Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gebruik jij ?

hoeveel gebruik jij ?

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou het doen met mate, als ik het al deed.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
tsjaa ik weet het iedereen zijn eigen meug van roken ga jeo ok dood en je voelt er eignelijk niet zoveel van laat ze zich dan maar dood zuipen aan bijv ghb dan hebben ze er iig nog wat aan gehad zo zie ik het altijd maar ..

ach en verstand kotm met de jaren wie weet bij deze boyzzz ook

greetzzz gtje
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#3
laatste maanden weer meer .... zaterdag kwart liter gaan hale nog maar 40 ml over nu donderdag dus5 dagen 210 ml op :confused: dus beetje te hard aant gaan denk ik....maar heb al geprobeert voor te stoppe trug en geen probleem alleen wat steken aan men lever :tongueout: hehe
heeft er nog iemand zo hard gegaan met ghb ?? :) ik gebruik altijd 5 ml per x na uurtje 2 uurtjes nog is 5 en zo blijven we door gaan e ?, zou ik trug ff moeten stoppen ???
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe oud ben je ?
16 (maar ik gebruikte toen ik 15 was)

hoe lang gebruik je ?
Halfjaarte gebruikt.

welke dosering gebruik je ?
6ml. en 2uur later weer 2.

fijnste ervaring ?
In de auto zitten onder G :openmouth: de lichten..

slechtste ervaring ?
Het wakkerschieten, en niet meer kunnen slapen dus douchen etc. en nog niet kunnen slapen.
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
zo te horen heb jij een leuk weekend achter de rug hehe:P :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."