#1
Fijn. Bedankt. Ik heb wat geslapen maar toch wakker geworden na 4 uren. Bos. Ruzie met mijn vriendin gemaakt en nog een 5cl G genomen. Dom van mij. In slaap gevalen en na 6 uur wakker geworden met zware hartkloppingen en veel om te trillen. Paniek geliijk. meteen bedacht om een kliniek te regelen. De rest van de G weg gegooid behalve 10ml om af te bouwen. ik heb eerste 3,5 genomen, slaap gevallen, 4 uren later 3, nu ik heb net geprobeer allen 1,5ml, heb nog 2 om door te gaan. Ik ga zo naar de huisarts prober wat baclofen of diazepam te regelen of misschien een kliniek.
Ik laat jullie weten nog veerder.
Alvast bedankt voor de steunen. Het is zeker fijn om te delen
Ik laat jullie weten nog veerder.
Alvast bedankt voor de steunen. Het is zeker fijn om te delen