Kun je ghb en een jointje tegenlijkertijd gebruiken?
Of is dat gevaarlijk?
#2
het is bij alle keren nog goed gegaan , maar ik blow overal bij :P
#3
THC is niet actief op de receptoren die de essentiële lichaamsfuncties reguleert (Ademhaling, Hartslag etc) en heeft geen synergetisch effect met GHB.
Uiteraard kan het natuurlijk wel zo zijn dat je er gedesoriënteerd van raakt (oppassen in welke omgeving je bent), maar zolang je je houd aan de veilige marges van GHB is het geen probleem.
#4
Wiet+GHB=Win
Ik heb gezegd.
#5
De 2 stoffen zijn prima te combineren.
#6
Dankjewel voor de antwoorden!!
Het zal thuis gebeuren
#7
Dit was mijn Focking Favrit, nadat mijn dosis ghb weer binnen was kon ik het toch niet meer laten om naar de shop te gaan.
#8
Relaxte combo! Heerlijke apatische roes, het voelt bijna als een drug op zich.
#9
ben er geen fan van. als ik g pak en daarna een j rook worden bij mij de nadelige effecten zoals misselijkheid en duizeligheid enorm versterkt.. ook word ik er gewoon extreem lam van op zo'n moment...
#10
Haha is best wel lekker om dan een jointhe te roken krijg je van die heerlijke afdraaiers van met een weedjointje dan he. Hasj vind ik dan ook erg lekker te roken minder afdraaiers en t smaakt dan gewoon erglekker !!!
#11
Alhoewel bij G en een joint met wiet en hash, het mij hoofdpijn geeft "the day after". Oja dan heb ik het over 4,4 ml G + wiet & hash combi trouwens..
Het zal vast per persoon verschillen natuurlijk
Oja, let wel op dat je fijn moteriek niet heel lekker loopt (mis grijpen en geen balans kunnen houden)
#12
Ik blow nooit, dus misschien dat ik daarom toen ik eens een jointje rookte na het innemen van een paar ml GHB, alleen nog maar door de kamer heen kon kruipen. Ik word normaal trouwens best para van blowen, maar in combo met G werd ik dat niet.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.