Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedurende 8 dagen ik heb 0,5 liter ghb genomen.

Gedurende 8 dagen ik heb 0,5 liter ghb genomen.

75 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahaha met jou ben ik het elke keer niet eens.
Maar of ik het niet of wel leuk vind doet niet te spraken.

Wou je er gewoon op wijzen dat je tunnel visie hebt en dan kan je wel iemand tot deskundige gaan benoemen.
Maar dat is ook gewoon een persoon op het forum.

Daarnaast is het goed voor de persoon die vragen heeft om verschillende meningen te horen en verschillende kanten.

Jij bent zo een persoon die iets op het nieuws ziet en dan ook meteen denkt dat dat de waarheid is en niet anders. Omdat het door een 'deskundig' is verteld.

Verbreed gewoon je horizon en haal informatie van verschillende bronnen. Anders kan iedereen je wat wijs maken omdat jij naar hem opkijkt.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik lul maar wat zei:
Ik weet donders goed waar ik het over heb.
Klik om te vergroten...

Yeah right.

Ik lul maar wat zei:
En gebruik nog steeds GHB en begin het onder de knie te krijgen zodat ik niet lichamelijk verslaafd word.
Klik om te vergroten...

:tongueout:

Ik lul maar wat zei:
Onzin als je zoveel GHB heb gehad werkt de alcohol niet meer zoals normaal. Krijg nooit een kater als ik dat zo doe. Slaap gewoon 10 uur lang. Dus het werkt wel. Zoals ik zei zijn er mensen die het afraden (zoals jij)
Maar ik vind het een goede oplossing. 10 uur slapen heerlijk. En dit was ook het advies als je geen Baclofen of Diazepam kon krijgen.
Klik om te vergroten...

Als dit voor JOU werkt prima. Maar ga geen andere mensen duidelijk maken dat het een goede manier is. Dat is het gewoon niet.

Alcohol = geen vervanger voor GHB. En al helemaal geen juist middel om afkick tegen te gaan. Benzodiazepines zijn ook niet effectief gebleken tegen GHB afkick. Waarom alcohol wel dan?

Zal ik jou eens mijn ervaring vertellen met de alcohol manier? Ja ik heb ook de alcohol manier geprobeerd aan het begin, toen ik dacht dat ik m'n GHB verslaving wel aan kon als ik na m'n binch veel, heel veel alcohol zou drinken.

Het werkte simpelweg voor enkele uurtjes, en daarna is de afkick nog erger! Afkick + een kater is niet aan te raden. Afkick met flinke psychische verwardheid heb ik gehad toen ik de alcohol manier toepaste. Het nadeel van alcohol is dat als je hevige afkick krijgt je ook geen GHB kan gaan nemen. Alcohol + GHB is geen fijne combinatie zoals je hopelijk wel weet.. Als je thuis afkickt moet je ten alle tijden GHB in de buurt houden voor eventuele complicaties. Maar ja he, als je een liter vodka op heb neem je niet even een dosis G..

Belachelijk natuurlijk! :wink:

Ik raad iemand liever aan door te gaan met de GHB tot die gene Baclofen en pregabaline heeft geregeld of dat die gene naar een arts kan.

Baclofen is een GABA-b Agonist, en dat vragen je hersenen.

Ik ben helemaal klaar met personen die hier belachelijke adviezen komen geven, en die adviezen ook nog eens door proberen te drukken. Ongeacht wat andere mensen zeggen.

Daarnaast gaf jij hier het advies aan een persoon die al 36 uur van de GHB af is. Je zegt alles zo goed te weten, maar je dient dan ook te weten dat je na 36u redelijk safe zit. En dat het drinken van een liter vodka het écht niet beter gaat maken..

Ik lul maar wat zei:
Verbreed gewoon je horizon en haal informatie van verschillende bronnen.
Klik om te vergroten...

Dat zou jij ook eens moeten doen dan..?

Liever de juiste info van 1 persoon dan verkeerde info van 10 personen.

Ik lul maar wat zei:
Maar ik vind het een goede oplossing. 10 uur slapen heerlijk.
Klik om te vergroten...

Ik betwijfel sterk de intensiteit van jou GHB afhankelijkheid op dat moment? 10 uur slapen?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Ik ben helemaal klaar met personen die hier belachelijke adviezen komen geven, en die adviezen ook nog eens door proberen te drukken. Ongeacht wat andere mensen zeggen
Klik om te vergroten...

Jij moet niet doen alsof jij de enige bent die alles weet!
Mijn aanval was meer op die andere gast hierboven die elke keer met een weerwoord komt
Na 8 dagen kan je best alcohol drinken en ja dan slaap je 10 uur lang.
Als hij had gezegd ik zit 3 maanden aan de GHB dan had ik dat niet gezegd.
En had ik alcohol afgeraden.
Maar hij kon niet goed slapen.

Daarnaast had je moeten lezen dat ik zei dat je er 2 liter water bij moet drinken. Nooit een kater daarvan gehad.

En dat advies kwam nadat ik had gezegd als hij geen baclofen of diazepam kon regelen. Dus de alcohol was een eind oplossing.

Dus ga niet doen alsof je de professor bent hier maar deel gewoon je verhaal net als ik.
Want je doet net of alles wat jij zegt de waarheid is en niks anders terwijl je zelf ook met zware drugsproblemen zit dus hou je gewoon een beetje in.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik lul maar wat zei:
Want je doet net of alles wat jij zegt de waarheid is en niks anders terwijl je zelf ook met zware drugsproblemen zit dus hou je gewoon een beetje in.
Klik om te vergroten...

Ik denk tenminste niet dat ik nu met GHB om kan gaan :tongueout:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga geen ghb en vodka tegelijk nemen want dat is foute boel. Alleen die vodka nemen als je helemaal stopt met de ghb 2 uur erna
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hooi. Mij Nederlands is niet perfect. Excuses.

Ik heb 28 uur geleden half liter ghb opgemaakt tijdens 8 dagen. Cold turkey gestopt.
Ik kan niet slapen. Een ik had wat zweterige voeten een handen vanmiddag.
Nu ik lig lekker een had en gevoel van inner vrede, toen ik heb wat andere posts gelezen. Nu voel ik een beetje bang. Mijn ogen
zijn oud geworden. Blijven nog een beetje voorchtig.

Wat kan ik nog verwachten? Ajb.

Alvast bedankt
G
GhbeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je laatste dosis 28 uur geleden is geweest zal er niet echr veel meer gebeuren. Probeer anders even te gaan sporten dat doen ze in de meeste afkick klinieken ook
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu 36. Heb toch gewerkt. Ik ga zo sporten. Bedankt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb je zware hartkloppingen? Want ik doe wel eens het zelfde. Maar het beste is om Diazepam te nemen. Baclofen is het nog beter maar daar is moeilijk aan te komen.
Cold turkey is nooit een goed idee na zoveel gebruik. Als je nu een paar dagen niet kan slapen komen er problemen.
Laat maar weten hoe het gaat.
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fijn. Bedankt. Ik heb wat geslapen maar toch wakker geworden na 4 uren. Bos. Ruzie met mijn vriendin gemaakt en nog een 5cl G genomen. Dom van mij. In slaap gevalen en na 6 uur wakker geworden met zware hartkloppingen en veel om te trillen. Paniek geliijk. meteen bedacht om een kliniek te regelen. De rest van de G weg gegooid behalve 10ml om af te bouwen. ik heb eerste 3,5 genomen, slaap gevallen, 4 uren later 3, nu ik heb net geprobeer allen 1,5ml, heb nog 2 om door te gaan. Ik ga zo naar de huisarts prober wat baclofen of diazepam te regelen of misschien een kliniek.
Ik laat jullie weten nog veerder.

Alvast bedankt voor de steunen. Het is zeker fijn om te delen
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb 0,5 liter ghb op maar was nog 100ml thuis. Wat dom. En zeker te laat hier bij de forums gekomen.
Net 1ml genomen
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oke goed om te horen dat je naar de huisarts gaat Diazepam zal hij wel moeten geven. Alleen zijn huisartsen vaak vervelend met dat soort dingen omdat ze weinig verstand hebben van een GHB afkick.
Probeer aan te dringen op Baclofen omdat het ook op de Gaba-b werkt net als GHB.

Afbouwen met GHB zelf is moeilijk want je neemt snel weer te veel en als je dan ineens weer een hele buis neemt ben je weer terug bij af.

In principe heb je 8 dagen genomen dus zijn er nog wel wat manieren om hier uit te komen. Je kan ook sterke drank gaan drinken. Dat werkt wel op de Gaba-a maar als je b.v. een fles vodka drinkt nu. Word je niet dronken maar alleen een beetje vaag. Maar je slaapt dan wel 9 uur lang door met weinig afkick verschijnselen. Daar zou je 2 liter water bij moeten drinken dat is belangerijk!
*dit is een manier die niet aangeraden word maar wel werkt en ik zelf ook doe.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Baclofen houd de afkick verschijnselen tegen maar sommige mensen kunnen daar niet op slapen. Dus zou je daar dan 10mg Diazepam voor moeten gebruiken. Of 400mg Gabapentine die haalt de prikkels in je hoofd weg en kan je ook lekker slapen.
En welke ik ook lekker vind om te slapen is seroquel 200mg.
Dus er is wel keus alleen de huisarts nog.
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#14
Super bedankt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Sorry hoor, maar 8 dagen non stop GHB, dan 36 uur niks en een keer in de fout gaan ok, maar dat is echt nog niet zo erg dat er überhaupt afgebouwd moet worden of dat er benzo's gebruikt dienen te worden. Je maakt je dingen wijs die niet nodig zijn.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
Sorry hoor, maar 8 dagen non stop GHB, dan 36 uur niks en een keer in de fout gaan ok, maar dat is echt nog niet zo erg dat er überhaupt afgebouwd moet worden of dat er benzo's gebruikt dienen te worden. Je maakt je dingen wijs die niet nodig zijn.
Klik om te vergroten...

Dat kan jij vinden maar een halve liter weg zuipen in een week zijn geen spelletjes.
Toen ik dat deed en er geen verstand van had ben ik na 5 dagen stoppen en aan slaap gebrek voor het eerst in een lichte delier terecht gekomen.
Dus probeer ik hem nu mee te geven wat ik weet.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Er was al minstens 36 uur zonder gepasseerd, en 1 keer in de fout, lees ik toch echt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar je moet die dagen erna kunnen slapen.
Hoe langer het duurt hoe lastiger het word.
Hij geeft ook aan dat die hartkloppingen heeft.

Ik had iig wel gewild de eerste keer dat ik dit had dat iemand mij kon vertellen wat je er aan kon doen om het goed af te sluiten.
Je komt hier geen vragen stellen om als antwoord te krijgen dat je je aanstelt.
Degene zit dus niet lekker in zijn vel en weet niet wat te doen.
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had bijna geen spasme of vertigo effect tijdens de turkey. Heb allen Seroquel gekregen dus. Ik ga zo lekker slapen. Morgen ochtend even nog een afspraak met huisarts.
Bedankt dat jullie hier zijn. Ik zal nog laastiger vinden als ik met niemand had gesproken.
Zal over alles hier nog verder lezen.
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe lang zal ik slapen? Kon slapen tot nu sinds mij laatste post. Nu bijna aan het slapen vallen. Nog een seroquel genomen. Deze gehele nacht? Ik voel allen maar zwaak. Niks anders.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."