#1
Hahaha met jou ben ik het elke keer niet eens.
Maar of ik het niet of wel leuk vind doet niet te spraken.
Wou je er gewoon op wijzen dat je tunnel visie hebt en dan kan je wel iemand tot deskundige gaan benoemen.
Maar dat is ook gewoon een persoon op het forum.
Daarnaast is het goed voor de persoon die vragen heeft om verschillende meningen te horen en verschillende kanten.
Jij bent zo een persoon die iets op het nieuws ziet en dan ook meteen denkt dat dat de waarheid is en niet anders. Omdat het door een 'deskundig' is verteld.
Verbreed gewoon je horizon en haal informatie van verschillende bronnen. Anders kan iedereen je wat wijs maken omdat jij naar hem opkijkt.
Maar of ik het niet of wel leuk vind doet niet te spraken.
Wou je er gewoon op wijzen dat je tunnel visie hebt en dan kan je wel iemand tot deskundige gaan benoemen.
Maar dat is ook gewoon een persoon op het forum.
Daarnaast is het goed voor de persoon die vragen heeft om verschillende meningen te horen en verschillende kanten.
Jij bent zo een persoon die iets op het nieuws ziet en dan ook meteen denkt dat dat de waarheid is en niet anders. Omdat het door een 'deskundig' is verteld.
Verbreed gewoon je horizon en haal informatie van verschillende bronnen. Anders kan iedereen je wat wijs maken omdat jij naar hem opkijkt.