Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBoete/straf ghb bezit

Boete/straf ghb bezit

20 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben vorige week opgepakt met ongeveer 80-100 ml GHB bezit.

weet iemand wat ik kan verwachten aan straffen/boetes?

bedankt
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#2
^^^^

Das een beetje te weinig info.
Hoe oud ben je?
Is dit de eerste keer? Wat heb je nog lopende van zaken?
Is de aanklacht die je ten laste word gelegd enkel naar eigen gebruik toe?
Waren er minderjarigen aanwezig indien je zelf ouder dan 18 bent?
Heb je een advocaat? Zo ja: pro deo?
Ben je gepakt tijdens het aanmaken van die 100 ml ? (wss niet)
Zonder ook maar enig idee te hebben, van de achtergrond gok ik op 20 uur CAD en misschien een werkstraf. Geldboete zou nog mee moeten vallen.
Maar das echt een blinde gok zonder te weten hoe of wat.
Neem een advocaat in vertrouwen, en toon berouw als je moet voorkomen.
Verder hangt het ook nog eens af van de rechter zijn gemoedstoestand...
(als zijn hond net is overredendoor een zwalpende vloei-freak ben jij de pineut) :grin:
f
flatronLid
01-01-2024, 00:00
#3
Berouw tonen wil niet altijd helpen, hiermee toon je je eigen schuld aan.
Het zal waarschijnlijk wel ondubbelzinnig aangetoont zijn dat bovengenoemde persoon dit bij zich had, maar als je een goede advocaat hebt en je blijft ontkennen of je laat het feit in het midden zonder echt te bekennen dan valt er moeilijk een straf uit te delen.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#4
^^^^

En hoe kun je iets ontkennen of in het midden laten wanneer er een pv is van opgesteld?
Dan moet je of kunnen aantonen dat er fouten zijn gemaakt bij de inbeslagname door de agent in kwestie, anders heb je toch geen poot om op te staan.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
100 stokslagen en dwangverpleging.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
flatron zei:
Berouw tonen wil niet altijd helpen, hiermee toon je je eigen schuld aan.
Het zal waarschijnlijk wel ondubbelzinnig aangetoont zijn dat bovengenoemde persoon dit bij zich had, maar als je een goede advocaat hebt en je blijft ontkennen of je laat het feit in het midden zonder echt te bekennen dan valt er moeilijk een straf uit te delen.
Klik om te vergroten...
"hallo meneer de rechter, ik heb die moord dus echt niet gepleegd"
"nee echt niet meneer de rechter"

"Oke, u wordt vrijgesproken van deze moord, omdat u het blijft ontkennen"

Wat ben jij een achterlijke zeg :rolleyes:
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd, zo werkt het natuurlijk niet...

Als je op heterdaad betrapt wordt is meneer de agent getuige, dus ontkennen heeft dan totaal geen zin.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op heterdaad heeft ontkennen geen zin. Maar ontkennen kom je met veel weg.
Een kennis van me is zo van 17 inbraken weggekomen terwijl hij spullen had thuisstaan van in het huis.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe ben je betrapt geweest ?
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#10
xtc4fun zei:
ik ben vorige week opgepakt met ongeveer 80-100 ml GHB bezit.

weet iemand wat ik kan verwachten aan straffen/boetes?

bedankt
Klik om te vergroten...

ja die hoeveelheid gooi je niet zo ff op eigen gebruik vrees ik...
als het je eerste keer is zal je er waarschijnlijk met een boete van ongeveer 500 euro vanaf komen...
Als ik jou was zou ik zeggen dat je verslaafd bent en elke dag zoveel nodig hebt bla bla :tearsofjoy:
ikzelf ben es met een flugel gepakt,en door mijn gebabbel ben ik eraf gekomen met 100 euro boete..
ik weet niet wat je in je verklaring hebt staan,maar dat is wel funest!
nou,succes drmee :wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat moet ik dan zeggen als met mijn 1l gepakt word ? En het is echt voor eigen gebruik :openmouth:
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#12
Flugeltje zei:
Wat moet ik dan zeggen als met mijn 1l gepakt word ? En het is echt voor eigen gebruik :openmouth:
Klik om te vergroten...

Zorgen dat je daar niet mee gepakt word,je neemt toch geen liter mee op stap of voor een avondje?En als je met grote hoeveelheden gepakt word,je bent verslaafd :wink:
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#13
er staat ook veel informatie op de site:http://www.om.nl..hier staan de hoogte van de boetes en vragen over drugbezit..lees ditt even goed door dan weet je precies wat je hetbest zeggen kan.. :wave:
f
flatronLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zeg niet dat je het moet ontkennen, je moet niks zeggen.
Geen verklaring afleggen, als je in een verklaring zegt ja ik heb dat bij me maar blablabla
Dan heb je gelijk al een bekentenis afgelegd en je schuld bekent.
Je kunt beter geen verklaring afleggen en een advocaat het verder laten regelen, en die laten zoeken na fouten.
Maar goed als jullie het beter weten, dan zij het zo.
En bij een moord is een heel ander soort zaak dan dit soort dingen, dus daarmee vergelijken heeft ook geen zin.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
flatron zei:
Ik zeg niet dat je het moet ontkennen, je moet niks zeggen.
Geen verklaring afleggen, als je in een verklaring zegt ja ik heb dat bij me maar blablabla
Dan heb je gelijk al een bekentenis afgelegd en je schuld bekent.
Je kunt beter geen verklaring afleggen en een advocaat het verder laten regelen, en die laten zoeken na fouten.
Klik om te vergroten...
Jah dat is allemaal wel prima, maar jij zegt dit:
maar als je een goede advocaat hebt en je blijft ontkennen of je laat het feit in het midden zonder echt te bekennen dan valt er moeilijk een straf uit te delen.
Klik om te vergroten...
En dat is natuurlijk dikke bullshit. Ookal hou jij je bek, dan kunnen ze alsnog straf uit delen hooor... het was namelijk gewoon een heterdaadje
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tuurlijk, alsof je alles ontkent het bezit plots niet mer illegaal zou zijn
K
KnikkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben aangehouden met 1 potje(4ml) die in een tube zat. Maar ik had gezegd dat het iets anders was en het kwam opzich best geloofwaardig over maar nou hebben ze het meegenomen om te laten testen. Nou zei die dat die dan later nog procesverbaal kon maken en denk je dat ze ook wel de moeite nemen voor 1 potje?
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Crap wat zou het geven als je in de periode waarin dat er een onderzoek tegen je loopt wegens verkoop van psychotrope stoffen nog eens tegen de lamp zou lopen met 20 ltr ghb.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
quotethemadraven zei:
Crap wat zou het geven als je in de periode waarin dat er een onderzoek tegen je loopt wegens verkoop van psychotrope stoffen nog eens tegen de lamp zou lopen met 20 ltr ghb.
Klik om te vergroten...

50 € onmiddelijk te betalen, dan mag je verder.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#20
50 € onmiddelijk te betalen, dan mag je verder
Klik om te vergroten...

Tenzij je een kaart hebt "verlaat de gevangenis zonder te betalen" waarschijnlijk? :tearsofjoy:

Het is eigenlijk bijna altijd de kleine of middelgrote garnaal die ze weten te pakken.
De producenten van de grondstoffen of de pharmaceutische multinational's worden met rust gelaten.
Als je het topje van de ijsberg gezien hebt van de benzo's die er op straat te koop zijn, dan weet je ook dat dit onmogelijk allemaal via smoesjes bij de doc of vervalste recepten kan komen.
Ben in andere tijden mensen tegengekomen die een pallet Valium te koop hadden... zoiets kan onmogelijk zomaar ongemerkt verdwijnen tenzij je het niet wil zien.
Of kent er hier iemand een arts die je 1.000.0000 Roche'kes per keer voorschrijft? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."