Robdebob zei:
BROWSER zei:
Atropa zei:
Iedereen die net als ik verslaafd is geweest weet dat dit nòg riskanter is dan heroine, omdat je organen niet zonder kunnen, met name je hart stopt er echt mee als je niet afbouwd.
Lichamelijke afkicks als ziekelijk zweten, trillen beven zware koorts en eventueel delirium met echte hallucinaties zijn nog niet eens zo erg als je hart dat langzaam steeds stroever begint te lopen.
Iemand die denkt cold Turkey te kunnen afkicken, zal zich daaraan lelijk verbranden.
Je hebt als zwaar verslaafde echt een liter nodig om compleet clean te kunnen worden, als je geen GHB meer hebt, kan dat een doderit worden.
dit is echt gelul man, ben zelf meerdere keren cold turkey gestopt, ook van GBL, gebruik xanax om af te kicken, maar dat je dood gaat is pure onzin.
en als ik je om bewijzen vraag kom je zeker met vage amerikaanse artikelen over bodybuilders.
nogmaals, ik spreek uit ervaring.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik kan je wel vertellen dat cold turkey stoppen met het stimuleren van GABA receptoren kan leiden tot een gigantisch tekort aan inhiberende neurotransmitters. Hierdoor zal je centrale zenuwstelsel behoorlijk overprikkeld raken, waardoor je hart op hol kan slaan. Nu kan je dat wel verminderen door medicijnen te nemen die ook op de GABA-receptoren werken, zoals benzo's als xanax, maar als je hier geen beschikking over hebt kan het best wel een gevaarlijke onderneming zijn om ineens te stoppen.
Hopelijk komt het bij niet zo ver, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat GHB geen HEERLIJK goedje is
Het gekke is dat ik dus wel eens ben gestopt na langdurig 27/7 gebruik en de afkick ècht cold turkey deed.
de afkick sucks big time en je komt ook op een punt dat je iss denkt dat je doodgaat.
MAAR als je je goed voorbereid, jezelf rustig weet te houden en jezelf niet gek maakt, duren die hartklopppingen op z'n hoogst een half à 1 uur, daarna word je weer rustig.
het is alleen zo dat iedereen zich laat leiden door zijn angst/ paniek. (logisch, ikzelf de eerste 3x ook.)
maar dan heb je een punt bereikt dat je erboven gaat staan en het gewoon laat gebeuren, ik heb toen ervaren dat het elke keer stukken makkelijker ging.
je eigen angst maakt het ondraaglijk, de angst dat je doodgaat.
toen ik dit eenmaal achter de rug had (terwijl ik wel xanax had) kon ik uiteindelijk na 2 dagen niet normaal bewegen, ik verkrampte, pas op dat moment heb ik de xanax gepakt.
kunst is om de juiste mensen erbij te hebben die je door dat ene uurtje heen slepen.
dat is eigenlijk mijn boodschap, mensen roepen en lezen dat als je zomaar stopt je dood neervalt. ja uit pure angst dat je doodgaat ja.