Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedurende 8 dagen ik heb 0,5 liter ghb genomen.

Gedurende 8 dagen ik heb 0,5 liter ghb genomen.

75 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Sorry hoor, maar 8 dagen non stop GHB, dan 36 uur niks en een keer in de fout gaan ok, maar dat is echt nog niet zo erg dat er überhaupt afgebouwd moet worden of dat er benzo's gebruikt dienen te worden. Je maakt je dingen wijs die niet nodig zijn.
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Ik lul maar wat @Parfumflesje

Stop deze competitief gesprek op mijn post. Anders ga ik beginnen om te vertelen over mijn tiener tijd in Brazilïe, een mijn avonturen op bergen ECHTE PUUR COCAINE, NIET DIE DUUR GEMENGDE POEDERTJE van hier. :tonguewink:

Btw. Net gesport. Bijna een hartaanval, bijna mijn longen gestopt maar toch lekker gezweeten.
Vanavond zal beter slapen.
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#3
Malyth zei:
Iemand kan iets zeggen over hoe lang duurt om ghb weerstand af te bouwen.
Misschien was ik niet geduldig genoeg om te zoeken maar wil graag weten.
Is het mogelijk?
Als ik, bijvoorbeeld 1 jaar stoppen. Begin ik dus van 0km? Of niet. Nooit meer terug?
Klik om te vergroten...

Iemand?

@Raver?
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Even inhaken op @Ik lul maar wat

Een binch van een 8 dagen betekend niet direct dat de GHB afgebouwd moet worden als iemand geen tolerantie had met GHB voor de binch.

De meeste GHB ontwenning ontstaat na 2 tot 6 uur na een laatste dosis. TS geeft aan op 36 uur te zitten (nu al langer), en heeft geen heftige ontwenning. Dan vind ik het advies om een liter vodka te gaan nogal onverantwoord. Ten eerste alcohol dempt de angst en ongemakkelijkheid alleen, maar zal een delier niet voorkomen. Dit omdat het een GABA-A Agonist is zoals je zelf ook aangeeft, als je dat zelf al weet vind ik het nogal een dingetje dat je dat als tip geeft.
Daarnaast zit je met een enorme kater opgescheept! Afkicken is al een zwaar genoeg proces voor het lichaam, om dan ook nog een berg alcohol te gaan drinken..
Beter gewoon afbouwen met G of pregabaline + baclofen slikken en dat afbouwen. Afbouwen met g is behoorlijk moeilijk alleen..Maar dat geef je zelf ook al aan.

Mij is afbouwen niet gelukt, ik kwam tot 1,8ml ofzo. En toen werd ik overvallen met cravings en behoorlijke neerslachtigheid. En ja dan is die fles in de koelkast heel dichtbij. Bijna niet te doen zonder professionele hulp nee. Je moet jezelf ook afvragen of je wilt afkicken van GHB zonder professionele hulp.

Verder voor TS.

Beter gewoon de coldturkey doorzetten nu. Ja het is klote, maar GHB is nou eenmaal een nasty drug om langere tijd te gebruiken. Vind het sowieso al knap dat je gestopt bent @Malyth ! Hulde voor jou.
Mijn terugvallen zijn bijna allemaal geeindigd toen ik verslagen in een detox arriveerde.

Wees slim en leer hiervan. Nu je eenmaal een keer ontwenning heb gehad is het heel gevaarlijk om nog G te pakken. Voortaan zul je na 8 dagen wellicht niet meer cold turkey kunnen stoppen. Cold turkey raad ik sowieso af hoor, maar in dit geval is het goed gegaan.

Coldturkey kan heftige ontwenning geven namelijk!
Sterk verhoogde bloeddruk
Sterk verhoogde hartslag
Verwardheid en zelfs een onthoudingsdelier met hallicunaties en ernstige agitatie.
Heftige paniek/angst
Dagenlange slapeloosheid, wat het risico op een delier weer vergroot.

Dat wil je niet!
Klik om te vergroten...

Ik heb over jou gehele strijd gelezen. Fijn dat je de tijd heb genomen om hier aan mij iets te schrijven. Blijf sterk bro. :praying2:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Malyth zei:
Ik heb over jou gehele strijd gelezen. Fijn dat je de tijd heb genomen om hier aan mij iets te schrijven. Blijf sterk bro. :praying2:
Klik om te vergroten...

Graag gedaan man, doe het graag.

Jij ook he. :)
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Parfumflesje zei:
Huh? Dat is wel erg veel drugs hoor. Ik heb nu al 3,5 dagen geen drugs op dus dan ben jij helderderderder.
Klik om te vergroten...

Was een geintje!
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik lul maar wat zei:
Was een geintje!
Klik om te vergroten...
Wist ik. Mijn ook. :tonguewink:

Maar de bergen waren echt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
Malyth zei:
Iemand kan iets zeggen over hoe lang duurt om ghb weerstand af te bouwen.
Misschien was ik niet geduldig genoeg om te zoeken maar wil graag weten.
Is het mogelijk?
Als ik, bijvoorbeeld 1 jaar stoppen. Begin ik dus van 0km? Of niet. Nooit meer terug?
Klik om te vergroten...

Ik kan niet reageren op je prive berichten ik weet niet waarom.

Maar zoals bij elke drug moet je het bij een enkele keer houden per zoveel tijd.
Als je nu net als mij af en toe 100ml G kan kopen dan is dat prima en is G de lekkerste drugs. Nu je dit keer een zware tijd hebt gehad blijf er ff vanaf. Na mijn eerste zware afkick ben ik 6 maanden van de G af geweest.
Ben toen weer begonnen en begin het onder de knie te krijgen.

Koop gewoon NOOIT meer een halve liter. Dan is de verleiding te groot. Die tollerantie blijft bestaan want na die half jaar was het ook niet meer zoals vroeger en tik ik zo 5ml weg zonder er out van te gaan.

Er zijn genoeg mensen die het wel bij 3 buisjes kunnen houden op een avond alleen ben ik er niet een van. Bij 3 buisjes ben ik nog maar net begonnen dus dat is het verschil.

Dus wees gewoon voorzichtig gebruik andere dingen op zijn tijd en wissel een beetje af. Zo blijft alles een beetje leuk.
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik lul maar wat zei:
Ik kan niet reageren op je prive berichten ik weet niet waarom.

Maar zoals bij elke drug moet je het bij een enkele keer houden per zoveel tijd.
Als je nu net als mij af en toe 100ml G kan kopen dan is dat prima en is G de lekkerste drugs. Nu je dit keer een zware tijd hebt gehad blijf er ff vanaf. Na mijn eerste zware afkick ben ik 6 maanden van de G af geweest.
Ben toen weer begonnen en begin het onder de knie te krijgen.

Koop gewoon NOOIT meer een halve liter. Dan is de verleiding te groot. Die tollerantie blijft bestaan want na die half jaar was het ook niet meer zoals vroeger en tik ik zo 5ml weg zonder er out van te gaan.

Er zijn genoeg mensen die het wel bij 3 buisjes kunnen houden op een avond alleen ben ik er niet een van. Bij 3 buisjes ben ik nog maar net begonnen dus dat is het verschil.

Dus wees gewoon voorzichtig gebruik andere dingen op zijn tijd en wissel een beetje af. Zo blijft alles een beetje leuk.
Klik om te vergroten...


Zeker. En zoals ik heb gezegt. Minimaal 6 maanden niks. Wil ff verder begrijpen hoe de weerstand zal werken dus.


Ik ben verliefde op g geworden om samen met xtc met mijn vriendin vrijen. Gedurende 2 jaren 1 nacht elke 3 maanden. Echt rituele gemaakt. Op een van die nachten iets tussen 1,5/2 pilletjes en 3 x 5ml G. Voor deze periode van 2 jaren, ik voelde geen effect van de g. De eerste 6 keer geprobeerd. Ik ben begonnen met 2,5ml nadat 3ml, 3,5ml, 4ml en niks. Nog 2 keer 4ml en niks. En dit binnen een periode van 6 maanden.
Was bang om verder te gaan omdat had gehoord over de mogelijkheden om uit te gaan maar wist dat sinds heel jong ik ben super sterk voor drugs effecten. Allerlei soorten moest ik iets meer dan mijn vrienden nemen om echt te voelen. Dan ik heb toch 4,5ml geprobeerd. Energie gelijk. 5ml perfect om te vrijen. Maar tegenwoordig ik heb 6ml nodig voor de effect van 5ml vroeger. En grappig, als ik 6,1ml neem, ik ga uit. Ok, ligt eraan van de kwaliteit ook. Maar meestal wel. Ik heb net wat zwaar periode in mijn leven. Relatie ga ook niet zo goed, darrom mijn fouten om 3 maanden geleden 200ml gekocht en nu 0,5liter. Echte nooit meer.
Maar denk je dat als ik 6 maanden stoppen zal ik dus beginnen van 0km? Max 4,5ml/5ml dus?

@Raver heb je ook iets om te zeggen ajb?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik lul maar wat zei:
Er zijn genoeg mensen die het wel bij 3 buisjes kunnen houden op een avond alleen ben ik er niet een van. Bij 3 buisjes ben ik nog maar net begonnen dus dat is het verschil.
Klik om te vergroten...

De ziekte verslaving in 'n notendop. :)

Ik ben blij voor jou @Ik lul maar wat , dat jij het blijkbaar 'onder de knie' krijgt om niet lichamelijk verslaafd te worden.

Verder voor @Malyth

Als ik voor mezelf moet spreken ben ik veel te verslaafd om me uberhaupt aan GHB of andere middelen te wagen. In het verleden heb ik het vaak zat geprobeerd, maar ik kan gewoon niet stoppen. Het is geen kwestie meer van een ruggengraat hebben of wilskracht.
Ik deed het ook volgens de manier om dan maar 100ml of zelfs maar 50ml te halen. Want van die hoeveelheid is het vrijwel onmogelijk om écht ziek te worden. Maar als het flesje dan bijna op was, en het moment van stoppen eraan zat te komen belde ik gewoon de dealer voor meer G, en dan haalde ik direct een liter. Want als ik eenmaal dat fijne effect van GHB weer had ervaren wilde ik dat niet meer kwijt.
1 dosis is teveel en 1000 doseringen nooit genoeg..

Dit heb ik precies hetzelfde met alle andere middelen. Als ik wiet haal blijf ik door blowen, ook als ik me er onrustig van ga voelen. Alsof ik gebruik tegen m'n eigen wil in. Of als ik ga zuipen dan wil ik ook direct cocaine of speed, en dan haal ik dat ook gewoon. Al zijn het m'n laatste tientjes.

Ik kan hier voor niemand bepalen wat ze wel of niet moeten doen. Maar ik zou toch echt 2 keer nadenken of je wel weer aan de GHB zou moeten gaan. Die 'verslavingsgevoeligheid' voor GHB raak je niet of niet snel kwijt. Ik viel na 18 maanden terug en ik ben toen net zo lang doorgegaan tot ik weer verslagen in de detox eindigde. Ik wil niet zeggen dat dat voor jou ook zo is, maar GHB is qua terugval de meest heftigste drug. Er zijn niet veel mensen die na een verslaving -ook van korte duur- nog 'recreatief kunnen gebruiken. Dus of je na 6 maanden weer kunt gebruiken.. Dat moet je zelf ondervinden.

Mind you're steps. :wink:

Raver
T
Tarik420Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Malyth Sorry hoor maar ik vind dat je niet zo moet overdrijven en gewoon ff letterlijk je mind off moet shutten en doorzetten. En zoals je al zegt je voelt je nu beter. Het is zeer normaal je rot te voelen na drugsgebruik, vooral na 8 dagen en een 0.5 liter G. Je bent geestelijk verslaafd geworden want je bent gewend geraakt om deze G toestand te prefereren. Geestelijke verslaving is een matter of mental persistentence imo. Zet gewoon door, gebruik geen andere drugs en een afspraak met de huisarts is altijd welkom. Ga niet naar een kliniek of zo. Grootste onzin ooit in jouw toestand. Daar gaan ze je alleen maar inpraten zodat je het serieuzer gaat nemen dan je zou moeten maar dat is niet hun fout. Dat is hun job want ze ze zijn erge gevallen gewend die dat wellicht wel kunnen gebruiken. Jij in dit geval niet. FWI, jullie geven echt de kutste advies ooit in zijn geval. Schaam je de tering in. Dit zal mijn enigste post hier zijn. Hoop dat je het goed in neemt want beter advies krijg je niet. Neem deze clowns hier niet serieus. Laat deze post desnoods aan je huisarts zien. Hij zal zich rot lachen om de mensen hier. Mij waardeert hij wel.

Het kost allen tijd voor diegene die echt willen genezen en het beste met zichzelf voor hebben

End of topic
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
FWI, jullie geven echt de kutste advies ooit in zijn geval. Schaam je de tering in. Dit zal mijn enigste post hier zijn. Hoop dat je het goed in neemt want beter advies krijg je niet. Neem deze clowns hier niet serieus. Laat deze post desnoods aan je huisarts zien. Hij zal zich rot lachen om de mensen hier. Mij waardeert hij wel.
Klik om te vergroten...
Ik lach me vooralsnog rot om jouw reactie, lol!
End of topic
Klik om te vergroten...
Wedden van niet? :tongueout:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tarik420 zei:
Hoop dat je het goed in neemt want beter advies krijg je niet. Neem deze clowns hier niet serieus.
Klik om te vergroten...

Ik heb geen enkel advies van tarik gelezen! Alleen maar haat en aanvallen.
Misschien zelf even met de psychiater praten over je agressie probleem?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tarik420 zei:
jullie geven echt de kutste advies ooit in zijn geval. Schaam je de tering in.
Klik om te vergroten...

Haha.

Tarik420 zei:
Neem deze clowns hier niet serieus.
Klik om te vergroten...

Met z'n alle hiero nemen we jou niet serieus. :wink:
T
Tarik420Lid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
Ik lach me vooralsnog rot om jouw reactie, lol!

Wedden van niet? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Wedden van wel? Het gaat nu dus niet meer over zijn probleem haha. Het onderwerp is veranderd naar ons die een beetje dom aan het doen zijn :P

Ik lul maar wat zei:
Ik heb geen enkel advies van tarik gelezen! Alleen maar haat en aanvallen.
Misschien zelf even met de psychiater praten over je agressie probleem?
Klik om te vergroten...

Jij snapt het al helemaal niet. Skip.

Raver zei:
Haha.



Met z'n alle hiero nemen we jou niet serieus. :wink:
Klik om te vergroten...

Jij snapt het wel
T
Tarik420Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Met het laatste was ik gewoon beetje sarcastisch stom aan het doen :P. Want jullie maakte de topic over jullie discussie op gegeven moment. Not done, meneer heeft hulp nodig. Het advies wat ik gaf sta ik bij hoor, dat is apart. Ik respecteer iedereen zijn advies hier, die van mijn en die van jullie zijn allemaal goed, ligt aan je perspectief gewoon. Maar we moeten wel op topic blijven, ondanks ik die heb veranderd :P. Maar hoe gaat het nu met je @Malyth

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."