#1
kvind dit wel goede actie, k weet niet echt veel van GHB en ga me er ook niet in verdiepen omdat het me niks lijkt. Bovendien hoor je soms van die erge verhalen wat er gebeurd is onder invloed van GHB..
jcutter123 zei:Jij bent niet echt humaan he?
jcutter123 zei:Jij bent niet echt humaan he?
Flugeltje zei:Wat een kuttopic. Slotje ?

DreamWeaver zei:Dit topic zorgt voor niks anders dan stigmatisering van GHB en afschrikkende propaganda die wij hier zo verafschuwen.
DreamWeaver zei:Dit topic zorgt voor niks anders dan stigmatisering van GHB en afschrikkende propaganda die wij hier zo verafschuwen.
Van ghb ga je, net zoals aaaaaaaaaaaaaalle drugs, maar ook (bijna) alle andere dingen dood als je TE VEEL pakt. Het zit m in het teveel, niet in wat er achter komt.

TechNora zei:Het is ook onzin dat mensen op dit forum door één zo'n verhaal gelijk een afkeer zouden krijgen tegen GHB... Ik schat de gemiddelde df'er toch iets hoger in....
dollegekske zei:kvind dit wel goede actie, k weet niet echt veel van GHB en ga me er ook niet in verdiepen omdat het me niks lijkt. Bovendien hoor je soms van die erge verhalen wat er gebeurd is onder invloed van GHB..
TechNora zei:Ja, en wat wil je daarmee zeggen? Ikzelf kan over het algemeen best verstandig omgaan met drugs, maar ik zie mezelf niet als onschendbaar...
TechNora zei:DreamWeaver zei:Dit topic zorgt voor niks anders dan stigmatisering van GHB en afschrikkende propaganda die wij hier zo verafschuwen.
Bullshit!Positieve informatie staat er met bakken op dit forum. Ook dat zou je dan propaganda, of stigmatisering kunnen noemen.
Haar lichaam kon de zeer zware detox, die GHB nu eenmaal met zich meebrengt, niet aan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."