met juiste hoeveel heid gbl
Dan proef je een druppeltje tijdens het maken op je vinger of het echt bijt als bv een battery
Als dat zo is, klein scheut je gbl erbij en nog ff doorroeren en weer testen, dan als je niet dat bijtende voel is dus alle gbl met alle ontstopper gereageerd en heb je eg super stroperige
daar is ook pH papier voor zodat je niet een basische oplossing opdrinkt van pH = 14. Dat alle NaOH gereageerd heeft met alle gbl is geen garantie voor stroperige ghb.Dus als alle gbl reageert met alle naoh heb je heel stroperige? Dit is in een bepaalde verhouding neem ik aan? Maar mijn ghb is wel gewoon ph=7, dus maar dat kan dus ook komen door latere toevoeging van eventueel gbl of naoh ofzo???
Mijn 'dealer' lult dus eigenlijk als die zegt dat die niet altijd dezelfde kan maken? De 1e die hij maakte was extreem stroperig, extreem wit en troebel, en er dreef nog wat poeder in ( deze maakte hij omdat ik met de 1e ghb - die zo was dat alle ghb precies goed opgelost was - terug kwam dat die niet sterk genoeg was ), achteraf heeft die dan miss toch niet genoeg winst gemaakt op die super stroperige, en geeft die me nu dus 'expres' wat minder goede?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."