#1
Zeer zeker daarom trek ik deze 2e nacht maar door tot de avond.Ik zou zeker niet overdag gaan slapen, je dag en nacht ritme hervinden is minstens zo belangrijk.
Zeer zeker daarom trek ik deze 2e nacht maar door tot de avond.Ik zou zeker niet overdag gaan slapen, je dag en nacht ritme hervinden is minstens zo belangrijk.
Dan vind ik het advies om een liter vodka te gaan nogal onverantwoord. Ten eerste alcohol dempt de angst en ongemakkelijkheid alleen, maar zal een delier niet voorkomen. Dit omdat het een GABA-A Agonist is zoals je zelf ook aangeeft, als je dat zelf al weet vind ik het nogal een dingetje dat je dat als tip geeft.
Daarnaast zit je met een enorme kater opgescheept!
als het over GHB gaat wel. Daarnaast gebruikt hij geen drugs meer dus is ie helderder in zijn hoofd dan de rest van het forum.Dus Raver is hier de koning wat hij zegt is waarheid?
Ik ben nu zelf 6 keer afgekickt.
En gebruik nog steeds GHB en begin het onder de knie te krijgen zodat ik niet lichamelijk verslaafd word.
en dan
Ik weet donders goed waar ik het over heb.
En gebruik nog steeds GHB en begin het onder de knie te krijgen zodat ik niet lichamelijk verslaafd word.
Onzin als je zoveel GHB heb gehad werkt de alcohol niet meer zoals normaal. Krijg nooit een kater als ik dat zo doe. Slaap gewoon 10 uur lang. Dus het werkt wel. Zoals ik zei zijn er mensen die het afraden (zoals jij)
Maar ik vind het een goede oplossing. 10 uur slapen heerlijk. En dit was ook het advies als je geen Baclofen of Diazepam kon krijgen.
Verbreed gewoon je horizon en haal informatie van verschillende bronnen.
Maar ik vind het een goede oplossing. 10 uur slapen heerlijk.
Ik ben helemaal klaar met personen die hier belachelijke adviezen komen geven, en die adviezen ook nog eens door proberen te drukken. Ongeacht wat andere mensen zeggen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."