#1
xtc4fun zei:ik ben vorige week opgepakt met ongeveer 80-100 ml GHB bezit.
weet iemand wat ik kan verwachten aan straffen/boetes?
bedankt
ja die hoeveelheid gooi je niet zo ff op eigen gebruik vrees ik...
als het je eerste keer is zal je er waarschijnlijk met een boete van ongeveer 500 euro vanaf komen...
Als ik jou was zou ik zeggen dat je verslaafd bent en elke dag zoveel nodig hebt bla bla
ikzelf ben es met een flugel gepakt,en door mijn gebabbel ben ik eraf gekomen met 100 euro boete..
ik weet niet wat je in je verklaring hebt staan,maar dat is wel funest!
nou,succes drmee
