Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB Geur/Smaak

GHB Geur/Smaak

28 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
mmn zei:
mijn noah is niet vloeibaar hoor je rekent het toch in grammen :xtc:
Klik om te vergroten...

Het kan dat die ook als vaste stof te verkrijgen is dat weet ik verder niet. Maar drijvende witte puntjes in je GHB zijn dus waarschijnlijk gewoon NAOH? Maar mijn GHB is wel PH 7, betekent dat niet dat alle NAOH is omgezet dan?
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#2
hannus zei:
ff proeve, smaakt het naar oorsmeer x1000 dan is het goed :P
smerige troep
Klik om te vergroten...
ik vind het zelf meer naar verrotte oesters x 1000 smaken :tearsofjoy:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#3
J0rrit zei:
mmn zei:
mijn noah is niet vloeibaar hoor je rekent het toch in grammen :xtc:
Klik om te vergroten...

Het kan dat die ook als vaste stof te verkrijgen is dat weet ik verder niet. Maar drijvende witte puntjes in je GHB zijn dus waarschijnlijk gewoon NAOH? Maar mijn GHB is wel PH 7, betekent dat niet dat alle NAOH is omgezet dan?
Klik om te vergroten...

ik weet het ook niet de ene keer heb ik ghb die is wat zout en de andere keer smaakt het iets minder zout (meer naar gbl) met ongeveer het zelfde recept, wat is nou beter ik weet het niet
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
welk zuur kan k er het beste bij gooien als de gun te basisch is en waar kan ik dat gemakkelijk krijgen?
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
gedistileerd water bij knikkeren te koop bij o.a. praxis ( mocht ik dit niet noemen verwidjer ik het wel weer ) ...

,aar goed nogmaals ga zelf niet lopen klote ....

en over dta çhemisch' lab dat vidn ik pure onzin ...kijk bij xtc en bij speed daar heb je nou echt lab spul voor nodig !!! ghb niet ..

weet je waar mijn chemisch lab is ??? in mijn keuken daar ken ik het zo fixen !!! en die constatne temperatuur ook bullshit niet eens nodig en heeft geen reactie op het maken van de ... of je nu met min 30 ghb staat te maken of met 45 graden ... uiteindelijk moet de gbl eerst rerageren met je naoh en je gedistilleerd water ... dat water damp je er zoveel mogelijk uit hierdoor word die dikker ( logisch het hele vloeibare goedje verdwijnt het hele stropigere goedje blijft en word dikker ) maar zorg dat je ghb uiteindelijk met alleen deze vloestoffen en punt berijkt van een ph 7 ... en dta alles opgelost is ...

@ jorrit zoals ik heir ook las kwam iemand aan met op 500 ml blijven er 3 stukjes naoh in zitten, boeiend ofso maakt die kerel er van .... ff voro de duidelijkheid !!! natrium lost op in water het is een polaire stoffen ( hier als je niet weet wat polair is http://nl.wikipedia.org/wiki/Polair )

naoh zou hier als het (bijna) puur is (99,99% naoh gebruiken wij voor dat goedje ) dus ook 99,99% moeten oplossen die andere 0,01% zou mogelijk ook kunnen oplossen maar ik zou niet weten wat die andere 0,01 % aan stof is ... wle weet ik dat als je het over zo kliene substantie heb en je gooit zeg maar wat 30 gram naoh op 500 ml ghl dat je een microscoop die 1000x vergroot moet pakken om te zien of er wel of niets in drijft zo klein moeten die stukejs zijn ...

jorrit je zat dus met andere woordne gewoon goed.... het zou vermoedelijk poeder kunnen zijn dat er is ontstaan door een wat te lange reactie ... indien je deze hebt laten testen en er is niets verkeerds uit te test gekomen is dat het dus ook ...

pak maar is een bekertje met water ... gooi daar maar is zout in ...overdrijf maar lekker ... een glas watt 200ml bevat kan zeker 20 gbram zout te zich nemen ( waarschijnlijk nog wel meer ) na een paar seconde zoniet 1 minuut zal alle zout zijn opgelost !!! ZOUT (NAOH) KAN HET DUS NOOIT ZIJN IN JE GHB WAT RONDDRIJFT !!!


DAT IS UITGESLOTEN !!!

greetzzz gtje
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke thanks, ik heb er net wat zoutzuur bij gegooid dat we hier hadden staan, had dit nog niet gelezen maar op aanraden van die gast zelf, zo ontstaat er dus h20 van OH- en NaCL van de na en cl-. Dadelijk even ph meten.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#7
die stukjes (korreltjes) zijn bij mij gewoon niet opgelost Noah hoor vaak heb ik 2 a 3 stukjes per 500 ml dus dat is wel te doen
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
gtje zei:
ZOUTZUUR !!! ???? jij rotzooit ook maar wat ana met je leven heah ...
Klik om te vergroten...

HCL zorgt ervoor dat de PH lager wordt en dus richting de 7 gaat als het goed is? Nee ik drink er heus niet zomaar van. Maar er is een overschot aan NaOH, de ph is namelijk héél hoog. Bij toevoegen van HCL wordt OH- omgezet in H2O en ontstaat er NaCL ( keukenzout ). Dit klopt toch gewoon neem ik aan?
m
milfhunterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed, ik zal even duidelijkheid scheppen (ik weet niet volledig wat hier allemaal gezegd is, dus vergeef het me als ik iets zeg wat als gezegd geweest is):

Sterke ghb is stroperig, er zit immers weinig water in.
Zwakkere ghb is vloeibaar, daar zit veel water in.

Heb je zwakke ghb, dan kan je die sterker maken door goed op te warmen zodat het water verdampt.
Je zal zien dat er een soort korst ontstaat, bovenop het vloeibare. (blijf je het water lang genoeg verdampen, dan wordt de korst dikker en verdwijnt het water bijna volledig, dan krijg je het "ghb-poeder" dat sommige proberen op te snuiven)

Meng je die korst met het vloeibare, dan krijg je die populaire "ghb met vlokken in".

MAAR: verwarm je deze ghb met vlokken in (zonder er extra water aan toe te voegen), dan verdwijnen deze vlokken (wel, ze lossen op he) en ziet de ghb eruit als "gewone zwakke ghb", terwijl de sterkte natuurlijk niet veranderd is.

DUS: vlokken zijn geen garantie voor goede ghb, stroperigheid echter wel.

Ik raad je zelfs aan om deze vlokken eruit te verwarmen, want je zal merken dat die vlokken zakken naar de bodem van je flesje en daar moeilijk weg te krijgen zijn. Dit zorgt voor een ongelijke sterkte in het flesje (de onderkant zal potenter zijn dan de vloeibare bovenkant).

Aight? :wink:

Nu moet ik toegeven dat ik deze tekst met veel pretentie en zelfzekerheid geschreven heb, terwijl ik eigenlijk maar een van de zovele thuiskokers voor eigen gebruik ben.
Mocht er iemand fouten opmerken in mijn tekst, verbeter gerust!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."