Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, ernstig geval. het vage is wel, dat ik opzoek was naar gras + hand. (omdat ik opzoek was naar muziek van de greenmile). omdat ik even het jaar doorliep, en spontaan lichtjes depressief werd. over je beste vriend, erg jammer en gevoelsmatig moeilijk. Heb het (helaas) meegemaakt met een goede vriendin. zij is nu "of the world". Ik heb haar veel kansen gegeven. (tot met gesprekken met tranen toe; zowel van mijn kant als van haar).maar het moet uit hem/haar zelf komen. anders emergis of andere zorg inschakelen. Zowel hij als jij gaat er na een tijd aan kapot (ik heb in ieder geval 3 weken moeten herstellen). heb dat jaar veel verloren aan winst, schoolwerk etc etc. ik hoop dat ik je geholpen heb,anders moet je nog maar vragen stellen of zo. gyuri"