Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedurende 8 dagen ik heb 0,5 liter ghb genomen.

Gedurende 8 dagen ik heb 0,5 liter ghb genomen.

75 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fijn. Bedankt. Ik heb wat geslapen maar toch wakker geworden na 4 uren. Bos. Ruzie met mijn vriendin gemaakt en nog een 5cl G genomen. Dom van mij. In slaap gevalen en na 6 uur wakker geworden met zware hartkloppingen en veel om te trillen. Paniek geliijk. meteen bedacht om een kliniek te regelen. De rest van de G weg gegooid behalve 10ml om af te bouwen. ik heb eerste 3,5 genomen, slaap gevallen, 4 uren later 3, nu ik heb net geprobeer allen 1,5ml, heb nog 2 om door te gaan. Ik ga zo naar de huisarts prober wat baclofen of diazepam te regelen of misschien een kliniek.
Ik laat jullie weten nog veerder.

Alvast bedankt voor de steunen. Het is zeker fijn om te delen
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb 0,5 liter ghb op maar was nog 100ml thuis. Wat dom. En zeker te laat hier bij de forums gekomen.
Net 1ml genomen
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke goed om te horen dat je naar de huisarts gaat Diazepam zal hij wel moeten geven. Alleen zijn huisartsen vaak vervelend met dat soort dingen omdat ze weinig verstand hebben van een GHB afkick.
Probeer aan te dringen op Baclofen omdat het ook op de Gaba-b werkt net als GHB.

Afbouwen met GHB zelf is moeilijk want je neemt snel weer te veel en als je dan ineens weer een hele buis neemt ben je weer terug bij af.

In principe heb je 8 dagen genomen dus zijn er nog wel wat manieren om hier uit te komen. Je kan ook sterke drank gaan drinken. Dat werkt wel op de Gaba-a maar als je b.v. een fles vodka drinkt nu. Word je niet dronken maar alleen een beetje vaag. Maar je slaapt dan wel 9 uur lang door met weinig afkick verschijnselen. Daar zou je 2 liter water bij moeten drinken dat is belangerijk!
*dit is een manier die niet aangeraden word maar wel werkt en ik zelf ook doe.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baclofen houd de afkick verschijnselen tegen maar sommige mensen kunnen daar niet op slapen. Dus zou je daar dan 10mg Diazepam voor moeten gebruiken. Of 400mg Gabapentine die haalt de prikkels in je hoofd weg en kan je ook lekker slapen.
En welke ik ook lekker vind om te slapen is seroquel 200mg.
Dus er is wel keus alleen de huisarts nog.
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#5
Super bedankt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Sorry hoor, maar 8 dagen non stop GHB, dan 36 uur niks en een keer in de fout gaan ok, maar dat is echt nog niet zo erg dat er überhaupt afgebouwd moet worden of dat er benzo's gebruikt dienen te worden. Je maakt je dingen wijs die niet nodig zijn.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
Sorry hoor, maar 8 dagen non stop GHB, dan 36 uur niks en een keer in de fout gaan ok, maar dat is echt nog niet zo erg dat er überhaupt afgebouwd moet worden of dat er benzo's gebruikt dienen te worden. Je maakt je dingen wijs die niet nodig zijn.
Klik om te vergroten...

Dat kan jij vinden maar een halve liter weg zuipen in een week zijn geen spelletjes.
Toen ik dat deed en er geen verstand van had ben ik na 5 dagen stoppen en aan slaap gebrek voor het eerst in een lichte delier terecht gekomen.
Dus probeer ik hem nu mee te geven wat ik weet.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Er was al minstens 36 uur zonder gepasseerd, en 1 keer in de fout, lees ik toch echt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar je moet die dagen erna kunnen slapen.
Hoe langer het duurt hoe lastiger het word.
Hij geeft ook aan dat die hartkloppingen heeft.

Ik had iig wel gewild de eerste keer dat ik dit had dat iemand mij kon vertellen wat je er aan kon doen om het goed af te sluiten.
Je komt hier geen vragen stellen om als antwoord te krijgen dat je je aanstelt.
Degene zit dus niet lekker in zijn vel en weet niet wat te doen.
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had bijna geen spasme of vertigo effect tijdens de turkey. Heb allen Seroquel gekregen dus. Ik ga zo lekker slapen. Morgen ochtend even nog een afspraak met huisarts.
Bedankt dat jullie hier zijn. Ik zal nog laastiger vinden als ik met niemand had gesproken.
Zal over alles hier nog verder lezen.
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe lang zal ik slapen? Kon slapen tot nu sinds mij laatste post. Nu bijna aan het slapen vallen. Nog een seroquel genomen. Deze gehele nacht? Ik voel allen maar zwaak. Niks anders.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou zeker niet overdag gaan slapen, je dag en nacht ritme hervinden is minstens zo belangrijk.

Seroquel is een inslapen geen doorslaper, innemen vlak voor je gaat slapen, dan komt er een gevoel van slaperigheid na ongeveer 20 a 30 minuten.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
Ik zou zeker niet overdag gaan slapen, je dag en nacht ritme hervinden is minstens zo belangrijk.
Klik om te vergroten...

Merk dat wij het niet zo met elkaar eens zijn. Is ook niet erg dan hoort hij verhalen van 2 kanten. Ik denk als je lekker wil slapen dan moet je dat doen zeker na zo lang te hebben gebruikt.

Daarnaast slaap ik wel door juist op die Seroquel en heb de meest intense dromen. Maar ben goed uitgerust daarna.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@Ik lul maar wat

Je hebt gelijk wat betreft meningen, wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander te werken.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Was Baclofen maar makkelijk verkrijgbaar geen arts wilt dat voorschrijven omdat het "Off Label" is... Ik heb zelf 6 maanden geslikt en het is echt wondermiddel! Niet bij iedereen werkt het! Maar dan krijg je ineens anderen Arts die totaal anderen visie heeft over Baclofen! En op internet rond zoeken kan je het wel vinden maar voor idioten prijzen Pfff
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik lul maar wat zei:
Wat zijn idiote prijzen?
Klik om te vergroten...
rond Modknip perpill

Prijzen noemen is niet toegestaan. Hierbij een onofficiële waarschuwing.

Mindless
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ach dat is niks vergeleken met een pakje coke dus als je het nodig hebt gewoon kopen
M
MalythLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lieve mensen.

7 dagen na de could turkey. Ik ben 1 zombi geworden gedurende de laatste 6 dagen. Gisteren beetje beter maar voelde als ik ziek zou worden. Korst of griep. Niet echt gebeurt.
Ik had toch lastig met slapen maar ook met beweging en zware hartkloppingen. Moeite met adem halen ook en een sort van 1 veld volle sprinkhanen in mij hoofd. Ik moet ook zeggen dat als ik geen slaap middelen had genomen het zal niet lukken om te slapen. Geen enkele nacht. Paar keer wat shotjes vodka genomen om de seroquel effect te versterker. Geen liter dus.
Gisteren voor het eerste geen slaap middelen gebruikt.
Niet echt goed geslapen. Eerste keer wakker na 4,5 uren. Daarna nog 4 keer wakker. Elke keer wakker met gekke dromen. 1 reus nachtmerrie, die ene die maakt me wakker na de eerste 4,5uren. Echt ange dingen van het verleden.
Maar toch vandaag wakker met ongelooflijk veel energie(75% van normaal als ik kan zoals dit vergelijken, ik ben ook geen tiener, 39 jaar al) Sprinkhanen lijkt me rustiger nu. Longen accepteren makkelijker die lucht. Blijheid en positiviteit zijn ook 75% terug. Vandaag ik voel als ik kan echt terug te sporten. Ga zo beginnen dus.

Nogmaals ik moet zeggen, als jullie niet hier waren ik zal nog grotere paniek had gekregen.

Les gelezen. Ik ga niet zeggen dat ik ga helemaal stoppen maar zeker minimaal 6 maanden pauze vanaf nu. Ik vind wel een heerlijke drug maar, zeker nooit meer dan 100 ml thuis te hebben en niet meer dan 2 keer nemen op 1 dag en dan pauze van een week. Ik zal nog meer info hier lezen. Dat is zeker.
Ik hoop dat ik kan in bepaald vorm ook andere mensen hier helpen.

Hasta la vista. Luvs
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja dat kan lang duren. Het kan zelfs een paar weken aanhouden.
100ml in huis is ook wat ik nog maar haal dan is het leuk.
Alleen dan wel de kracht hebben om 3r niet weer 100 bij te kopen :wink:

De reacties onder je post liepen een beetje uit de hand omdat niet iedereen het met elkaar eens is. Maar uiteindelijk bedoeld iedereen het goed. En heb je er toch een middenweg in gevonden zo te lezen.

@Mindless wist niet dat prijzen van legale drugs ook niet genoemd mochten worden.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan niet reageren op je privebericht hoe zit dat @Psychedelibee ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."