Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Omdat ik ben aan het zoeken een kan nergens erover vinden"
"Was mijn plan ook. 1uur geleden wakker. De controlle van mijn handen en armen was niet zo goed maar na het eten is het gaat al beter. Mischien later iets sporten. Nu even chillen."
"Ik had bijna geen spasme of vertigo effect tijdens de turkey. Heb allen Seroquel gekregen dus. Ik ga zo lekker slapen. Morgen ochtend even nog een afspraak met huisarts. Bedankt dat jullie hier zijn. Ik zal nog laastiger vinden als ik met niemand had gesproken. Zal over alles hier nog verder lezen."
"Hoe lang zal ik slapen? Kon slapen tot nu sinds mij laatste post. Nu bijna aan het slapen vallen. Nog een seroquel genomen. Deze gehele nacht? Ik voel allen maar zwaak. Niks anders."
"Zeer zeker daarom trek ik deze 2e nacht maar door tot de avond. Excuses mijn nederlands. Je bedoel dat ik zal de gehele dag wakker blijven een allen maar savonds terug slapen toch?!"
"Net gesproken met mijn huisarts. Hij zegt dat ik zal nog een keertje over dag slapen tussen 2 tot 4 uren. En vanavond dus probeer tussen 8 tot 9 uren slapen. geen sport vandaag."
"Dank je wel voor de steunen. Gaat wel goed."
"Ja. Zeker een goed idee. Ik ben maximaal om te lezen erover. Ga meteen naar Ravers dus. Bedankt"
"Ik ben in mijn 3e liter water sinds 4 uur s'nachts. Beetje tegen de vodka. Had contact met een kliniek en zal minimaal mijn gehele eigenrisico kosten. De fijneste is dat mij huisarts is een super leuk jong man, weet al veel van mij en zal wel de beste doen om mij te helpen. Mishien kan baclofen wel lukken. Een diazepam ook dus."
"Hooi. Mij Nederlands is niet perfect. Excuses. Ik heb 28 uur geleden half liter ghb opgemaakt tijdens 8 dagen. Cold turkey gestopt. Ik kan niet slapen. Een ik had wat zweterige voeten een handen vanmiddag. Nu ik lig lekker een had en gevoel van inner vrede, toen ik heb wat andere posts gelezen. Nu voel ik een beetje bang. Mijn ogen zijn oud geworden. Blijven nog een beetje voorchtig. Wat kan ik nog verwachten? Ajb. Alvast bedankt"