Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het wordt wel degelijk nog gebruikt die term. Kan het ook hallucineren noemen maar het gaat niet alleen daarom het zijn alle effecten bij elkaar van psychomimetiek. Maar het is gewoon een term niet lariekoek."
"Hardstylelover zei: Ik heb gehoort per 5ml ongeveer 3 gram ? Ik heb 2 liter gbl ,1000 gram NoAH en 2 liter gedestilleerd water Klik om te vergroten... Wat betreft de 3g per 5ml dat hangt helemaal af van de concentratie. Maar ga uit van wat jij hebt 2 liter gbl en 1000g NaOH gebruikt. De molmassa van gbl is 86,09g/mol en van NaOH is de molmassa 39,99g/mol Jij hebt dus: 2000/86.09 = 23.23 mol gbl gebruikt 1000/39,99 = 25.00 mol NaOH gebruikt. [Even tussendoor modus] Was je pH wel precies 7, aangezien je iets teveel NaOH gebruikt hebt (25-23.23 = 1.77 mol = 71g teveel). [/Even tussendoor modus] Je moet uitgaan van de hoeveelheid gbl omdat je die in ondermaat gebruikt hebt. 23.23 mol gbl geeft 23.23 mol ghb. 1 mol NaGHB weegt 127.10g dus: 127.10g/mol X 23.23 mol = 2952.53g NaGHB poeder. Waarom zou je alcohol nodig hebben martijnhotdog??? Het is veel makkelijker om het gewoon met water te maken en uit te kristalizeren door in te dampen aangezien het smeltpunt van NaGHB op 123*C ligt. Hoe je het moet doen: GHB maken zoals je dat gedaan hebt altijd al dan zet je het op het fornuis en zorg je dat al het water verdampt is, je moet dus ongeveer 2 kg minder over hebben ( 2liter = 2kg ) en dan is dus al je water verdampt. Het zal wel vloeibaar blijven omdat de NaGHB een vaste stof is met een smeltpunt van 123*C dus je zult niet ineens een blok in je pan zien, wel bij afkoelen omdat je in je pan uiteindelijk alleen nog maar gesmolten pure NaGHB hebt. Dus schat in hoeveel water je moet verdampen en als al het water weg is dan laatje het afkoelen en heb je pure NaGHB poeder."
"Aangezien GHB een zout is zal het niet oplossen in ethanol dus daarom als GHB zich vormt in ethanol als oplosmiddel ipv water dan zal het meteen neerslaan. Maar goed dit is gevaarlijker omdat ethanol brandbaar is en duurder is dan water. je moet het ook goed droog koken en dan in een luchtdichte verpakking bewaren. Dan wordt het nog veel minder poeder, en droog poeder ook. Snap zowieso uberhaupt niet waarom pep nat is, het is gewoon een droge vaste stof waarom zou iemand het nat maken...dan moet je het eerst weer laten drogen"
"inferno33 zei: Ik weet het niet 100% zeker maar ik heb een sterk vermoeden dat er bij de productie van pep een vloeistof(als ik me goed herinner ether) gebruikt wordt, wat dus na de reactie een oplossing/neerslag zal geven, en dan is het makkelijk die een beetje nat te laten. Staat ook weer leuk. Over de GHB, even uit laten koken kan idd, al lijkt de ethanol manier me beter, wel zou ik dan terpentine oid gebruiken en gewoon goed laten drogen... Stukje goedkoper dan pure ethanol regelen. Klik om te vergroten... ----- pure ethanol wordt niet voor niks gebruikt, dit word gebruikt vanwege het relatief lage kookpunt. Terpentine kookt op 150-190°C. Hier zullen dus altijd restjes van over blijven, en dat is dus het laatste wat je dus wilt hebben in je ghb. Ethanol is trouwens niet duur...."
"Concentratie is wel oke.... Het is maximale concentratie aan GHB dus noem als er stukken in rond drijven toch wel erg OKE..."
"Jorrit je mag echt blij zijn met iemand die je zo'n goede kwaliteit levert! Zouden meer mensen van moeten zijn die het zo doen, want je komt me toch wat rommel tegen op straat pfff..."
"Beste allemaal, Neem aan dat de meeste van jullie pihkal wel kennen, hierin zijn veel verschillende soorten psychedelische middelen (phenethylamines) gesynthetiseerd. Nu heeft SWIM 3-methoxy-4-isopropoxy-phenethylamine gesynthetiseerd, heeft iemand een idee wat het effect van deze stof zou zijn? 3,4-dimethoxyphenethylamine is een analoog van adrenaline, maar is niet actief. Groeten Flatron."
"Je vergist je met 3,4-dimethoxyphenetylamine. Dit zat inderdaad in de urine van schizofrene mannen, maar achteraf bleek dat artikel in de literatuur onzin te zijn omdat het ook gevonden werd in personen die geen schizofrenie hadden. De exacte verklaring zal ik nog posten. Bij dit molecuul wat nieuw is zit op de 4 positie een isopropoxy groep waardoor hij sterisch iets meer gehinderd is en daardoor waarschijnlijk beter in de receptor pocket past. :P"
"Voor zover bekend zijn er wel al vrijwilligers dus tsja En wat betreft de activeit van de stof uit Structure-Activity Relationships studies (SAR) blijkt dat op de 4 positie een hydrofobe groep moet zitten voor een potent hallucinogeen, in dit geval zit er een isopropoxy groep, deze is nog hydrofober dan een methoxy welke bij mescaline erop zit. Dit belooft dus veel goeds, maar het blijft wetenschap dus niets valt echt te voorspellen."
"Daar heb je je advocaat voor, die zoekt uit of er stukjes ontbreken uit het PV, of dat er een ander persoonsnummer boven het PV staat dan degene die je aangehouden heeft. Dan moet er nog een zaakoverzicht zijn en een brondocument welke uit 5 pagina's moet bestaan zo niet dan klopt er al iets niet."