Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB Geur/Smaak

GHB Geur/Smaak

28 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#1
die stukjes (korreltjes) zijn bij mij gewoon niet opgelost Noah hoor vaak heb ik 2 a 3 stukjes per 500 ml dus dat is wel te doen
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ZOUTZUUR !!! ???? jij rotzooit ook maar wat ana met je leven heah ...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goede GHB, daarmee bedoel ik dus ghb waarbij de NaOH en de GBL helemaal is opgereageerd en lekker stroperig is, heeft deze een juist sterke geur of niet?

Ik heb namelijk ghb die echt heel stroperig is, en ook wel een sterke geur heeft, maar ik heb ook ghb die net iets chemischer ruikt en minder stroperig is, is dat dan juist een teken dat er nog GBL of NaOH inzit of is dit echt niet te zeggen?

Die hele stroperige die ook wel een sterke geur heeft is wel zogezegd gemaakt met GBL Medical Grade, weet niet of dat invloed heeft?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb net de uitslag gekregen van die echt heel erg stroperige met nog ronddrijvende witte puntjes erin ( het ghb poeder neem ik aan ) en die was 50 %, dat moet dus betekenen dat de puurheid waarin nog alles goed oplost nog een stukje lager ligt dus, weet iemand hoeveel dit ongeveer is?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt goede ghb
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja als je m op de kop houdt dan komt die in principe echt super langzaam naar benenede, zo stroperig is die, en is helemaal dik wit met allemaal ronddrijvende stukjes ja. de PH=7 btw, dus das ook heel mooi.
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#7
is zo niet te zeggen of het goede kwaliteit GHB is...

De concentratie is oke
f
flatronLid
01-01-2024, 00:00
#8
Concentratie is wel oke....
Het is maximale concentratie aan GHB dus noem als er stukken in rond drijven toch wel erg OKE...
f
flatronLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jorrit je mag echt blij zijn met iemand die je zo'n goede kwaliteit levert!
Zouden meer mensen van moeten zijn die het zo doen, want je komt me toch wat rommel tegen op straat pfff... :kots:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
flatron zei:
Jorrit je mag echt blij zijn met iemand die je zo'n goede kwaliteit levert!
Zouden meer mensen van moeten zijn die het zo doen, want je komt me toch wat rommel tegen op straat pfff... :kots:
Klik om te vergroten...

Ja het komt ook uit een chemisch lab that's why :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar ik vroeg me af die 50 % he, stel het is heel warm en de ghb zet daardoor uit en wordt iets vloeibaarder dus, testen ze dan geen lagere concentratie?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog een vraag, ik krijg van mijn dealer altijd iets verschillende ghb, de laatste 2 keer steeds iets minder stroperig dan de keer daarvoor terwijl ik alle bij de keren vroeg om die hele stroeperige ( hij maakt het zelf heeft chemisch lab ), nja goed hij zegt dus dat hij het ook niet elke keer precies even sterk kan maken, waarop ik dus denk dat dat bullshit is, want als hij toch steeds precies dezelfde hoeveelheid gbl + naoh toevoegt en laat reageren krijgt hij toch steeds precies hetzelfde? Of naait die me nou en is dit gewoon een excuus om mij voor hetzelfde geld toch iets minder sterke te geven zodat die meer winst heeft !?
u
utregLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is idd bullshit, is niet heel moeilijk om met beperkte middelen een max % verhouding te krijgen
gewoon een recept volgen en je ken dan beter iets te veel ontstopper + water laten reagen met juiste hoeveel heid gbl

Dan proef je een druppeltje tijdens het maken op je vinger of het echt bijt als bv een battery
Als dat zo is, klein scheut je gbl erbij en nog ff doorroeren en weer testen, dan als je niet dat bijtende voel is dus alle gbl met alle ontstopper gereageerd en heb je eg super stroperige
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
utreg zei:
Is idd bullshit, is niet heel moeilijk om met beperkte middelen een max % verhouding te krijgen
gewoon een recept volgen en je ken dan beter iets te veel ontstopper + water laten reagen met juiste hoeveel heid gbl

Dan proef je een druppeltje tijdens het maken op je vinger of het echt bijt als bv een battery
Als dat zo is, klein scheut je gbl erbij en nog ff doorroeren en weer testen, dan als je niet dat bijtende voel is dus alle gbl met alle ontstopper gereageerd en heb je eg super stroperige
Klik om te vergroten...

Dus als alle gbl reageert met alle naoh heb je heel stroperige? Dit is in een bepaalde verhouding neem ik aan? Maar mijn ghb is wel gewoon ph=7, dus maar dat kan dus ook komen door latere toevoeging van eventueel gbl of naoh ofzo???

Mijn 'dealer' lult dus eigenlijk als die zegt dat die niet altijd dezelfde kan maken? De 1e die hij maakte was extreem stroperig, extreem wit en troebel, en er dreef nog wat poeder in ( deze maakte hij omdat ik met de 1e ghb - die zo was dat alle ghb precies goed opgelost was - terug kwam dat die niet sterk genoeg was ), achteraf heeft die dan miss toch niet genoeg winst gemaakt op die super stroperige, en geeft die me nu dus 'expres' wat minder goede?
f
flatronLid
01-01-2024, 00:00
#15
J0rrit zei:
Maar ik vroeg me af die 50 % he, stel het is heel warm en de ghb zet daardoor uit en wordt iets vloeibaarder dus, testen ze dan geen lagere concentratie?
Klik om te vergroten...

Bij een testlab is een constante temperatuur in het laboratorium deze temperatuur wordt speciaal geregeld.

J0rrit zei:
Nog een vraag, ik krijg van mijn dealer altijd iets verschillende ghb, de laatste 2 keer steeds iets minder stroperig dan de keer daarvoor terwijl ik alle bij de keren vroeg om die hele stroeperige ( hij maakt het zelf heeft chemisch lab ), nja goed hij zegt dus dat hij het ook niet elke keer precies even sterk kan maken, waarop ik dus denk dat dat bullshit is, want als hij toch steeds precies dezelfde hoeveelheid gbl + naoh toevoegt en laat reageren krijgt hij toch steeds precies hetzelfde? Of naait die me nou en is dit gewoon een excuus om mij voor hetzelfde geld toch iets minder sterke te geven zodat die meer winst heeft !?
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad niet makkelijk om iedere keer hetzelfde te maken, de reactie vindt plaats op minimaal 100*C dus het water wat erbij zit verdampt als een tiet.
Als jij waarschijnlijk 50ml verdampt heb je wel weer de ghb zoals je hem de eerste keer kreeg, er is namelijk een omslagpunt waarbij je bij 50ml minder ineens gigantisch veel kristallen hebt ronddrijven en bij een paar ml meer dan is het helemaal helder. Dus het zal echt niet om winst gaan bij jouw dealer en denk dat als je zo blijft zeuren dat jouw dealer die je in principe hele goede ghb levert dalijk zegt dat je maar iemand anders moet zoeken.

Is idd bullshit, is niet heel moeilijk om met beperkte middelen een max % verhouding te krijgen
gewoon een recept volgen en je ken dan beter iets te veel ontstopper + water laten reagen met juiste hoeveel heid gbl

Dan proef je een druppeltje tijdens het maken op je vinger of het echt bijt als bv een battery
Als dat zo is, klein scheut je gbl erbij en nog ff doorroeren en weer testen, dan als je niet dat bijtende voel is dus alle gbl met alle ontstopper gereageerd en heb je eg super stroperige
Klik om te vergroten...

Ten eerste recept = synthese, neem aan dat als hij een lab heeft echt wel de goede molverhoudingen met elkaar kan laten reageren dus daar zal het niet aan liggen. Een druppeltje proeven.... :rolleyes: daar is ook pH papier voor zodat je niet een basische oplossing opdrinkt van pH = 14. Dat alle NaOH gereageerd heeft met alle gbl is geen garantie voor stroperige ghb.
Dit ligt volledig aan in hoeveel water je de NaOH oplost.

Dus als alle gbl reageert met alle naoh heb je heel stroperige? Dit is in een bepaalde verhouding neem ik aan? Maar mijn ghb is wel gewoon ph=7, dus maar dat kan dus ook komen door latere toevoeging van eventueel gbl of naoh ofzo???

Mijn 'dealer' lult dus eigenlijk als die zegt dat die niet altijd dezelfde kan maken? De 1e die hij maakte was extreem stroperig, extreem wit en troebel, en er dreef nog wat poeder in ( deze maakte hij omdat ik met de 1e ghb - die zo was dat alle ghb precies goed opgelost was - terug kwam dat die niet sterk genoeg was ), achteraf heeft die dan miss toch niet genoeg winst gemaakt op die super stroperige, en geeft die me nu dus 'expres' wat minder goede?
Klik om te vergroten...

Als je pH = 7 dan heeft alles met elkaar gereageerd, dit kan komen door latere toevoeging van gbl of NaOH maar dit doet er niet toe of dit uberhaupt gebeurd is.
Je dealer lult naar mijn mening niet uit zijn nek, zoals ik al eerder heb gezegd is het een kwestie van een paar ml meer of minder waardoor het kan omslaan van volledig helder tot compleet wit en vol kristallen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flatron zeer bedankt voor je post, heb veel bijgeleerd, zo te zien lult mijn dealer inderdaad niet nee. Ik heb nu weer nieuwe, en deze is lekker wit/troebel met veel ronddrijvende kristallen, zeer goede ghb dus weer! Was inderdaad een beetje aan het zeuren omdat ik dacht dat hij heel makkelijk PRECIES dezelfde kon maken weer. Bied mijn excuses wel aan want ik mag eigenlijk van geluk spreken dat ik zon goede g kan regelen, en ook nog eens PH neutraal en voor een goede prijs!

Ik dacht zelf altijd dat dat heel geleidelijk ging dat oplossen, dus zo is die heel helder, zo drijft er een heel klein beetje in, zo ietstjes meer enz. Maar als er inderdaad zon omslagpunt is dan gaat het inderdaad niet om de winst. En wat bedoel jij met heel helder, bedoel je dan gewoon doorzichtige water kleur? Of toch een beetje troebel/wit kleur maar toch GEEN ronddrijvende stukjes? En als er echt heel veel kristallen in ronddrijven wordt die op een gegeven moment gewoon melkkleur?

En wel het enige nadeel aan die ronddrijvende stukjes is dat, als je de ghb een tijdje laat staan, ze naar de bodem zakken, zo moet je dus steeds even goed schudden voordat je iets inschenkt!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog een vraag. Heb nu ook stroperige ghb waar ook shit in ronddrijft, dit zakt wel naar de bodem helaas ma na een beetje schudden maakt dan niet uit. Alleen heb deze ook gehad gisteren maar voelde raar genoeg echt helemaal niet veel van 5,5 ml in vergelijking met de vorige ghb, deze was net zo wit troebel, alleen zonder ronddrijvende deeltjes ( minder sterk dus aannemelijk ), toch lijk ikl hier minder van te voelen, maar kan miss ook omdat ik over de hele avond toch wel ertussen door heb gegeten, en red bull heb gedronken, vanmorgen nam ik ook gwn 3 hele buisjes binnen 3 uur, wel met 2 sterke koppen koffie ( of dit uberhaupt effect heeft ). Is het zo dat stroeprige ghb en met ronddrijvende deeltjes gewoon bijna zeker weten sterker is dan met niet ronddrijvende deeltjes, of kan dat ook liggen aan de puurheid van de ghb poeder zelf ofzoiets? Of lag het wss toch aan andere factoren dan de ghb?

Hij msaakt ook echt EXTREEM zout, alsof er gewoon echt een pot zout in is geflikkerd.
Ik vind dit toch een beetje 'suspicious' ghb.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#18
ff proeve, smaakt het naar oorsmeer x1000 dan is het goed :P
smerige troep
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat veroorzaakt die zoute smaak bij GHB eigenlijk?
Betekent sterkere GHB= Zoutere GHB?
Heb nu GHB die is iets minder sterk maar lijkt zouter te smaken zelfs, echt naar zeezout.
Heeft de PH daar iets mee te maken misschien?

Ook drijven al die kristalletjes naar beneden, als ik dan flink schudt is er niet meer doorheen te kijken maar ook niet echt super wit, meer grijs/wit, is dit normaal?

Hopelijk weet iemand het antwoord op mijn vragen!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet je dat zeker? naoh is namelijk vloeibaar en kan dus eigenlijk geen kristallen vormen in de GHB?

Die niet-opgeloste deeltjes zijn dus zeer waarschijnlijk gewoon ghb-kristallen!!!( moet haast wel! )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."