Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gebruik jij ?

hoeveel gebruik jij ?

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
zo te horen heb jij een leuk weekend achter de rug hehe:P :beer:
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#2
mmn zei:
jip maandag weet ook niet wat dit is :wave: :rockband:
Klik om te vergroten...


owja tis al maandag lol hehe srry :) en wilt er iemand nu antwoorden :) zou een leuke topic worde hehe :) grtz goeie maandag :)
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#3
essiej666 zei:
zo te horen heb jij een leuk weekend achter de rug hehe:P :beer:
Klik om te vergroten...


inderdaad beetje te zwaar denk ik :tongueout: ben wat trager
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
flugellover zei:
hoe oud ben je ? 23

hoe lang gebruik je ? GHB? 3 jaar

welke dosering gebruik je ? 2 kleine flugeldopjes, heel kleine doseringen

fijnste ervaring ? Na een zware sportinspanning een klein beetje ghb :hearteyes:

slechtste ervaring ? ko gaan in een supermarkt in en in het verkeer .... (domme fouten waaruit ik wel veel geleerd heb


nog iets aan toe te voegen ???
Ghb is gewoon het lekkerste dat er is dat je lichaam niet te hard sloopt
Klik om te vergroten...

...
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hoe oud ben je ?
19

hoe lang gebruik je ?
1 jaar

welke dosering gebruik je ?
3,5/4 ml

fijnste ervaring ?
Tijdens sex, na een nachtje spacen van de xtc of speed of paddo's weet ik het wat, na een dik technofeest

slechtste ervaring ?
nokkie gegaan in de trein, tijdens stagevergadering, tijdens avond eten, tijdens sex. etc :grin:

nog iets aan toe te voegen ???
Ghb is een heerlijk goedje, maar het loopt sneller uit de hand dan je denkt (bij mij dan.. gelukkig wel wat van geleerd)
m
milfhunterLid
01-01-2024, 00:00
#6
flugellover zei:
hoe oud ben je ? 18

hoe lang gebruik je ? 5 maanden

welke dosering gebruik je ? begin met 5 tot 6 ml, dan telkens per 2ml bijnemen

fijnste ervaring ? in de trein met mp3-speler: muziek klinkt enorm lekker + lichaam is in extase

slechtste ervaring ? geen!


nog iets aan toe te voegen ???

GHB is erg tof + ik merk er weinig slechte effecten (geestelijk en mentaal) van.
Klik om te vergroten...
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flugeltje zei:
Daarom is ghb ook zo verslavend, je merkt er mentaal en lichaamlijk bijna geen negatieve dingen van.
Klik om te vergroten...

idd het is een gevaarlijk goedje ...maar ooooh zo goed e :) maar door dit forum weet ik ook beter te doseren maar het nock gaan is oooh zo fijn hehe :tongueout: maar zondag was ik toch wel eens te aant gaan hoor :tongueout:
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#8
flugellover zei:
hoe oud ben je ? 20

hoe lang gebruik je ? ghb al wel een tijdje eerste x was ik 15 jaar en dan paar maanden nog eens dan nog eens ik gebruik niet dagelijks...ik geef men lichaam altijd wel beetje voor te herstellen vitamientjes enz....maar op heel die tijd toch zeker al een dikke liter.. liter half op heel men leven....maar waneer ik rust van de ene drug ga ik wel op een andere :tongueout: als ik werk gebruik ik niet dus vakanties en weekends zijn gevaarlijk :)

welke dosering gebruik je ? cola dopje dan nog 1 na een tijdje...enz...dus denk ik een 5 ml

fijnste ervaring ? seks on ghb rulezzz en het moment van bijna nock gaan mmmm lekker

slechtste ervaring ? mmm 2 jaar geleden op feesje nock gegaan voor dikke 5/6 uur en in men broek gepist hehe ... wist er niets van,en deze zondag zwaar nock gegaan bijna niet ademen bijna geen hartslag enz..niets van gemerkt maar vriendin wel ( dan word het gevaarlijk maar heb mijn lessen wel uit die ervaringen geleerd :tongueout:


nog iets aan toe te voegen ??? ghb is lekker maar niet overdrijven
Klik om te vergroten...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Knock gaan vind ik absoluut niet fijn. Die vermoeidheid, met moeite nog recht kunnen blijven staan, geen fatsoenlijke gesprekken meer kunnen voeren, vechten tegen de slaap....

Als je op 5 jaar 1.5l ghb gebruikt heb je het volgens mij nog goed in de hand
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flugeltje zei:
Knock gaan vind ik absoluut niet fijn. Die vermoeidheid, met moeite nog recht kunnen blijven staan, geen fatsoenlijke gesprekken meer kunnen voeren, vechten tegen de slaap....

Als je op 5 jaar 1.5l ghb gebruikt heb je het volgens mij nog goed in de hand
Klik om te vergroten...


tnx mja ieder zijn eige dingetje vind het wel eens fijn om te doen :) hoeveel heb jij op 3 jaar dan al gebruikt :wink:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
danm 1,5 l op 5 jaar ??? dat ken ik neit geloven ... dat is per week 5,7 ml ( oftewel misschien 2 doseringen ) ... kun je dat echt ??? terwijl je ghb zelf ziet als iets heerlijk godelijks ...

mensen sie dit gebruiken om mij heen gebruiken echt gruwelijk veel soms een kwart liter met zijn 2en in 1 week tijd .... maar ja eigenlijk zie ik dat met alle drugs om me heen het word of neit gebruikt of gruwelijk veel :confused:


greetzzz gtje
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#12
gtje zei:
danm 1,5 l op 5 jaar ??? dat ken ik neit geloven ... dat is per week 5,7 ml ( oftewel misschien 2 doseringen ) ... kun je dat echt ??? terwijl je ghb zelf ziet als iets heerlijk godelijks ...

mensen sie dit gebruiken om mij heen gebruiken echt gruwelijk veel soms een kwart liter met zijn 2en in 1 week tijd .... maar ja eigenlijk zie ik dat met alle drugs om me heen het word of neit gebruikt of gruwelijk veel :confused:


greetzzz gtje
Klik om te vergroten...

zeg het toch soms gebruik ik veel dan weer minder...en het is godelijk moet ik daarom super veel achter 1 pakke dan rek ik liever dak in weekend lekker door kan gaan...en kan herstellen maar mensen als de mensen rond u zouden er echt verslaafd aant graken niet goed bezig man
gebruik met maten....ik kan van de ene dag op de andere zegge heb niks nodig ...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou het doen met mate, als ik het al deed.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
tsjaa ik weet het iedereen zijn eigen meug van roken ga jeo ok dood en je voelt er eignelijk niet zoveel van laat ze zich dan maar dood zuipen aan bijv ghb dan hebben ze er iig nog wat aan gehad zo zie ik het altijd maar ..

ach en verstand kotm met de jaren wie weet bij deze boyzzz ook

greetzzz gtje
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#15
laatste maanden weer meer .... zaterdag kwart liter gaan hale nog maar 40 ml over nu donderdag dus5 dagen 210 ml op :confused: dus beetje te hard aant gaan denk ik....maar heb al geprobeert voor te stoppe trug en geen probleem alleen wat steken aan men lever :tongueout: hehe
heeft er nog iemand zo hard gegaan met ghb ?? :) ik gebruik altijd 5 ml per x na uurtje 2 uurtjes nog is 5 en zo blijven we door gaan e ?, zou ik trug ff moeten stoppen ???
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoe oud ben je ?
16 (maar ik gebruikte toen ik 15 was)

hoe lang gebruik je ?
Halfjaarte gebruikt.

welke dosering gebruik je ?
6ml. en 2uur later weer 2.

fijnste ervaring ?
In de auto zitten onder G :openmouth: de lichten..

slechtste ervaring ?
Het wakkerschieten, en niet meer kunnen slapen dus douchen etc. en nog niet kunnen slapen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Daarom is ghb ook zo verslavend, je merkt er mentaal en lichaamlijk bijna geen negatieve dingen van.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan ik niet op enkele liters juist zeggen :flushed:
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoe oud ben je ?

hoe lang gebruik je ?

welke dosering gebruik je ?

fijnste ervaring ?

slechtste ervaring ?


nog iets aan toe te voegen ???
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: weten jullie dit

Wat een verschrikkelijk lange zin. :wink:


edit: topic is veranderd dus slaat mijn reactie nu kant noch wal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."